RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
  • Головна
  • »
  • UNIQAблог
  • »
  • Думаємо про здоров'я: 7 головних питань щодо страхування на випадок хвороби

UNIQAблог

Я та моя сім'я
22 листопада 2018

Думаємо про здоров'я: 7 головних питань щодо страхування на випадок хвороби

Тема медичного страхування викликає багато питань. Одне з найбільш частих: що робити, якщо захистити здоров'я хочеться, але грошей на медичний поліс не вистачає? Чи є ще варіанти? Так, є - це програми страхування на випадок хвороби. Сьогодні ми розповімо, як саме вони працюють.

Думаємо про здоров'я: 7 головних питань щодо страхування на випадок хвороби

Наша розповідь - це відповіді на сім найчастіших запитань від наших клієнтів. Ми дякуємо їм за невигадані діалоги і співавторство цього блогу, а колегам-експертам з УНІКА - за докладні та зрозумілі відповіді.

1. Медичне страхування та страхування на випадок хвороби - це одне і те ж або є різниця? Якщо я вже застрахований на роботі по ДМС, купувати чи мені ще одну страховку від хвороби?

Це різні послуги, їх можна використати разом або окремо. Насправді, вони дуже добре доповнюють одна одну.

Маючи поліс ДМС, Ви можете розраховувати на організацію і оплату лікування в одній з клінік, куди Вас направить страхова компанія. Ніхто не перерахує Вам гроші на медичні витрати.

Найчастіше з полісом ДМС Вам не доведеться доплачувати за лікування. Але деякі складні проблеми зі здоров'ям, наприклад, операції з видалення пухлин, або лікування раптово виявленого гепатиту Б - не можуть бути оплачені за звичайним полісом ДМС, це виняток.

Поліс страхування на випадок хвороби працює інакше: є чіткий список хвороб, при виявленні яких УНІКА надасть клієнту фінансову підтримку. Перш за все, це складні захворювання, коли потрібна хірургічна допомога, чи то великі кошти для тривалого лікування. Ми виплатимо конкретну суму на особистий рахунок клієнта, і він зможе використати її на свій розсуд - наприклад, купити медикаменти, заплатити за аналізи, операцію, або просто витратити їх на особисті потреби під час і після лікування.

2. У яких саме випадках спрацює страховка на випадок хвороби?

Поліси страхування на випадок хвороби відрізняються у різних компаній. У програмах від УНІКА передбачені кілька типів захворювань, від яких можна застрахуватися:

• хвороби, що вимагають тривалого лікування або хірургії - це перелік із 70 діагнозів,
• доброякісні новоутворення - на жаль, така проблема з'являється все частіше,
• критичні хвороби, які загрожують життю, в тому числі онкологічні, інфаркт міокарда, інсульт, гостра ниркова недостатність.

Окремий пункт страхового захисту - ситуації, коли хвороба призводить до інвалідності I-ї групи і смерті.

3. Тобто у разі хвороби не треба дзвонити в УНІКА, а можна всі питання вирішити самому? Ви просто оплатите лікування?

Так, якщо у Вас саме такий договір страхування, достатньо звернутися по допомогу до медичного закладу і виконувати рекомендації лікаря. Ви самі обираєте, де саме, у якого лікаря і як лікуватися.

Повідомляти про свої симптоми і погоджувати лікування зі страховою компанією не потрібно. Подати документи на виплату в УНІКА можна протягом 30 днів після встановлення діагнозу - дата буде вказана у Ваших медичних документах.

Важливо: сума очікуваної виплати залежить від обраної Вами програми страхування і діагнозу. Вона може виявитися більшою або меншою ніж Ваші фактичні витрати на лікування, але точно не буде зайвою у боротьбі із хворобою.

 

Отриману виплату клієнт УНІКА витрачає на свій розсуд: хтось компенсує свої витрати на аналізи і консультації медиків, хтось купує ліки, щоб продовжити лікування, або оплачує додаткові процедури. Неважливо, на що саме Ви витратите цю суму - головне, щоб ці гроші допомогли Вам повернути здоров'я і повернутися до звичного життя.

4. Я чула, що виплати по серйозних хворобах не буде, якщо діагноз поставлять невдовзі після придбання страховки. Чи це правда? Чому так може статися?

Так, це правда. У страхуванні на випадок хвороби є таке поняття, як період очікування - тобто страховка починає діяти не одразу, а через деякий час після її покупки.

Період очікування залежить від хвороби. Для типових захворювань, інфаркту, інсульту та ниркової недостатності - це 10 календарних днів з початку дії договору, для будь-яких новоутворень - 90 днів, а для гепатитів В, С і D - 6 місяців.

Навіщо потрібен період очікування? Щоб виключити ситуації, коли поліс купується після постановки діагнозу, для вирішення вже існуючих проблем зі здоров'ям.

5. Я молодий і навряд чи захворію чимось серйозним. Навіщо страхуватися? Переконайте мене.

Страховка якраз потрібна тим, хто сьогодні не хворіє - тому що купити її, маючи серйозні проблеми зі здоров'ям, вже не вийде. А ось гарантувати, що хвороба не з'явиться завтра або післязавтра, на жаль, не може ніхто.

Наприклад, за 10 років в Україні вдвічі зросла захворюваність на цукровий діабет, і в усьому світі ця проблема «молодшає». Щорічно в нашій країні реєструють приблизно 111 000 нових випадків інсульту, 30% хворих - молоді і працездатні люди. Сумний список проблем можна продовжити.

І ще. Молоді і здорові люди рідко збирають гроші на лікування, «на чорний день»: у них завжди є інші, більш важливі і приємні варіанти витрат. Саме тому раптова хвороба дуже часто перетворюється для них у фінансову проблему - в результаті, від 23 до 44% українців, зіткнувшись із раптовим захворюванням, відмовляються від лікування або відкладають його через брак грошей. Страховий захист актуальний як раз тому, що дозволяє швидко отримати гроші на лікування і реабілітацію.

6. Мені скоро 60, і мені вже відмовляли в медичному страхуванні у різних компаніях. Застрахуєте мене?

Так, страховку на випадок хвороби можна оформити аж до 64 років включно. Але ось після 65 років краще вибрати інший вид страхування.

7. Де гарантія, що мені заплатять?

УНІКА входить до ТОП-10 страхових компаній за всіма показниками роботи, і є найбільшим страховиком з медичного страхування. Гарантія виплат - це наша репутація та наша фінансова надійність. Ми захищаємо здоров'я більш ніж 120 000 клієнтів по всій Україні.

Крім того, наші програми розроблені так, щоб звести до мінімуму можливі ситуації відмови у виплатах - умови прописані в договорі чітко, прямо, без юридичної казуїстики, а наші співробітники дають повні і вичерпні консультації. Отже, якщо умови договору виконані - Ви 100% можете розраховувати на виплату.

Сподіваємося, наша розповідь допомогла Вам розібратися у тонкощах страхування на випадок хвороби. А якщо Вашого питання не виявилося в нашому списку - завжди раді відповісти на нього.

Залишити відгук
Подтвердите, что вы не робот
Архів
Всі роки
Останні статті
Покатаємося? Три поради, як обрати страховку для зимового відпочинку
Моя подорож
15. листопада 2018
Покатаємося? Три поради, як обрати страховку для зимового відпочинку
Сезон лиж і сноубордів не за горами! Тож саме час для серйозної підготовки: попередити про плани на відпустку колег, оновити лижний інвентар та екіпірування. купити білети. У цих клопотах важливо згадати і про правильну страховку. У нас є три поради лижникам та іншим поціновувачам активного відпочинку, як обрати поліс для зимових подорожей і не прогадати.
Dolce vita: 5 порад, як уникнути діабету
Я та моя сім'я
08. листопада 2018
Dolce vita: 5 порад, як уникнути діабету
14 листопада - Всесвітній день боротьби з діабетом. Ця хвороба стрімко молодшає і скоро може увійти до ТОП-5 найпоширеніших захворювань у світі. Діабет спричиняє тяжкі наслідки, у тому числі інсульт, інфаркт, сліпоту, вимушену ампутацію кінцівок. У багатьох людей є ризик захворіти, але є й усі шанси, щоб цього уникнути.
Подарунок автомобілісту: досвід водіїв і поради страховиків
Мій автомобіль
01. листопада 2018
Подарунок автомобілісту: досвід водіїв і поради страховиків
Наприкінці жовтня в Україні відзначили День автомобіліста. Ми запитали у підприємців, журналістів і блогерів: які подарунки вони отримали або зробили у це свято? А експерти УНІКА розповіли про те, які страхові програми можуть стати корисним подарунком кожному водію.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз