Для нас важливий кожен клієнт

Як пандемія вплинула на розвиток страхової індустрії?

− Загальний вплив був, звичайно, негативним. І перший проблемний тренд – це суттєве зростання обсягу претензій до страховиків у масштабах світової економіки. Протягом минулого року люди втрачали роботу, відміняли подорожі, компанії вимушено згортали діяльність. Багато таких збитків покривалися страхуванням.

Проте, в Україні ситуація для страховиків була іншою. Ми, як професійна спільнота, багато років скаржилися на відсутність достатньої страхової інклюзії українців: і роздрібних клієнтів, і представників бізнесу. І от сьогодні ми бачимо, що недостатнє проникнення страхових послуг в економіку і життя людей, з одного боку, дозволило страховикам уникнути значних збитків, пов’язаних з «коронакризою», але, з іншого боку, не спрацював страховий захист населення та бізнесу, особливо малого та середнього.

Друга тенденція, безумовно, мала вплив і на український ринок. Ми бачимо скорочення попиту у багатьох секторах класичного страхування і прогнозуємо достатньо повільне їх відновлення. Наприклад, постраждав ринок туристичного страхування, обсяги якого за минулий рік впали на 41%. Крім цього, зниження купівельної спроможності населення та доходів бізнесу, помножене на невизначеність, завжди призводить до оптимізації витрат на те, що не вважається першочергово необхідним. Страхування в Україні має саме таке сприйняття і, навіть, якщо скорочення попиту не помітно відразу, ми  у середньостроковій перспективі.

Та є і третій тренд, що набрав сили під час пандемії, – на мою думку, суто позитивний. Це стрімка діджиталізація страхування. Багато компаній здійснили перехід в онлайн у прискореному режимі, адже до останніх подій страховий ринок був багато у чому традиційним, «аналоговим». Коронакриза докорінно змінила цю ситуацію. Але, говорячи про швидку діджиталізацію страхування, компанії повинні дбати про захист інформації та даних клієнтів і про необхідність інвестицій у безпечну дистанційну роботу.

 

Як розвивався бізнес групи УНІКА в Україні у 2020 році? Яких результатів вдалося досягти і завдяки яким крокам?

Минулого року, незважаючи на кризову ситуацію, страхова група УНІКА досягла значних результатів та збільшила обсяг страхових премій, що перевищив 3 млрд грн. Консолідований прибуток до оподаткування становив понад 500 млн грн.

Ці результати були б неможливі без системної роботи протягом попередніх років та значних інвестицій, в тому числі в технології,  ризик-менеджмент, налагодження процесів. Величезну роль зіграли злагоджені дії всієї великої команди УНІКА, за що я вкотре хочу щиро подякувати моїм колегам.

Головне, до чого завжди прагне УНІКА – сталий та впевнений розвиток. Як і до коронакризи, протягом року ми цілеспрямовано розвивали стратегічно важливі сектори нашого бізнесу.

 

Олена Ульє очолює страхову компанію «УНІКА» з 2015 року. Завдяки її професійному керівництву, УНІКА стала визнаним лідером страхового ринку України. Компанія пропонує широку лінійку страхових продуктів, що задовольняє різноманітні запити клієнтів, а також супутні сучасні цифрові сервіси для спрощення і зручності взаємодії з компанією.

Олена Ульє - володарка титулу «Людина року» в номінації «Лідер страхового ринку року» - загальнонаціональної програми, в рамках якої Вища Академічна Рада обирає лідерів України.

 

Повну версію інтерв'ю читайте: https://forinsurer.com/public/21/05/31/4938