23 жовтня на бульварі Лесі Українки в Києві сталася масштабна ДТП. Понад 21 автомобіля було пошкоджено. Винуватцем ДТП став автокран КамАЗ, у якого, за словами водія, відмовили гальма.
Страхова компанія «УНІКА» здійснила виплату страхового відшкодування в сумі 105,3 тис. грн. потерпілому в ДТП на б-рі Лесі Українки водієві автомобіля марки Peugeot 2008. З огляду на безпрецедентність і моральну тяжкість даної події, УНІКА компенсувала збиток в найкоротші терміни.
Також в ДТП на б-рі Лесі Українки постраждав клієнт компанії «УНІКА», застрахований з ОСЦПВ. Рішення щодо врегулювання цього страхового випадку також буде прийнято в найкоротші терміни.
Ось, як описала дії, що відбулися клієнтка УНІКА, що отримала страхову виплату*:
ДТП у центрі столиці на бульварі Лесі Українки, що відбулось 23 жовтня 2018 року. Інформація про неї облетіла усі новини, які, здається тільки могли бути… Визначення кількості потерпілих автівок починалась як «понад десяток»... але остаточна зафіксована цифра – 21. Справа одразу стала резонансною і, напевно, аварія є наймасштабнішою за останніх кілька років. Проте найбільш вражаючим і водночас приємним фактом таки залишається те, що важких тілесних ушкоджень не отримав ніхто із людей. Серйозні і дуже серйозні пошкодження лише у автівок. Того ранку там була і я. Як зазвичай, їхала на роботу. Потік у час пік у центрі (8:40-8:45) рухався повільно і зовсім зупинився на червоний сигнал світлофора. Далі лише мить, швидке усвідомлення, що щось відбувається і потім сильний поштовх позаду… врізаюсь у машину попереду і ще раз відчуваю удар в задню частину авто… Усе зупинилось, спрацювала аварійка…швидкий якийсь внутрішній огляд себе – усе ціле! Навіть не вдарилась! ОБОВЯЗКОВО КОРИСТУЙТЕСЬ ПАСКАМИ БЕЗПЕКИ!!! Вони дійсно передбачені саме для вашої безпеки! Мій досвід це підтверджує на 100%!
Кілька хвилин шоку і руки, що тремтять… потім чоловік з однієї із сусідніх машин, що обійшов усі авто і розпитав у кожного, перевірив чи усі живі-здорові… усі живі.. перше полегшення…. Далі мозок почав працювати - стало зрозумілим, що треба щось робити.
І тут я точно можу далі свою розповідь продовжувати зі щирою вдячністю тій страховій компанії, якій довірила, в якій застрахувала своє авто. UNIQA – компанія, в якій застрахувала авто (КАСКО та ЦВ) в момент покупки і залишаюсь з нею з тих пір уже протягом 4 років (а зараз точно знаю, що лишусь і надалі!). Від моменту звернення по страховому випадку відчувалась підтримка - і це правда, і це було дуже важливо! Спочатку зателефонувала своєму менеджеру, з яким оформляла Договори (Євгеній Ковгар, дякую вам!!!). Він спокійно, без паніки розказав, куди телефонувати і які мої дії у даному випадку. Зараз мені здається, що перепитувала у нього одне й те ж саме по кілька разів, але жодного роздратування – повне розуміння і кожного разу відповіді на мої запитання. Далі контакт-центр (що теж приємно здивувало – за увесь день телефонувала туди багато разів, але довгого очікування типу «ваш дзвінок важливий для нас, лишайтесь на лінії….» не було – з оператором з’єднували досить швидко), фіксація випадку… Потім були дзвінки від відповідних фахівців, що уточнювали потрібну інформацію, давали рекомендації щодо того, як діяти. Досить швидко приїхав і аварійний комісар. Поспілкувались з ним – він також провів свою роботу швидко, розпитав які дані є, і що ще можна/варто у ході оформлення ДТП отримати/зафіксувати. Питання щодо транспортування авто також вирішувалось досить швидко. Момент з можливою необхідністю спецтранспорту для проведення транспортування було озвучено і вирішено, що у випадку якщо моє авто не зможе їхати самостійно, евакуатор буде викликано у найкоротші строки. На щастя, хоч автівку добре затисло і пом’яло спереду і ззаду, вона все ж була на ходу. На сервісній станції вже чекали приїзду авто. Зі страхової передали усі необхідні документи і мені не довелось додатково їхати в офіс компанії – усе необхідне для оформлення страхового випадку, підписали прямо там (окремо дякую і за цей момент!!! Він точно знизив кількість стресу, що за день уже накопичився немало). Вже наступного дня спеціалісти страхової, експерт разом зі співробітниками відділу ремонтних робіт сервісної станції провели необхідний огляд, фіксацію усіх пошкоджень та відповідну оцінку. Зараз знаю, що для оперативного завершення усіх цих дій, їм довелось лишатись на робочому місці до 23 години… Сьогодні 26 жовтня. 4 день з моменту ДТП. Кошти на рахунок Сервісної станції перерахували ще зранку (про що отримала відповідне смс). 4й день!!!!! Це при тому, що за процедурою, тільки на написання і подання заяви про страховий випадок, відводиться 3 дні. І це нормально. Далі, знову ж таки, існують строки розгляду справи і прийняття рішення. Що теж займає час, адже потрібна участь і інших сторін, як наприклад, експерта, який проведе оцінку, також калькуляція вартості збитку, що буде проведена відповідною сервісною станцією. Я знала, що компанія зробить виплату і що усе буде добре (одного разу з незначним ушкодженням вже доводилося звертатися – і усе було також дуже швидко вирішено, оплачено, відремонтовано). Але, маю зазначити, що цього разу не очікувала, що реакція буде на такому високому рівні. Адже я розумію, що загальний випадок дуже складний – масштабне ДТП, багато учасників. Відповідно, багато організаційних моментів, робочих процедурних нюансів. Тому, насправді, отримавши сьогодні зранку повідомлення, що суму коштів за моєю справою перераховано, таки повірила, що є в Україні страхові компанії, які підтримують високий професійний статус і репутацію відповідального страховика! Дуже вдячна тим підрозділам і кожному особисто, з ким у всій цій ситуації довелось взаємодіяти!!! На щастя, не маю великого досвіду співпраці зі страховими компанії в плані звернення за страховими випадками. Але мій досвід з UNIQA переконує мене в тому, що цій компанії можна довіряти і бути впевненою, що у разі настання страхової події, компанія виконає взяті на себе зобов’язання!!!
З UNIQA убезпечення мого майна (авто) за Договором КАСКО спрацювало на найвищому рівні! Вдячна вам за це! Тепер можу спокійно чекати, поки необхідні запчастини та деталі доставлять для виконання подальших ремонтних робіт. А поки що… Проїзний на метро у мене є і воно таки працює справно і за розкладом:)
*) Мова і орфографія оригінального листа клієнта збережені