Ми підготували відповіді на питання, що хвилюють наших клієнтів-автомобілістів. Якщо Ви не знайдете відповідь на ваше питання – пишіть в коментарях, ми відповідатимемо.
Інформація оновлена на 02.07.2020 року
Контакт-центр УНІКА працює цілодобово, у тому числі і на вихідних, в стандартному режимі.
Спеціалісти страхової коомпанії, що відповідають за врегулювання, працюють на 23.04 у штатному режимі.
За необхідності відвідування офісу попередній запис через контакт центр УНІКА обов’язковий.
Повідомлення про настання страхової події здійснюється в стандартному режимі із місця події за цілодобовими телефонами СК «УНІКА», зазначеними у полісі. Наші оператори нададуть кваліфіковані рекомендації щодо подальших дій.
На сервісних станціях партнерів клієнт має можливість залишити авто для ремонту та не відвідувати офіс страхової компанії для подачі документів. Ми постійно підтримуємо зв'язок з партнерами щодо графіку роботи та передаємо актуальну інформацію в контакт центр для координування дій у випадку страхової подій.
В кабінеті Клієнта myUNIQA за посиланням my.uniqa.ua, окрім подачі документів, є можливість відстежувати статус врегулювання в онлайн режимі (лише для фізичних осіб). Детальніше про кабінет клієнта ви можете почитати тут.
Для тих, хто не має змоги подати письмову заяву про страхову подію з автомобілем на СТО, через кабінет клієнта або в офісі страхової компанії у встановлені договором КАСКО терміни (3 робочих дні), УНІКА прийняла рішення збільшити термін подачі письмової заяви про страхову подію за договором КАСКО до 14 календарних днів*.
UPD: починаючи з 06.07.2020 року термін подачі письмової заяви про страхову подію за договором КАСКО становить 3 робочих дні, пільговий період 14 днів - відмінено.
Дії клієнтів при настанні страхового випадку, а також перелік документів – за посиланням https://uniqa.ua/ua/case/casco/
Клієнти можуть сплатити новий договір страхування онлайн за посиланням https://uniqa.ua/uslugi/payment/ - не потрібно йти до банку чи шукати найближчий термінал.
Оплата чергових платежів також реалізована онлайн в Кабінеті клієнта myUNIQA за посиланням my.uniqa.ua – відразу з договору клієнт переходить на сторінку платіжної системи, без необхідності введення додаткової інформації.
При укладенні договору страхування КАСКО в період карантину не потрібно надавати автомобіль для огляду в офіси УНІКА. Клієнт самостійно робить на телефон всі необхідні фотографії та відправляє їх своєму персональному менеджерові на вайбер, або електронну пошту (це правило не розповсюджуються на автомобілі, що куплені у США).
Співробітники УНІКА вам розкажуть, які фотографії робити, та за необхідності проконсультують по телефону. Прохання – щоб фото були чіткими та зробленими у світлу пору доби.
Для укладення договору страхування КАСКО телефонуйте в наші офіси продажів https://uniqa.ua/ua/contacts/sales_offices/ або залишайте заявку на сайті https://uniqa.ua/ua/private/auto/kasko/.
З 19 березня по 11 травня 2020 року сервісні центри МВС тимчасово зупиняють прийом громадян і працюють за окремим графіком, залишаючи в роботі ряд послуг, детальна інформація за посиланням https://hsc.gov.ua/
Розуміючи проблему, що виникла в зв’язку з цим з реєстрацією автомобілів, УНІКА прийняла рішення приймати на страхування автомобілів в тому числі і з тимчасовою реєстрацією на стандартних умовах, як ті автомобілі, що купуються в автосалоні, так і ті, що купуються і в кредит.
P.S. з 12 травня 2020 року сервісні центри МВС відновили роботу.
*крім страхового випадку «незаконне заволодіння ТЗ», у цьому випадку – керуйтесь умовами договору.