УНІКА Україна: зростання страхових премій в 1-му кварталі 2020 року

Новини
26.05.2020

У 1-му кварталі 2020 року, в умовах складного періоду введення карантинного режиму, пов’язаного з поширенням COVID-19, небанківська фінансова група «УНІКА Україна» продемонструвала зростання страхових платежів на 12,5%. Загальний обсяг страхових премій компаній «УНІКА» та «УНІКА Життя» склав 860,1 млн. грн.

Обсяг чистого прибутку групи до оподаткування склав 212,2 млн. грн., в тому числі СК «УНІКА» 167,1 млн. грн. та СК «УНІКА Життя» 45,1 млн. грн.

 

Основні фінансові показники в 1 кварталі 2020 року

Обсяг премій Страхової компанії «УНІКА» в 1-му кварталі 2020 року склав 646,2 млн. грн. та зріс на 17% у порівнянні з 1 кварталом 2019 року завдяки розвитку ключових видів страхування, а саме КАСКО та добровільного медичного страхування.

Страхові виплати УНІКА в 1-му кварталі 2020 року склали 249,1 млн. грн. та перевищили аналогічний показник 1-го кварталу 2019 року на 6,7%.

Активи, які приймаються для покриття страхових резервів, становлять понад 2,6 млрд. грн. та повністю покривають страхові резерви компанії, що склали 1,7 млрд. грн. Фактичний запас платоспроможності становить 569,7 млн. грн. і перевищує нормативний на 49 %, що дозволяє Компанії виконувати всі свої зобов'язання перед клієнтами вчасно і в повному обсязі.

Власний капітал Страхової компанії «УНІКА» склав 589,2 млн. грн.

Загальний обсяг страхових премій компанії «УНІКА Життя» в 1-му кварталі 2020 року зріс на 1% у порівнянні з 2019 роком і склав 213,9 млн. грн.

Власний капітал компанії «УНІКА Життя» становить 415 млн. грн. Активи у 1-му кварталі 2020 року зросли на 4% у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року і склали 1 332,4 млрд. грн. Фактичний запас платоспроможності компанії на 31.03.2020 становить 414  млн. грн. і перевищує нормативний показник у 10 разів.

Страхові виплати компанії «УНІКА Життя» в 1-му кварталі 2020 року склали 5,5 млн. грн., Обсяг викупних сум, перерахованих клієнтам, склав 1,9 млн. грн.

Приймаючи до уваги ситуацію, яка склалася в світі та в Україні у зв'язку з поширенням вірусу COVID-19, УНІКА, завдяки професійній команді та розвиненим інформаційним технологіям, безперервно продовжує надавати своєчасні та якісні страхові послуги клієнтам.

Медичний та Технічний Асистанс УНІКА продовжують обслуговувати клієнтів в режимі 24/7.

Так, за 1-й квартал  2020 року, Медичний асистанс УНІКА обробив понад 286 тисяч звернень; більше 57 тисяч звернень було опрацьовано Технічним асистансом. Середній час очікування клієнтами на відповідь не перевищував 20 секунд.

Для зручних комунікацій з УНІКА клієнти мають можливість використовувати чат-боти UNIQAua в месенджерах Viber та Telegram, кабінет клієнта на сайті компанії www.uniqa.ua та мобільний додаток з медичного страхування MyUNIQA. Додатково, у березні 2020 року компанія запустила сервіс медичних онлайн консультацій, якими вже скористалися 1 280 клієнтів УНІКА.

УНІКА спростила і перевела в цифровий режим більшість можливих процесів і документів в частині страхових виплат за всіма видами страхування. Так, компанією було прийнято рішення про можливість здійснення виплат на підставі електронних копій документів (там, де це законодавчо можливо). Крім цього, для тих клієнтів, хто не може передати документи, було суттєво продовжено термін надання письмових заяв. Для клієнтів з туристичного страхування, які з об'єктивних причин не змогли повернутися в Україну, УНІКА безкоштовно продовжила термін дії полісів страхування.

Офіси продажів УНІКА працюють у черговому режимі по всій території України та продовжують надавати повний перелік страхових послуг клієнтам.

В УНІКА також працює сервіс онлайн-продажів, де клієнти можуть самостійно придбати електронні договори страхування ОСЦПВ, ДСЦПВ, застрахувати квартиру і оплатити онлайн на сайті www.uniqa.ua. В кабінеті клієнта myUNIQA доступна інформація про договори страхування, статуси за страховими подіями, можливість дистанційного подання документів та контакти персонального менеджера.

УНІКА постійно інформує і підтримує зв'язок з клієнтами та партнерами, в тому числі на офіційному сайті компанії www.uniqa.ua, де в UniqaБлог регулярно публікується та вчасно оновлюється важлива інформація та розміщуються відповіді на найбільш поширені питання клієнтів і партнерів.

УНІКА, як соціально відповідальна компанія, оперативно реагує на соціальні потреби, пов’язані з допомогою у боротьбі з COVID-19. Так, ще в перші тижні карантину, УНІКА підтримала ініціативу сервісу пасажирських перевезень Bolt та профінансувала більше 3 000 поїздок для медичних працівників,.

УНІКА забезпечила страховий захист львівських лікарів, що перебували у відрядженні в Італії з метою допомоги в боротьбі з пандемією COVID-19 та обміну досвідом.

УНІКА забезпечує медичне страхування для медиків Львівщини на випадок захворювання на вірус COVID-19 у рамках соціального проекту за ініціативи Львівської ОДА. Концепція проекту полягає у створенні стабілізаційного фонду платежів на випадок настання страхового випадку серед медиків, страхове покриття надається усім медикам, які працюють із інфікованими пацієнтами.

УНІКА Україна продовжує працювати для Вас!