RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото

UNIQAблог

Я та моя сім'я

Хто останній до лікаря? Як отримати медичну консультацію, якщо є поліс ДМС

Ми знову повертаємося до актуальної теми медичного страхування. Близько 50% всіх звернень за полісом ДМС - це прохання про запис на консультацію до лікаря. Як УНІКА надає таку допомогу своїм клієнтам?

Хто останній до лікаря? Як отримати медичну консультацію, якщо є поліс ДМС

Кожен клієнт, що має поліс медичного страхування від УНІКА, може отримати декілька видів медичних консультацій.

№1. Попередня консультація у медичному асистансі УНІКА

Її надасть лікар-фахівець нашої цілодобової гарячої лінії: за телефоном 0 800 600 600, по Viber, Messenger або Telegram. Фахівці медичного асистансу УНІКА – кваліфіковані фахівці з медичною освітою. Більшість із них працюють зі зверненнями клієнтів понад 5 років, їх досвіду можна довіряти на 100%.

Саме лікар служби асистансу - це перший фахівець, до якого звертаються клієнти УНІКА, відчувши нездужання. Він розпитає про симптоми, пояснить, що потрібно і можна робити у кожній конкретній ситуації, підтримає морально і запише на подальшу консультацію - в клініку, до профільного лікаря. А якщо ситуація здаватиметься йому небезпечною, то одразу викличе лікаря або службу невідкладної допомоги.

Важливо: при зверненні в асистанс УНІКА потрібно назвати номер сервісної картки, яка видається разом з полісом ДМС. Рекомендуємо завжди тримати її під рукою або записати її номер у свій телефон.

 

№2. Консультація в партнерській клініці

Це другий рівень медичних консультацій для клієнтів за ДМС. Лікар служби асистансу підбере зручний час запису, і клієнтові УНІКА потрібно просто не спізнитися на прийом в узгоджений час. Вас можуть направити в комерційну або державну клініку: конкретний вибір буде залежати від умов страхування, специфіки скарг, необхідної терміновості візиту і місцезнаходження клініки.

Зазвичай клієнти просять записати їх на прийом «у хорошу клініку неподалік від дому або роботи», і ми, звичайно ж, ідемо назустріч таким побажанням. УНІКА співпрацює з багатьма клініками по всій Україні - у нас понад 5 000 партнерів-медичних установ.

Також асистанс може викликати лікаря додому (або, наприклад, в офіс) для пацієнтів, які за станом здоров'я не в змозі самостійно його відвідати.

Важливо: для візиту у клініку ми радимо взяти з собою всю наявну медичну інформацію, а також нашу сервісну картку. Якщо Ви раптом про неї забули, співробітник медичного асистансу підтвердить Ваш статус як клієнта УНІКА по телефону.

 

№3. Додаткові візити до лікаря

Якщо після першого візиту лікар відправить клієнта УНІКА на додаткові обстеження або зрозуміє, що потрібна консультація у лікарів іншого профілю - ми організуємо і оплатимо таку допомогу. Окремі види аналізів можуть не покриватися страховкою, але це нечасті ситуації, про які ми ще розповімо в окремому записі цього блогу.

Зазвичай після першої консультації лікар призначає лікування, а потім запрошує пацієнта на прийом, щоб контролювати ефективність своїх призначень. Повторні консультації також покриваються страховкою 100% в клініках передбачених Програмою.

Важливо: іноді клієнти УНІКА хочуть отримати консультацію у певного лікаря. В такому випадку медичний асистанс враховує побажання клієнта. При цьому варто пам'ятати, що консультації провідних фахівців у приватних клініках, медиків з науковим ступенем - можуть бути оплачені не повністю, а лише на 50-70%, в залежності від умов вашого полісу.

 

Ось такі медичні консультації доступні клієнтам УНІКА. Але, звичайно ж, є і візити до лікарів, які не покриває жоден страховий поліс. Що це за ситуації?

похід до лікаря, не узгоджений з медичним асистансом. Якщо клієнт заздалегідь не повідомив про візит до лікаря на гарячу лінію УНІКА, компанія має право його не оплачувати,
• візити до дієтолога, пластичного хірурга і деяких інших лікарів. Найчастіше це фахівці, що покращують якість життя, а не лікують серйозні хвороби. Обмеження за їх консультаціями описані в кожному договорі ДМС,
• профілактичні відвідування. Найчастіше такі консультації не будуть оплачені. Адже завдання страхової компанії - забезпечити допомогу за медичними показаннями, а не за власним бажанням.

Також варто пам'ятати, що в УНІКА існує система постійного контролю якості медичних послуг для клієнтів. Співробітники, відповідальні за контроль якості обслуговування, реагують на будь-які скарги, аналізують діагнози, схеми лікування і призначення лікарів, за необхідності вивчають записи дзвінків в медичний асистанс. Ми чуйно реагуємо на всі зауваження і робимо усе, щоб здоров'я наших клієнтів було під надійним захистом.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину
У ці дні всі радіють послабленню карантинних заходів, і команда УНІКА – не виключення. Але ми реально оцінюємо ризики та продовжуємо запобіжні заходи - інакше все, що зроблено у попередні два місяці, може швидко зійти нанівець. А зроблено справді багато: під час карантину наш бізнес працював без перебоїв, ми надавали якісний сервіс клієнтам і в продажах, і в урегулюванні страхових випадків. А головне, зберегли здоров’я та ефективність наших співробітників. Що саме варто зробити, аби працювати на відстані і залишатись командою, розвиватися і зростати у форс-мажорних обставинах? У цьому блозі ділимося досвідом, який допоміг нам ефективно працювати в складних умовах соціальної ізоляції.
Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»
Мій автомобіль
14. травня 2020
Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»
Міністерство цифрової трансформації України продовжує розширювати перелік електронних документів в мобільному додатку «Дія», відтепер там є і договори страхування. «Дія» - це спеціально розроблений для громадян України мобільний застосунок, в якому зберігаються оцифровані версії офіційних документів – вся інформація в електронному форматі у вашому смартфоні.
Електронна автоцивілка - чому все таки "так"
Мій автомобіль
07. травня 2020
Електронна автоцивілка - чому все таки "так"
Страхування ОСАГО, ОСЦПВ чи просто автоцивілка – найпопулярніший страховий продукт серед водіїв України. Це обов’язкове страхування автовідповідальності на випадок, коли власник автівки спричинить дорожню аварію. Якщо водій раптово став винуватцем ДТП, але має поліс автоцивілки – збитки постраждалим відшкодує його страхова компанія. Та давайте розбиратися по-порядку.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз