RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та моя сім'я

Хто останній до лікаря? Як отримати медичну консультацію, якщо є поліс ДМС

Ми знову повертаємося до актуальної теми медичного страхування. Близько 50% всіх звернень за полісом ДМС - це прохання про запис на консультацію до лікаря. Як УНІКА надає таку допомогу своїм клієнтам?

Хто останній до лікаря? Як отримати медичну консультацію, якщо є поліс ДМС

Кожен клієнт, що має поліс медичного страхування від УНІКА, може отримати декілька видів медичних консультацій.

№1. Попередня консультація у медичному асистансі УНІКА

Її надасть лікар-фахівець нашої цілодобової гарячої лінії: за телефоном 0 800 600 600, по Viber, Messenger або Telegram. Фахівці медичного асистансу УНІКА – кваліфіковані фахівці з медичною освітою. Більшість із них працюють зі зверненнями клієнтів понад 5 років, їх досвіду можна довіряти на 100%.

Саме лікар служби асистансу - це перший фахівець, до якого звертаються клієнти УНІКА, відчувши нездужання. Він розпитає про симптоми, пояснить, що потрібно і можна робити у кожній конкретній ситуації, підтримає морально і запише на подальшу консультацію - в клініку, до профільного лікаря. А якщо ситуація здаватиметься йому небезпечною, то одразу викличе лікаря або службу невідкладної допомоги.

Важливо: при зверненні в асистанс УНІКА потрібно назвати номер сервісної картки, яка видається разом з полісом ДМС. Рекомендуємо завжди тримати її під рукою або записати її номер у свій телефон.

 

№2. Консультація в партнерській клініці

Це другий рівень медичних консультацій для клієнтів за ДМС. Лікар служби асистансу підбере зручний час запису, і клієнтові УНІКА потрібно просто не спізнитися на прийом в узгоджений час. Вас можуть направити в комерційну або державну клініку: конкретний вибір буде залежати від умов страхування, специфіки скарг, необхідної терміновості візиту і місцезнаходження клініки.

Зазвичай клієнти просять записати їх на прийом «у хорошу клініку неподалік від дому або роботи», і ми, звичайно ж, ідемо назустріч таким побажанням. УНІКА співпрацює з багатьма клініками по всій Україні - у нас понад 5 000 партнерів-медичних установ.

Також асистанс може викликати лікаря додому (або, наприклад, в офіс) для пацієнтів, які за станом здоров'я не в змозі самостійно його відвідати.

Важливо: для візиту у клініку ми радимо взяти з собою всю наявну медичну інформацію, а також нашу сервісну картку. Якщо Ви раптом про неї забули, співробітник медичного асистансу підтвердить Ваш статус як клієнта УНІКА по телефону.

 

№3. Додаткові візити до лікаря

Якщо після першого візиту лікар відправить клієнта УНІКА на додаткові обстеження або зрозуміє, що потрібна консультація у лікарів іншого профілю - ми організуємо і оплатимо таку допомогу. Окремі види аналізів можуть не покриватися страховкою, але це нечасті ситуації, про які ми ще розповімо в окремому записі цього блогу.

Зазвичай після першої консультації лікар призначає лікування, а потім запрошує пацієнта на прийом, щоб контролювати ефективність своїх призначень. Повторні консультації також покриваються страховкою 100% в клініках передбачених Програмою.

Важливо: іноді клієнти УНІКА хочуть отримати консультацію у певного лікаря. В такому випадку медичний асистанс враховує побажання клієнта. При цьому варто пам'ятати, що консультації провідних фахівців у приватних клініках, медиків з науковим ступенем - можуть бути оплачені не повністю, а лише на 50-70%, в залежності від умов вашого полісу.

 

Ось такі медичні консультації доступні клієнтам УНІКА. Але, звичайно ж, є і візити до лікарів, які не покриває жоден страховий поліс. Що це за ситуації?

похід до лікаря, не узгоджений з медичним асистансом. Якщо клієнт заздалегідь не повідомив про візит до лікаря на гарячу лінію УНІКА, компанія має право його не оплачувати,
• візити до дієтолога, пластичного хірурга і деяких інших лікарів. Найчастіше це фахівці, що покращують якість життя, а не лікують серйозні хвороби. Обмеження за їх консультаціями описані в кожному договорі ДМС,
• профілактичні відвідування. Найчастіше такі консультації не будуть оплачені. Адже завдання страхової компанії - забезпечити допомогу за медичними показаннями, а не за власним бажанням.

Також варто пам'ятати, що в УНІКА існує система постійного контролю якості медичних послуг для клієнтів. Співробітники, відповідальні за контроль якості обслуговування, реагують на будь-які скарги, аналізують діагнози, схеми лікування і призначення лікарів, за необхідності вивчають записи дзвінків в медичний асистанс. Ми чуйно реагуємо на всі зауваження і робимо усе, щоб здоров'я наших клієнтів було під надійним захистом.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
На зимовому ходу: чому важливо змінити шини по сезону?
Мій автомобіль
20. листопада 2020
На зимовому ходу: чому важливо змінити шини по сезону?
В Україні вимога про зміну шин по сезону не є обов'язковою - а значить, поліція не стане уточнювати, чи «перевзулися» автовласники з настанням холодної погоди. Кожен водій вирішує сам, чи готовий він ризикувати машиною, здоров'ям та фінансовим благополуччям через економію на зимових шинах. А щоб це рішення було максимально виваженим, експерти УНІКА вирішили поділитися важливими знаннями по цій темі.
Як говорити на мові турботи з дорослими дітьми?
Я та моя сім'я
19. листопада 2020
Як говорити на мові турботи з дорослими дітьми?
Листопад можна по праву назвати місяцем «дорослих дітей». Міжнародний День студентів, всесвітній День молоді та вчорашній День сина − у батьків багато приводів, щоб привітати старших дітей і в черговий раз проявити турботу про них. Але як це зробити, якщо доросла дитина не завжди погоджується навіть на обійми, а часто взагалі вчиться і живе в іншому місті? Корисний лайфхак: спробуйте страхування.
День шопінгу VS Чорна п'ятниця: як купувати онлайн і не стати жертвою шахраїв
Я та моя сім'я
11. листопада 2020
День шопінгу VS Чорна п'ятниця: як купувати онлайн і не стати жертвою шахраїв
У минулому блозі ми розповіли, як накопичувати гроші, а в нинішньому – пишемо про те, як їх правильно витрачати. Адже сьогодні, 11 листопада, відзначається Всесвітній день шопінгу, а крім того, всюди стартують акції до Black Friday. Через COVID-19 багато людей купують онлайн, і це на руку не тільки торговцям е-магазинів, а й інтернет-шахраям. Щоб не стати їх жертвою, нагадаємо про правила безпечного шопінгу в мережі.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз