Небанківська фінансова група «УНІКА Україна» підвела результати роботи за 1-й квартал 2021 року – загальний обсяг страхових премій компаній «УНІКА» і «УНІКА Життя» склав 872,8 млн. грн., що перевищує аналогічний показник 2020 року на 1,5%.
Обсяг чистого прибутку групи до оподаткування склав 60,8 млн. грн., з яких прибуток до оподаткування СК «УНІКА» склав 58,0 млн. грн., СК «УНІКА Життя» - 2,7 млн. грн.
Ключові фінансові показники роботи за 1-й квартал 2021 року
Обсяг премій Страхової компанії «УНІКА» в 1-му кварталі 2021 року склав 749,0 млн. грн. і зріс на 15,9% в порівнянні з 1 кварталом 2020 року.
Страхові виплати УНІКА в 1-му кварталі 2021 року склали 313,1 млн. грн. і перевищили аналогічний показник 1-го кварталу 2020 року на 25,7%.
Активи, що приймаються для покриття страхових резервів, становлять понад 2,6 млрд. грн. і повністю покривають страхові резерви компанії, які склали 1,3 млрд. грн. Фактичний запас платоспроможності становить 795,7 млн. грн. і перевищує нормативний на 81,9%, що дозволяє компанії виконувати всі свої зобов'язання перед клієнтами вчасно і в повному обсязі.
Власний капітал Страхової компанії «УНІКА» склав 817,9 млн. грн.
Загальний обсяг страхових премій компанії «УНІКА Життя» в 1-му кварталі 2021 року склав 123,8 млн. грн.
Власний капітал компанії «УНІКА Життя» становить 459,7 млн. грн. Активи в 1-му кварталі 2021 року зросли на 7,9% в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року і склали 1,4 млрд. грн. Фактичний запас платоспроможності компанії на 31.03.2021 становить 457,3 млн. грн. і перевищує нормативний показник в 10 разів.
Страхові виплати компанії «УНІКА Життя» в 1-му кварталі 2021 року склали 10,5 млн. грн. Обсяг викупних сум, перерахованих клієнтам, склав 3,7 млн. грн.
Медичний і Технічний Асистанс УНІКА продовжують обслуговувати клієнтів в режимі 24/7. Так, за 1-й квартал 2021 року Медичний асистанс УНІКА обробив понад 330 000 клієнтських звернень, Технічний асистанс - понад 42 000 звернень.
Піклуючись про комфорт своїх клієнтів, Страхова компанія «УНІКА» розробляє і впроваджує сервіси, які відповідають сучасним запитам та вимогам.
УНІКА пропонує на вибір своїм клієнтам різні зручні канали комунікації – чат-бот UNIQAua в месенджерах Viber і Telegram, кабінет клієнта на сайті компанії my.uniqa.ua, а також мобільний додаток з медичного страхування MyUNIQA.
Крім того, клієнти УНІКА мають можливість, при настанні страхового випадку з автострахування, надати всі необхідні документи для врегулювання онлайн – через чат-бот UNIQAua в месенджерах Viber або Telegram.
УНІКА Україна працює для Вас!