UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Як уникнути проблем з виплатою: 5 порад від УНІКА

Стрес часто призводить до помилок. А страховий випадок - це завжди стрес, навіть якщо ти застрахований в надійній компанії. Тому експерти УНІКА вирішили нагадати: як діяти, щоб отримати виплату швидко і без зайвої метушні?

Як уникнути проблем з виплатою: 5 порад від УНІКА

Ось 5 простих порад, які допоможуть при страховому випадку.

Порада 1. Обирайте правильно. Найпростіша і найважливіша порада. Щоб уникнути проблем з виплатою – обирайте страхову компанію, що добре виплачує. Надійну та клієнт-орієнтовану. З досвідом на ринку, позитивними відгуками і гідною репутацією.
Як це зробити, ми писали тут. Якщо Ви читаєте цей блог - є всі шанси, що Ви вже зробили правильний вибір. Вітаємо!

Порада 2. Телефонуйте якнайшвидше! За будь-якого страхового випадку, Ваш перший крок - дзвінок у страхову компанію. Для клієнтів УНІКА цілодобово працює гаряча лінія: 044 225 60 00. Збережіть номер у своєму телефоні, щоб легко і швидко його знайти. Що робити далі? Залежить від ситуації. Наш фахівець буде на зв'язку з Вами і проконсультує з усіх подальших кроків.

Важливо. У страховому договорі зазначено, що клієнт має подзвонити в компанію одразу ж, як тільки дізнався про страховий випадок. Якщо з якихось причин цього не сталося, потрібно пояснити цю затримку.

 

Наприклад, один наш клієнт був у відрядженні, а в його застрахованій квартирі прорвало трубу. Він надав документи про робочу поїздку, і УНІКА зробила виплату протягом 5 днів.

Порада 3. Рятуйте, але без фанатизму. У кожному полісі вказано: при страховому випадку треба вжити заходів, щоб не допустити ще більших втрат. Про що мова? Наприклад, при затопленні потрібно по можливості перекрити воду. У разі ДТП - поставити на дорогу аварійний знак і зійти на узбіччя, щоб не спровокувати нову аварію.

Важливо. А ось починати ремонт у постраждалій квартирі або везти машину на СТО без згоди страхової компанії - не можна. Такі кроки змінюють картину страхового випадку. Стає складніше оцінити причини і розміри втрат. А значить, чекати виплату доведеться довше.


Пам'ятайте: іноді потрібно викликати поліцію, МНС або ЖЕК, щоб отримати від них підтверджуючі документи на виплату. Важливо, щоб у співробітників цих служб не виникало сумнівів щодо обставин страхового випадку. Тому до їх приїзду на місці подій краще нічого не міняти.

Порада 4. Подавайте повний пакет документів. За умовами кожного договору страхування, клієнт обов'язково має написати заяву на виплату. До заяви краще додати всі необхідні документи, щоб не приїжджати в компанію декілька разів.

Важливо. Іноді заяву про виплату можна оформити і без візиту в страховій офіс. Наприклад, прямо на СТО, якщо машину евакуювали після випадку з КАСКО. Обов'язково уточніть у компанії, чи передбачає Ваш договір такі можливості, і в яких ситуаціях.

 

Стандартний пакет документів - це договір страхування, паспорт, ІПН. Власникам застрахованих машин потрібно водійське посвідчення і техпаспорт на авто, а власникам квартир і будинків - техпаспорт житла або свідоцтво про право власності. Обов'язково беріть з собою оригінали - в компанії просто зроблять копії, нічого залишати не доведеться.

Порада 5. Пам'ятайте про терміни. Якщо з якихось причин Ви не можете надати всі документи одразу, не чекайте до останнього! Головне – все ж таки вчасно подати заяву. Це потрібно зробити протягом 3 днів для виплати по майну, КАСКО, при виплаті за «автоцивілкою». Щоб заощадити час, форму заяви можна заздалегідь завантажити на сайті. Усі інші документи привезете пізніше.

Важливо. Пам'ятайте, що термін виплати розраховується, починаючи з дати подання останнього документу. Яким він буде у Вашому випадку, залежить від особливостей договору і законодавства: наприклад, за договорами обов'язкового автострахування він становить до 90 днів.

А ще на термін виплати впливає якість роботи Вашої компанії. Наприклад, в УНІКА середній термін виплати по КАСКО - 7 робочих днів, і 92% клієнтів задоволені цією швидкістю. Тут ми знову повертаємося до першої, і найголовнішої поради - обирайте надійну компанію! А ще - сміливо ставте їй будь-які запитання, не чекаючи страхових випадків.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Щоб ділитися світлом, треба мати його в собі: чому під час війни важливо дбати про своє психологічне здоров’я?
Будемо здорові!
22. вересня 2023
Щоб ділитися світлом, треба мати його в собі: чому під час війни важливо дбати про своє психологічне здоров’я?
Велика війна триває вже більше, ніж півтора року, і це не може не відбиватися на психологічному стані українців. Які упередження заважають нам вчасно звертатися за допомогою і чому все ж таки важливо це робити? Про це сьогодні розмовляємо зі Світланою Підлипською, експерткою Wellbeing Company.
Безпечна осінь. Яке автострахування вам потрібне?
Мій автомобіль
20. вересня 2023
Безпечна осінь. Яке автострахування вам потрібне?
Осінь – відповідальна пора, коли наше життя стає більш динамічним. Щоб здійсненню планів не завадили прикрі несподіванки, варто подбати про безпеку, зокрема і фінансову. Огляд важливих страховок осені почнемо з потреб власників автомобілів. Їм важливо не лише застрахувати авто, а й захистити свою цивільну відповідальність за кермом.
Додаткові заняття для дитини: як обрати та розрахувати бюджет?
Я та УНІКА
14. вересня 2023
Додаткові заняття для дитини: як обрати та розрахувати бюджет?
Вересень – це не лише початок шкільних уроків, а й вибір закладу для позашкільної активності: спорту, хобі, мистецтва або музики. Та майже всі додаткові заняття дитини потребують витрат, і це не лише сама оплата за навчання. Як розрахувати бюджет на позашкільні «гуртки» і не зіткнутися ані з розчаруванням дитини, ані з фінансовим перевантаженням?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз