UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

Як впливає коронавірус на все, що пов’язано в УНІКА з автомобільною тематикою.

Ми відчуваємо вплив коронавірусу COVID-19 та заходів, що спрямовані на подолання його наслідків, на всі сфери нашого життя. В тому числі і на все, що пов’язано з нашими автомобілями – можливістю реєстрації авто, роботою Поліції, графіками роботи та доступності станцій техобслуговування, зв'язку зі страховою компанією у випадку страхової події.

Як впливає коронавірус на все, що пов’язано в УНІКА з автомобільною тематикою.

Ми підготували відповіді на питання, що хвилюють наших клієнтів-автомобілістів. Якщо Ви не знайдете відповідь на ваше питання – пишіть в коментарях, ми відповідатимемо.

Інформація оновлена на 02.07.2020 року

1.

Порядок врегулювання КАСКО в УНІКА на період карантину

Контакт-центр УНІКА працює цілодобово, у тому числі і на вихідних, в стандартному режимі.
Спеціалісти страхової коомпанії, що відповідають за врегулювання, працюють на 23.04 у штатному режимі.
За необхідності відвідування офісу попередній запис через контакт центр УНІКА обов’язковий.

Повідомлення про настання страхової події здійснюється в стандартному режимі із місця події за цілодобовими телефонами СК «УНІКА», зазначеними у полісі. Наші оператори нададуть кваліфіковані рекомендації щодо подальших дій.

У клієнтів УНІКА є кілька можливостей подавати документи щодо страхового випадку: на сервісних станціях партнерів, в офісах УНІКА, онлайн через Кабінет клієнта, і вже найближчим часом – дистанційно через чат-бот.

 

На сервісних станціях партнерів клієнт має можливість залишити авто для ремонту та не відвідувати офіс страхової компанії для подачі документів. Ми постійно підтримуємо зв'язок з партнерами щодо графіку роботи та передаємо актуальну інформацію в контакт центр для координування дій у випадку страхової подій.

В кабінеті Клієнта myUNIQA за посиланням my.uniqa.ua, окрім подачі документів, є можливість відстежувати статус врегулювання в онлайн режимі (лише для фізичних осіб). Детальніше про кабінет клієнта ви можете почитати тут.
Для тих, хто не має змоги подати письмову заяву про страхову подію з автомобілем на СТО, через кабінет клієнта або в офісі страхової компанії у встановлені договором КАСКО терміни (3 робочих дні), УНІКА прийняла рішення збільшити термін подачі письмової заяви про страхову подію за договором КАСКО до 14 календарних днів*.

UPD: починаючи з 06.07.2020 року термін подачі письмової заяви про страхову подію за договором КАСКО становить 3 робочих дні, пільговий період 14 днів - відмінено. 

Дії клієнтів при настанні страхового випадку, а також перелік документів – за посиланням https://uniqa.ua/case/casco/

2.

Оплати

Клієнти можуть сплатити новий договір страхування онлайн за посиланням https://uniqa.ua/uslugi/payment/ - не потрібно йти до банку чи шукати найближчий термінал.

Оплата чергових платежів також реалізована онлайн в Кабінеті клієнта myUNIQA за посиланням my.uniqa.ua – відразу з договору клієнт переходить на сторінку платіжної системи, без необхідності введення додаткової інформації.

3.

Спрощення процедури огляду автомобілів при страхуванні КАСКО

При укладенні договору страхування КАСКО в період карантину не потрібно надавати автомобіль для огляду в офіси УНІКА. Клієнт самостійно робить на телефон всі необхідні фотографії та відправляє їх своєму персональному менеджерові на вайбер, або електронну пошту (це правило не розповсюджуються на автомобілі, що куплені у США).

Співробітники УНІКА вам розкажуть, які фотографії робити, та за необхідності проконсультують по телефону. Прохання – щоб фото були чіткими та зробленими у світлу пору доби.

Для укладення договору страхування КАСКО телефонуйте в наші офіси продажів https://uniqa.ua/contacts/sales_offices/ або залишайте заявку на сайті https://uniqa.ua/private/auto/kasko/.

4.

Обмеження можливості реєстрації авто – зміни в графіку роботи сервісних центрів МВС

З 19 березня по 11 травня 2020 року сервісні центри МВС тимчасово зупиняють прийом громадян і працюють за окремим графіком, залишаючи в роботі ряд послуг, детальна інформація за посиланням http://hsc.gov.ua/.

Розуміючи проблему, що виникла в зв’язку з цим з реєстрацією автомобілів, УНІКА прийняла рішення приймати на страхування автомобілів в тому числі і з тимчасовою реєстрацією на стандартних умовах, як ті автомобілі, що купуються в автосалоні, так і ті, що купуються і в кредит.

P.S. з 12 травня 2020 року сервісні центри МВС відновили роботу.

*крім страхового випадку «незаконне заволодіння ТЗ», у цьому випадку – керуйтесь умовами договору.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Георгій 24 квітня 2020

Дякую

УНІКА 24 квітня 2020

Георгію, дякуємо вам за зворотній зв’язок!

Анатолий 23 березня 2020

Добрый день! Продлевается ли срок страховки ОСАГО на период действия карантина в связи с короновирусом?

УНИКА 23 березня 2020

Анатолий, спасибо за вопрос. Договор страхования ОСАГО действует согласно срокам, указанным в договоре. Если нужно его продлить на новый период – заключайте электронный договор ОСАГО либо на сайте https://uniqa.ua/private/auto/avtograzhdanka/kupyty-elektronnyy-polis-osago/, либо перезвоните в любой из офисов УНИКА (https://uniqa.ua/contacts/sales_offices/). Электронные договора заключаются и оплачиваются дистанционно, без необходимости приходить в офис. Все документы будут отправлены на вашу электронную почту.

Останні статті
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Я та УНІКА
05. грудня 2022
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Атаки держави-терориста на енергетичні об’єкти України дуже вплинули на людей та бізнес. Пристосуватися до життя та роботи в умовах нестачі електроенергії та проблем зі зв’язком не так легко, але УНІКА Україна знаходить ефективні рішення як для клієнтів, так і для своєї команди. Ми розпитали керівників декількох основних підрозділів, що забезпечують роботу з клієнтами, про подолання сьогоднішніх викликів та про найважливіше — забезпечення енергетичної безпеки команди та якості страхових послуг компанії.
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Моя домівка
02. грудня 2022
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Під час війни кожному з нас дуже важливо зберегти свої тили. Дедалі більше українців цікавляться страхуванням житла, про яке раніше мало хто замислювався. Що потрібно врахувати тим, хто хоче фінансово захистити свою квартиру чи будинок? Про це розмовляємо з Діаною Коченковою, директором Дирекції розвитку роздрібних продуктів та сервісів УНІКА.
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Будемо здорові!
26. листопада 2022
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Складні часи створюють свої теми спілкування – теж не прості. Чи вміємо ми розмовляти про важкі ситуації? Чому варто дбайливо ставитись до близьких і до себе та як це робити, щоб не збільшити травму? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Світланою Підлипською.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз