УНІКА. Підсумки та найважливіші моменти 2022-го

УНІКА Україна гідно долала труднощі: отримали потужну міжнародну підтримку, допомагали ЗСУ та українцям, самовіддано працювали та волонтерили

З початком повномасштабної агресії рф група УНІКА Україна не припиняла роботу. Наші фахівці, попри складні обставини, укладали договори страхування, реєстрували та врегульовували страхові події. Контакт-центр та медичний асистанс забезпечували підтримку клієнтів 24/7. З перших, найскладніших днів війни, компанія намагалася максимально підтримувати усіх співробітників та їхні родини. Колектив вчасно та повністю отримував заробітну плату, кожен член команди був на зв’язку та мав змогу працювати дистанційно. Дехто не припиняв роботу навіть перебуваючи під обстрілами або у бомбосховищі.

Незважаючи на труднощі воєнного стану, УНІКА Україна продовжувала виконувати фінансові зобов’язання перед клієнтами та партнерами, вчасно сплачувала усі податки до державного бюджету. Крім того, група підтримала економіку країни, купуючи воєнні облігації внутрішньої державної позики.

Допомагаючи тимчасовим переселенцям, УНІКА Україна профінансувала створення гуманітарного хабу в передмісті Вінниці на 50 місць. Були закуплені усі необхідні побутові речі для перебування людей та організоване гаряче харчування.

Понад 20 співробітників і співробітниць УНІКА Україна вступили до лав ЗСУ, щоб захищати нашу країну. Чимало наших колег активно долучились до волонтерського руху. Хтось безкоштовно підвозив людей, які евакуювалися, хтось випікав хліб та готував їжу для бійців, хтось збирав теплі речі та ліки для гуманітарних рейсів та особисто доставляв їх до адресатів, хтось допомагав місцевим громадам розносити пенсії та розбирати завали зруйнованих будинків…    

Європейські колеги з UNIQA Group також не лишилися осторонь української біди. У партнерстві з Caritas Österreich та Österreichisches Rotes Kreuz було запущено кампанію UNIQA Helping Hands. Зібрані кошти – понад 1 мільйон євро, спрямували на гуманітарну допомогу українцям з найбільш постраждалих регіонів. Міжнародна команда організувала евакуацію понад 450 співробітників УНІКА Україна та членів їхніх родин до Польщі, Словаччини та інших європейських країн. Там колеги прихистили українців у свої домівках та центрах відпочинку, організували безкоштовне проживання, харчування та навчання для діток.

Окрім того, міжнародна UNIQA Group разом з УНІКА Україна співпрацює з Фондом Сергія Притули в напрямку гуманітарної допомоги. З липня цього року було організовано 5 поставок вантажів з Австрії в Україну з вкрай важливими та необхідними медикаментами, такими як плазмозамінник Volulyte 6%, антибіотики та препарати для індукції анестезії, та засобами тактичної медицини. Загальна вага всіх вантажів, що надійшли в Україну завдяки UNIQA Group біля 40 тон, загальною вартістю більше 3 млн. євро.

 

Автострахування: розширили можливості для клієнтів, отримали високі оцінки МТСБУ, запустили благодійний проєкт   

Під час війни найбільш гострим питанням стало врегулювання: у клієнтів, які евакуювалися, не було часу для належного оформленням подій, багато поліцейських були задіяні для допомоги військовим. Тож УНІКА максимально спростила процедури та майже повністю перевела обмін документами з клієнтами в дистанційний режим.  Це можна зробити через мережу СТО, які відновили свою роботу протягом року, або через цифрові канали – Viber та Telegram, де в електронному форматі приймаються документи та фото з місця події. Були й інші рішення для зручності клієнтів – наприклад, відкриття тимчасового центру врегулювання у Києві, поки не відновив свою роботу основний центр у головному офісі.  

Якість обслуговування клієнтів-автовласників найшла своє відображення у оцінках МТСБУ. Наприкінці 2022 року Моторне Бюро  опублікувало кольорову індикацію оцінок діяльності компаній з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності за 3 квартал. СК «УНІКА» отримала зелений колір за усіма трьома індикаторами – загальна оцінка діяльності, якість врегулювання збитків та рівень скарг від потерпілих та страхувальників. Це свідчить про високу якість послуг ОСЦПВ.

У липні 2022 року УНІКА запустила спільний проєкт з Благодійним фондом Сергія Притули. Від того часу 10% від кожного проданого онлайн поліса ОСЦПВ йде на гуманітарну допомогу постраждалим від війни українцям, яку організовує фонд. Отже, купуючи електронну автоцивілку в СК «УНІКА», автовласники не лише захищають свою цивільну відповідальність, а наближають перемогу України, підтримуючи людей, які перебувають у скрутному становищі.

Завдяки кожному клієнту, хто придбав Автоцивілку онлайн від УНІКА за шість місяців було зібрано понад  350 тис. грн. Ці кошти допомогли Фонду придбати потужний генератор для Херсонської громади, яка після деокупації залишилася без електроенергії.

 

Особисте страхування:  спростили процедури відшкодування, запровадили електронні лікарські висновки та рецепти, збільшили швидкість обслуговування

Враховуючи складні обставини, ще у березні УНІКА почала розглядати звернення за договорами особистого страхування за копіями та фото документів.  Це стосується добровільного медичного страхування (відшкодування самостійно витрачених коштів), страхування життя, страхування на випадок нещасного випадку, хвороби тощо. Документи для отримання відшкодування клієнти надсилають через чат-бот УНІКА в месенджерах Viber або Telegram.

Для клієнтів з добровільного медичного страхування (ДМС), які були змушені виїхати за кордон, УНІКА спільно зі партнером з телемедицини змінила формат надання послуг. Були запроваджені онлайн консультації з лікарем в Україні через додаток MyUNIQA та лікарські висновки з електронними рецептами за міжнародними стандартами. Це дозволило купляти ліки та отримувати послуги в медичних закладах країн, де потрібен лікарський рецепт або висновок. 

За результатами вимірів рівня задоволеності клієнтів сервісами СК «УНІКА» у третьому кварталі 2022 року, середня оцінка склала 4,7 бали за п'ятибальною шкалою. Клієнти відзначили швидкість роботи служби медичного асистансу – чітке та своєчасне надання  інформації про наявність ліків та оперативне резервування, зручну й швидку доставку.

Висока якість та швидкість роботи медичних сервісів у воєнний час стала можливою завдяки розвитку співпраці УНІКА з аптечними онлайн-платформами, зокрема, Liki24.com. Наразі клієнти з ДМС можуть отримати інформацію про наявність та терміни доставки ліків у середньому за 3-5 хвилин, адже заявка обробляється партнерами компанії майже вдвічі швидше, ніж два роки тому.

 

Долали виклики енергетичної кризи, піклуючись про клієнтів та співробітників

Пристосуватися до життя та роботи в умовах блекаутів складно, але УНІКА Україна знайшла ефективні рішення як для клієнтів, так і для своєї команди.

Перш за все, ми забезпечили зберігання найважливішої інформації клієнтів та безперервну роботу компанії. Це вдалося завдяки переносу серверів та всієї критичної ІТ інфраструктури до Відня (Австрія). Не менш важливим було зберегти стабільний зв’язок та інтернет для команди. Для цього у центральному офісі є потужний генератор та підключені оптичні канали зв’язку. А для більшої надійності ми придбали Starlink для центрального офісу та регіональних дирекцій. 

Надійно працював під час енергокризи і наш сайт, який важливий для інформування клієнтів та продажу страхових продуктів. Також за стандартним графіком клієнти отримували консультації, асистанс постійно підтримував застрахованих у різних каналах комунікації: дзвінки, чатботи та мобільний додаток MyUNIQA.

Забезпечити безперебійну роботу з клієнтами стало можливим завдяки тому, що майже всі наші колеги працюють у різних містах: хтось знаходиться в Україні, інші за кордоном, де немає обмежень з інтернетом та електрикою. Чимало співробітників працюють дистанційно з дому, але якщо зникло світло, завжди можна прийти до офісу УНІКА — щоб працювати там та відчувати себе безпечно та комфортно. Завдяки цьому ми виконуємо свою роботу, як і раніше, навіть якщо у когось виникають проблеми зі зв’язком. У Києві ми навіть створили дитячу кімнату, щоб батьки, які працюють в офісі, могли забезпечити й учбовий процес для дітей. Загалом під час енергокризи усі підрозділи спрацювали злагоджено, а всі процеси були відновленні максимально швидко. Ми вкотре відчули, що УНІКА – це велика родина, де турбуються не лише про колег, але й про їхні сім’ї. 

 

УНІКА Україна залишається одним із лідерів страхового ринку у 2022 році

Підбиття підсумків 2022-го ще попереду, але після трьох кварталів року СК «УНІКА» та СК «УНІКА Життя» залишаються серед лідерів страхового ринку за ключовими показниками діяльності.

СК «УНІКА» увійшла до ТОП-3 компаній ринку non-life за обсягом зібраних премій (понад 1,9 млрд грн) та посіла 1 місце за сумою сплачених відшкодувань (понад 980 млн грн). Попри складну економічну ситуацію,  компанія зберігає високий рівень фінансової стійкості завдяки обсягу активів (понад 3,2 млрд грн – 3 місце на ринку) та страхових резервів (майже 1,6 млрд грн – 4 місце). 

СК «УНІКА Життя» входить до ТОП-3 компаній ринку life за обсягом акумульованих премій (понад 324 млн грн) та має високий рівень фінансової стійкості: активи 1,36 млрд грн – 5 місце на ринку, страхові резерви 1,04 млрд грн – 5 місце. 

«Цей рік приніс надзвичайно важкі випробування для кожного з нас та усієї країни. Але УНІКА разом з іншими лідерами бізнесу знайшла гідну відповідь на виклики військового часу. Щодня ми робимо свій внесок у стабільність фінансової системи та наближаємо перемогу України на економічному фронті. Дякую кожному фахівцю з нашої великої команди за самовіддану працю та величезну віддачу, а усім клієнтам – за довіру до УНІКА Україна. Разом  – до спільної Перемоги!» − каже Олена Ульє, Голова Правління СК «УНІКА» та СК «УНІКА Життя».

Друзі, дякуємо, що читали наш блог у 2022-му, а ми вже готуємо для вас нові цікаві випуски. Щастя, удачі, міцного здоров’я та Перемоги у Новому році! Залишаємось на зв’язку!