Ось 5 простих порад, які допоможуть при страховому випадку.
Порада 1. Обирайте правильно. Найпростіша і найважливіша порада. Щоб уникнути проблем з виплатою – обирайте страхову компанію, що добре виплачує. Надійну та клієнт-орієнтовану. З досвідом на ринку, позитивними відгуками і гідною репутацією.
Як це зробити, ми писали тут. Якщо Ви читаєте цей блог - є всі шанси, що Ви вже зробили правильний вибір. Вітаємо!
Порада 2. Телефонуйте якнайшвидше! За будь-якого страхового випадку, Ваш перший крок - дзвінок у страхову компанію. Для клієнтів УНІКА цілодобово працює гаряча лінія: 044 225 60 00. Збережіть номер у своєму телефоні, щоб легко і швидко його знайти. Що робити далі? Залежить від ситуації. Наш фахівець буде на зв'язку з Вами і проконсультує з усіх подальших кроків.
Наприклад, один наш клієнт був у відрядженні, а в його застрахованій квартирі прорвало трубу. Він надав документи про робочу поїздку, і УНІКА зробила виплату протягом 5 днів.
Порада 3. Рятуйте, але без фанатизму. У кожному полісі вказано: при страховому випадку треба вжити заходів, щоб не допустити ще більших втрат. Про що мова? Наприклад, при затопленні потрібно по можливості перекрити воду. У разі ДТП - поставити на дорогу аварійний знак і зійти на узбіччя, щоб не спровокувати нову аварію.
Пам'ятайте: іноді потрібно викликати поліцію, МНС або ЖЕК, щоб отримати від них підтверджуючі документи на виплату. Важливо, щоб у співробітників цих служб не виникало сумнівів щодо обставин страхового випадку. Тому до їх приїзду на місці подій краще нічого не міняти.
Порада 4. Подавайте повний пакет документів. За умовами кожного договору страхування, клієнт обов'язково має написати заяву на виплату. До заяви краще додати всі необхідні документи, щоб не приїжджати в компанію декілька разів.
Стандартний пакет документів - це договір страхування, паспорт, ІПН. Власникам застрахованих машин потрібно водійське посвідчення і техпаспорт на авто, а власникам квартир і будинків - техпаспорт житла або свідоцтво про право власності. Обов'язково беріть з собою оригінали - в компанії просто зроблять копії, нічого залишати не доведеться.
Порада 5. Пам'ятайте про терміни. Якщо з якихось причин Ви не можете надати всі документи одразу, не чекайте до останнього! Головне – все ж таки вчасно подати заяву. Це потрібно зробити протягом 3 днів для виплати по майну, КАСКО, при виплаті за «автоцивілкою». Щоб заощадити час, форму заяви можна заздалегідь завантажити на сайті. Усі інші документи привезете пізніше.
Важливо. Пам'ятайте, що термін виплати розраховується, починаючи з дати подання останнього документу. Яким він буде у Вашому випадку, залежить від особливостей договору і законодавства: наприклад, за договорами обов'язкового автострахування він становить до 90 днів.
А ще на термін виплати впливає якість роботи Вашої компанії. Наприклад, в УНІКА середній термін виплати по КАСКО - 7 робочих днів, і 92% клієнтів задоволені цією швидкістю. Тут ми знову повертаємося до першої, і найголовнішої поради - обирайте надійну компанію! А ще - сміливо ставте їй будь-які запитання, не чекаючи страхових випадків.