UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Як уникнути проблем з виплатою: 5 порад від УНІКА

Стрес часто призводить до помилок. А страховий випадок - це завжди стрес, навіть якщо ти застрахований в надійній компанії. Тому експерти УНІКА вирішили нагадати: як діяти, щоб отримати виплату швидко і без зайвої метушні?

Як уникнути проблем з виплатою: 5 порад від УНІКА

Ось 5 простих порад, які допоможуть при страховому випадку.

Порада 1. Обирайте правильно. Найпростіша і найважливіша порада. Щоб уникнути проблем з виплатою – обирайте страхову компанію, що добре виплачує. Надійну та клієнт-орієнтовану. З досвідом на ринку, позитивними відгуками і гідною репутацією.
Як це зробити, ми писали тут. Якщо Ви читаєте цей блог - є всі шанси, що Ви вже зробили правильний вибір. Вітаємо!

Порада 2. Телефонуйте якнайшвидше! За будь-якого страхового випадку, Ваш перший крок - дзвінок у страхову компанію. Для клієнтів УНІКА цілодобово працює гаряча лінія: 044 225 60 00. Збережіть номер у своєму телефоні, щоб легко і швидко його знайти. Що робити далі? Залежить від ситуації. Наш фахівець буде на зв'язку з Вами і проконсультує з усіх подальших кроків.

Важливо. У страховому договорі зазначено, що клієнт має подзвонити в компанію одразу ж, як тільки дізнався про страховий випадок. Якщо з якихось причин цього не сталося, потрібно пояснити цю затримку.

 

Наприклад, один наш клієнт був у відрядженні, а в його застрахованій квартирі прорвало трубу. Він надав документи про робочу поїздку, і УНІКА зробила виплату протягом 5 днів.

Порада 3. Рятуйте, але без фанатизму. У кожному полісі вказано: при страховому випадку треба вжити заходів, щоб не допустити ще більших втрат. Про що мова? Наприклад, при затопленні потрібно по можливості перекрити воду. У разі ДТП - поставити на дорогу аварійний знак і зійти на узбіччя, щоб не спровокувати нову аварію.

Важливо. А ось починати ремонт у постраждалій квартирі або везти машину на СТО без згоди страхової компанії - не можна. Такі кроки змінюють картину страхового випадку. Стає складніше оцінити причини і розміри втрат. А значить, чекати виплату доведеться довше.


Пам'ятайте: іноді потрібно викликати поліцію, МНС або ЖЕК, щоб отримати від них підтверджуючі документи на виплату. Важливо, щоб у співробітників цих служб не виникало сумнівів щодо обставин страхового випадку. Тому до їх приїзду на місці подій краще нічого не міняти.

Порада 4. Подавайте повний пакет документів. За умовами кожного договору страхування, клієнт обов'язково має написати заяву на виплату. До заяви краще додати всі необхідні документи, щоб не приїжджати в компанію декілька разів.

Важливо. Іноді заяву про виплату можна оформити і без візиту в страховій офіс. Наприклад, прямо на СТО, якщо машину евакуювали після випадку з КАСКО. Обов'язково уточніть у компанії, чи передбачає Ваш договір такі можливості, і в яких ситуаціях.

 

Стандартний пакет документів - це договір страхування, паспорт, ІПН. Власникам застрахованих машин потрібно водійське посвідчення і техпаспорт на авто, а власникам квартир і будинків - техпаспорт житла або свідоцтво про право власності. Обов'язково беріть з собою оригінали - в компанії просто зроблять копії, нічого залишати не доведеться.

Порада 5. Пам'ятайте про терміни. Якщо з якихось причин Ви не можете надати всі документи одразу, не чекайте до останнього! Головне – все ж таки вчасно подати заяву. Це потрібно зробити протягом 3 днів для виплати по майну, КАСКО, при виплаті за «автоцивілкою». Щоб заощадити час, форму заяви можна заздалегідь завантажити на сайті. Усі інші документи привезете пізніше.

Важливо. Пам'ятайте, що термін виплати розраховується, починаючи з дати подання останнього документу. Яким він буде у Вашому випадку, залежить від особливостей договору і законодавства: наприклад, за договорами обов'язкового автострахування він становить до 90 днів.

А ще на термін виплати впливає якість роботи Вашої компанії. Наприклад, в УНІКА середній термін виплати по КАСКО - 7 робочих днів, і 92% клієнтів задоволені цією швидкістю. Тут ми знову повертаємося до першої, і найголовнішої поради - обирайте надійну компанію! А ще - сміливо ставте їй будь-які запитання, не чекаючи страхових випадків.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
10% від платежів по автоцивілці. УНІКА разом з Фондом Притули допомогла постраждалим регіонам України
Я та УНІКА
29. березня 2023
10% від платежів по автоцивілці. УНІКА разом з Фондом Притули допомогла постраждалим регіонам України
УНІКА з перших днів повномасштабної війни не залишилася осторонь болючих гуманітарних питань. Як соціально відповідальний бізнес ми підтримували та підтримуємо власну команду, щоб забезпечити максимально безпечні умови роботи та життя, турбуємось про виконання наших зобов’язань перед клієнтами, власними силами та з допомогою материнської компанії відправляємо гуманітарні вантажі туди, де це вкрай необхідно.
Зовнішні аспекти та виклики майбутньої відбудови: міграція
Я та УНІКА
23. березня 2023
Зовнішні аспекти та виклики майбутньої відбудови: міграція
Близько 7,9 мільйонів українців були вимушені через російський напад покинути Батьківщину. Тимчасові мігранти намагаються хоч якось адаптуватися в країнах, що їх прихистили. А ті, хто залишився в Україні, турбуються іншим питанням: чи не стане втрата значної кількості громадян проблемою для подальшої відбудови країни? Саме про це – наш сьогоднішній блог.
Життя триває. Як працює life-страхування в складні часи
Я та УНІКА
15. березня 2023
Життя триває. Як працює life-страхування в складні часи
Останніми роками страхування життя набувало популярності серед українців як універсальний фінансовий інструмент. Що відбувається у цьому сегменті під час війни, які складнощі довелось долати, чи зміниться щось для клієнтів найближчим часом? Про це розповідає Ігор Міцан, керівник департаменту по роботі з партнерами СК «УНІКА Життя»

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз