UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
Новини - фото
Новини

Слідкуйте за останніми новинами в галузі страхування і знаходьте найбільш корисну інформацію для Вас.

УНІКА запустила в роботу чат-боти


03 серпня, 2018


УНІКА запустила в роботу чат-боти

З липня 2018 року запущені в експлуатацію альтернативні канали комунікації з клієнтами УНІКА, а саме: чат-бот UNIQAua в популярних месенджерах - Viber і Telegram, і в додатку Messenger - запуск в найближчій перспективі.

Тепер клієнтам УНІКА, користувачам Viber та Telegram стає ще простіше і швидше зв'язатися зі своєю страховою компанією - отримати організацію допомоги з медичного страхування, дізнатися про порядок своїх дій при настанні страхового випадку по автострахуванню, отримати інформацію про покупку договорів страхування та консультацію фахівця.

Чат -бот UNIQAua містить три розділи-напрямки: «Медицина», «Авто», «Покупка договору», в кожному з яких є підрозділи для отримання інформації з потрібних питань, а також посилання на необхідні розділи сайту компанії, в тому числі посилання на кабінет клієнта MyUNIQA. Кожен з розділів обслуговується профільними фахівцями компанії. Розділи «Медицина» − медичний асистанс і розділ «Авто» − техассістанс працюють в цілодобовому режимі.

Для того, щоб почати комунікацію з УНІКА за допомогою чат-ботів необхідно:

  •  в Telegram знайти паблік аккаунт UNIQAua (бот) і почати комунікацію, або через сайт компанії www.uniqa.ua - в віджеті вибрати канал, перейти за посиланням або по QR коду 
  •  у Viber - на сайті компанії www.uniqa.ua в віджеті вибрати канал, перейти за посиланням або по QR коду.

Олена Ульє, голова правління Страхової компанії «УНІКА»: «Ми переконані, що інвестиції в нові технології відкривають для компанії більші можливості для успішного розвитку. Наші зусилля в сфері інформаційних технологій базуються на стратегії захисту даних клієнтів і компаній, безперервності роботи і надання комплексних страхових рішень, що ефективно задовольняють потреби клієнтів. Ми прагнемо, щоб наші продукти і послуги були однаково доступні для всіх клієнтів по всіх каналах комунікацій. Ми інвестуємо в технології, що дозволяють поліпшити рівень сервісу, забезпечити прозорість для клієнтів, прискорити час надання послуг і поліпшити їх якість ».

У 2017 році на сайті компанії www.uniqa.ua був запущений кабінет клієнта MyUNIQA.

У MyUNIQA клієнти компанії мають доступ до своїх договорів і страхових справ в он-лайн режимі, можуть зв'язатися зі своїм персональним менеджером або аварійним комісаром, а також оплатити чергові страхові платежі, пролонгувати договір, запросити внесення змін до умов договору або в особисті дані.


До списку новин
    Поширити
Дякуємо! Для підтвердження активуйте посилання в Вашій поштовій скриньці.
Підписка на новини

Дізнавайтесь першими про новини від УНІКА

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз