UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Для нас важливий кожен клієнт

Інтерв'ю Голови правління небанківської фінансової групи «УНІКА Україна» Олени Ульє інтернет-виданню Форіншурер - онлайн-журналу про технології в страхуванні, insurtech і fintech галузі, c ексклюзивними новинами страхового ринку, перестрахування і рейтингами страхових компаній.

Для нас важливий кожен клієнт

Як пандемія вплинула на розвиток страхової індустрії?

− Загальний вплив був, звичайно, негативним. І перший проблемний тренд – це суттєве зростання обсягу претензій до страховиків у масштабах світової економіки. Протягом минулого року люди втрачали роботу, відміняли подорожі, компанії вимушено згортали діяльність. Багато таких збитків покривалися страхуванням.

Проте, в Україні ситуація для страховиків була іншою. Ми, як професійна спільнота, багато років скаржилися на відсутність достатньої страхової інклюзії українців: і роздрібних клієнтів, і представників бізнесу. І от сьогодні ми бачимо, що недостатнє проникнення страхових послуг в економіку і життя людей, з одного боку, дозволило страховикам уникнути значних збитків, пов’язаних з «коронакризою», але, з іншого боку, не спрацював страховий захист населення та бізнесу, особливо малого та середнього.

Друга тенденція, безумовно, мала вплив і на український ринок. Ми бачимо скорочення попиту у багатьох секторах класичного страхування і прогнозуємо достатньо повільне їх відновлення. Наприклад, постраждав ринок туристичного страхування, обсяги якого за минулий рік впали на 41%. Крім цього, зниження купівельної спроможності населення та доходів бізнесу, помножене на невизначеність, завжди призводить до оптимізації витрат на те, що не вважається першочергово необхідним. Страхування в Україні має саме таке сприйняття і, навіть, якщо скорочення попиту не помітно відразу, ми  у середньостроковій перспективі.

Та є і третій тренд, що набрав сили під час пандемії, – на мою думку, суто позитивний. Це стрімка діджиталізація страхування. Багато компаній здійснили перехід в онлайн у прискореному режимі, адже до останніх подій страховий ринок був багато у чому традиційним, «аналоговим». Коронакриза докорінно змінила цю ситуацію. Але, говорячи про швидку діджиталізацію страхування, компанії повинні дбати про захист інформації та даних клієнтів і про необхідність інвестицій у безпечну дистанційну роботу.

Як розвивався бізнес групи УНІКА в Україні у 2020 році? Яких результатів вдалося досягти і завдяки яким крокам?

Минулого року, незважаючи на кризову ситуацію, страхова група УНІКА досягла значних результатів та збільшила обсяг страхових премій, що перевищив 3 млрд грн. Консолідований прибуток до оподаткування становив понад 500 млн грн.

Ці результати були б неможливі без системної роботи протягом попередніх років та значних інвестицій, в тому числі в технології,  ризик-менеджмент, налагодження процесів. Величезну роль зіграли злагоджені дії всієї великої команди УНІКА, за що я вкотре хочу щиро подякувати моїм колегам.

Головне, до чого завжди прагне УНІКА – сталий та впевнений розвиток. Як і до коронакризи, протягом року ми цілеспрямовано розвивали стратегічно важливі сектори нашого бізнесу.

Олена Ульє очолює страхову компанію «УНІКА» з 2015 року. Завдяки її професійному керівництву, УНІКА стала визнаним лідером страхового ринку України. Компанія пропонує широку лінійку страхових продуктів, що задовольняє різноманітні запити клієнтів, а також супутні сучасні цифрові сервіси для спрощення і зручності взаємодії з компанією.

Олена Ульє - володарка титулу «Людина року» в номінації «Лідер страхового ринку року» - загальнонаціональної програми, в рамках якої Вища Академічна Рада обирає лідерів України.

 

Повну версію інтерв'ю читайте: https://forinsurer.com/public/21/05/31/4938

 

 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Не нашкодь! Про заборону вільного обігу антибіотиків в Україні
Будемо здорові!
18. серпня 2022
Не нашкодь! Про заборону вільного обігу антибіотиків в Україні
З початку серпня в Україні запроваджено продаж антибіотиків за рецептом. Це нововведення викликало чимало дискусій, побоювань та критики. Чому саме прийнято таке рішення, як тепер буде виглядати придбання ліків в аптеці, чи призведе такий крок до складнощів у лікуванні, та чи зміниться щось у забезпеченні ліками для клієнтів УНІКА, ми запитали Оксану Руденко, керівника Дирекції особистих видів страхування.
Чи ваше КАСКО дійсно повне? Або чому українським водіям варто дострахувати свої автівки вже найближчим часом
Мій автомобіль
17. серпня 2022
Чи ваше КАСКО дійсно повне? Або чому українським водіям варто дострахувати свої автівки вже найближчим часом
Нещодавно, а саме 21 липня 2022 року, Національний банк України провів корекцію офіційного курсу гривні. Як новий курс вплинув на ринкову вартість автівок? І чому про це важливо знати кожному, хто страхує свою машину за програмою КАСКО? Коментує Валерій Лісовий, керівник напрямку УНІКА.
Надихаючі та приголомшливі. Вирушаємо на Зальцбурзький фестиваль онлайн
Моя подорож
12. серпня 2022
Надихаючі та приголомшливі. Вирушаємо на Зальцбурзький фестиваль онлайн
У блозі, що присвячений музеям Австрії, ми обіцяли продовжити віртуальну мистецьку подорож у пошуках натхнення та джерела енергії. Сьогодні ми розширимо палітру вражень та спробуємо зануритися у фестивальне життя онлайн.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз