UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Для нас важливий кожен клієнт

Інтерв'ю Голови правління небанківської фінансової групи «УНІКА Україна» Олени Ульє інтернет-виданню Форіншурер - онлайн-журналу про технології в страхуванні, insurtech і fintech галузі, c ексклюзивними новинами страхового ринку, перестрахування і рейтингами страхових компаній.

Для нас важливий кожен клієнт

Як пандемія вплинула на розвиток страхової індустрії?

− Загальний вплив був, звичайно, негативним. І перший проблемний тренд – це суттєве зростання обсягу претензій до страховиків у масштабах світової економіки. Протягом минулого року люди втрачали роботу, відміняли подорожі, компанії вимушено згортали діяльність. Багато таких збитків покривалися страхуванням.

Проте, в Україні ситуація для страховиків була іншою. Ми, як професійна спільнота, багато років скаржилися на відсутність достатньої страхової інклюзії українців: і роздрібних клієнтів, і представників бізнесу. І от сьогодні ми бачимо, що недостатнє проникнення страхових послуг в економіку і життя людей, з одного боку, дозволило страховикам уникнути значних збитків, пов’язаних з «коронакризою», але, з іншого боку, не спрацював страховий захист населення та бізнесу, особливо малого та середнього.

Друга тенденція, безумовно, мала вплив і на український ринок. Ми бачимо скорочення попиту у багатьох секторах класичного страхування і прогнозуємо достатньо повільне їх відновлення. Наприклад, постраждав ринок туристичного страхування, обсяги якого за минулий рік впали на 41%. Крім цього, зниження купівельної спроможності населення та доходів бізнесу, помножене на невизначеність, завжди призводить до оптимізації витрат на те, що не вважається першочергово необхідним. Страхування в Україні має саме таке сприйняття і, навіть, якщо скорочення попиту не помітно відразу, ми  у середньостроковій перспективі.

Та є і третій тренд, що набрав сили під час пандемії, – на мою думку, суто позитивний. Це стрімка діджиталізація страхування. Багато компаній здійснили перехід в онлайн у прискореному режимі, адже до останніх подій страховий ринок був багато у чому традиційним, «аналоговим». Коронакриза докорінно змінила цю ситуацію. Але, говорячи про швидку діджиталізацію страхування, компанії повинні дбати про захист інформації та даних клієнтів і про необхідність інвестицій у безпечну дистанційну роботу.

Як розвивався бізнес групи УНІКА в Україні у 2020 році? Яких результатів вдалося досягти і завдяки яким крокам?

Минулого року, незважаючи на кризову ситуацію, страхова група УНІКА досягла значних результатів та збільшила обсяг страхових премій, що перевищив 3 млрд грн. Консолідований прибуток до оподаткування становив понад 500 млн грн.

Ці результати були б неможливі без системної роботи протягом попередніх років та значних інвестицій, в тому числі в технології,  ризик-менеджмент, налагодження процесів. Величезну роль зіграли злагоджені дії всієї великої команди УНІКА, за що я вкотре хочу щиро подякувати моїм колегам.

Головне, до чого завжди прагне УНІКА – сталий та впевнений розвиток. Як і до коронакризи, протягом року ми цілеспрямовано розвивали стратегічно важливі сектори нашого бізнесу.

Олена Ульє очолює страхову компанію «УНІКА» з 2015 року. Завдяки її професійному керівництву, УНІКА стала визнаним лідером страхового ринку України. Компанія пропонує широку лінійку страхових продуктів, що задовольняє різноманітні запити клієнтів, а також супутні сучасні цифрові сервіси для спрощення і зручності взаємодії з компанією.

Олена Ульє - володарка титулу «Людина року» в номінації «Лідер страхового ринку року» - загальнонаціональної програми, в рамках якої Вища Академічна Рада обирає лідерів України.

 

Повну версію інтерв'ю читайте: https://forinsurer.com/public/21/05/31/4938

 

 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Щоб ділитися світлом, треба мати його в собі: чому під час війни важливо дбати про своє психологічне здоров’я?
Будемо здорові!
22. вересня 2023
Щоб ділитися світлом, треба мати його в собі: чому під час війни важливо дбати про своє психологічне здоров’я?
Велика війна триває вже більше, ніж півтора року, і це не може не відбиватися на психологічному стані українців. Які упередження заважають нам вчасно звертатися за допомогою і чому все ж таки важливо це робити? Про це сьогодні розмовляємо зі Світланою Підлипською, експерткою Wellbeing Company.
Безпечна осінь. Яке автострахування вам потрібне?
Мій автомобіль
20. вересня 2023
Безпечна осінь. Яке автострахування вам потрібне?
Осінь – відповідальна пора, коли наше життя стає більш динамічним. Щоб здійсненню планів не завадили прикрі несподіванки, варто подбати про безпеку, зокрема і фінансову. Огляд важливих страховок осені почнемо з потреб власників автомобілів. Їм важливо не лише застрахувати авто, а й захистити свою цивільну відповідальність за кермом.
Додаткові заняття для дитини: як обрати та розрахувати бюджет?
Я та УНІКА
14. вересня 2023
Додаткові заняття для дитини: як обрати та розрахувати бюджет?
Вересень – це не лише початок шкільних уроків, а й вибір закладу для позашкільної активності: спорту, хобі, мистецтва або музики. Та майже всі додаткові заняття дитини потребують витрат, і це не лише сама оплата за навчання. Як розрахувати бюджет на позашкільні «гуртки» і не зіткнутися ані з розчаруванням дитини, ані з фінансовим перевантаженням?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз