UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Як уникнути проблем з виплатою: 5 порад від УНІКА

Стрес часто призводить до помилок. А страховий випадок - це завжди стрес, навіть якщо ти застрахований в надійній компанії. Тому експерти УНІКА вирішили нагадати: як діяти, щоб отримати виплату швидко і без зайвої метушні?

Як уникнути проблем з виплатою: 5 порад від УНІКА

Ось 5 простих порад, які допоможуть при страховому випадку.

Порада 1. Обирайте правильно. Найпростіша і найважливіша порада. Щоб уникнути проблем з виплатою – обирайте страхову компанію, що добре виплачує. Надійну та клієнт-орієнтовану. З досвідом на ринку, позитивними відгуками і гідною репутацією.
Як це зробити, ми писали тут. Якщо Ви читаєте цей блог - є всі шанси, що Ви вже зробили правильний вибір. Вітаємо!

Порада 2. Телефонуйте якнайшвидше! За будь-якого страхового випадку, Ваш перший крок - дзвінок у страхову компанію. Для клієнтів УНІКА цілодобово працює гаряча лінія: 044 225 60 00. Збережіть номер у своєму телефоні, щоб легко і швидко його знайти. Що робити далі? Залежить від ситуації. Наш фахівець буде на зв'язку з Вами і проконсультує з усіх подальших кроків.

Важливо. У страховому договорі зазначено, що клієнт має подзвонити в компанію одразу ж, як тільки дізнався про страховий випадок. Якщо з якихось причин цього не сталося, потрібно пояснити цю затримку.

 

Наприклад, один наш клієнт був у відрядженні, а в його застрахованій квартирі прорвало трубу. Він надав документи про робочу поїздку, і УНІКА зробила виплату протягом 5 днів.

Порада 3. Рятуйте, але без фанатизму. У кожному полісі вказано: при страховому випадку треба вжити заходів, щоб не допустити ще більших втрат. Про що мова? Наприклад, при затопленні потрібно по можливості перекрити воду. У разі ДТП - поставити на дорогу аварійний знак і зійти на узбіччя, щоб не спровокувати нову аварію.

Важливо. А ось починати ремонт у постраждалій квартирі або везти машину на СТО без згоди страхової компанії - не можна. Такі кроки змінюють картину страхового випадку. Стає складніше оцінити причини і розміри втрат. А значить, чекати виплату доведеться довше.


Пам'ятайте: іноді потрібно викликати поліцію, МНС або ЖЕК, щоб отримати від них підтверджуючі документи на виплату. Важливо, щоб у співробітників цих служб не виникало сумнівів щодо обставин страхового випадку. Тому до їх приїзду на місці подій краще нічого не міняти.

Порада 4. Подавайте повний пакет документів. За умовами кожного договору страхування, клієнт обов'язково має написати заяву на виплату. До заяви краще додати всі необхідні документи, щоб не приїжджати в компанію декілька разів.

Важливо. Іноді заяву про виплату можна оформити і без візиту в страховій офіс. Наприклад, прямо на СТО, якщо машину евакуювали після випадку з КАСКО. Обов'язково уточніть у компанії, чи передбачає Ваш договір такі можливості, і в яких ситуаціях.

 

Стандартний пакет документів - це договір страхування, паспорт, ІПН. Власникам застрахованих машин потрібно водійське посвідчення і техпаспорт на авто, а власникам квартир і будинків - техпаспорт житла або свідоцтво про право власності. Обов'язково беріть з собою оригінали - в компанії просто зроблять копії, нічого залишати не доведеться.

Порада 5. Пам'ятайте про терміни. Якщо з якихось причин Ви не можете надати всі документи одразу, не чекайте до останнього! Головне – все ж таки вчасно подати заяву. Це потрібно зробити протягом 3 днів для виплати по майну, КАСКО, при виплаті за «автоцивілкою». Щоб заощадити час, форму заяви можна заздалегідь завантажити на сайті. Усі інші документи привезете пізніше.

Важливо. Пам'ятайте, що термін виплати розраховується, починаючи з дати подання останнього документу. Яким він буде у Вашому випадку, залежить від особливостей договору і законодавства: наприклад, за договорами обов'язкового автострахування він становить до 90 днів.

А ще на термін виплати впливає якість роботи Вашої компанії. Наприклад, в УНІКА середній термін виплати по КАСКО - 7 робочих днів, і 92% клієнтів задоволені цією швидкістю. Тут ми знову повертаємося до першої, і найголовнішої поради - обирайте надійну компанію! А ще - сміливо ставте їй будь-які запитання, не чекаючи страхових випадків.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Я та УНІКА
05. грудня 2022
Як УНІКА долає виклики енергетичної кризи та піклується про клієнтів
Атаки держави-терориста на енергетичні об’єкти України дуже вплинули на людей та бізнес. Пристосуватися до життя та роботи в умовах нестачі електроенергії та проблем зі зв’язком не так легко, але УНІКА Україна знаходить ефективні рішення як для клієнтів, так і для своєї команди. Ми розпитали керівників декількох основних підрозділів, що забезпечують роботу з клієнтами, про подолання сьогоднішніх викликів та про найважливіше — забезпечення енергетичної безпеки команди та якості страхових послуг компанії.
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Моя домівка
02. грудня 2022
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Під час війни кожному з нас дуже важливо зберегти свої тили. Дедалі більше українців цікавляться страхуванням житла, про яке раніше мало хто замислювався. Що потрібно врахувати тим, хто хоче фінансово захистити свою квартиру чи будинок? Про це розмовляємо з Діаною Коченковою, директором Дирекції розвитку роздрібних продуктів та сервісів УНІКА.
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Будемо здорові!
26. листопада 2022
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Складні часи створюють свої теми спілкування – теж не прості. Чи вміємо ми розмовляти про важкі ситуації? Чому варто дбайливо ставитись до близьких і до себе та як це робити, щоб не збільшити травму? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Світланою Підлипською.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз