Клієнти небанківської фінансової групи «УНІКА Україна» (УНІКА, УНІКА Життя) протягом тижня з 23 по 29 березня 2020 року отримали страхові виплати на загальну суму 26,5 млн. грн.
За договорами автострахування загальна сума страхових виплат у зазначений період склала 11,3 млн. грн. − виплати з КАСКО склали 8,9 млн. грн., з ОСЦПВ та ДСЦПВ - 2,4 млн. грн.
Загальна сума за договорами добровільного медичного страхування склала 11,1 млн. грн.
Сума страхових виплат зі страхування життя склала 0,5 млн. грн.
Загальна кількість оброблених звернень від застрахованих клієнтів до Медичного асистансу УНІКА в період з 23 по 29 березня склала 15 093 – з них, звернення, що надійшли на цілодобову телефонну лінію склали 78%, через чат-боти (Viber, Telegram) – 12%, на електронну пошту medline@uniqa.ua – 4%, через мобільний додаток MyUNIQA – 6%.
До Технічного асистансу УНІКА в цей період звернулись та отримали рішення за своїми зверненнями 2 395 клієнтів, які мають страхування КАСКО, ОСЦПВ, НВ та майнових ризиків.
В період з 23 по 29 березня середній час очікування клієнтів на відповідь (ASA - Average Speed of Answer, sec) оператора асистанса склав 8 секунд.
З 23 по 29 березня 2020 року більш ніж 600 клієнтів з добровільного медичного страхування УНІКА скористалися послугою телемедицини партнерської платформи Медікіт.