UNIQA підбила підсумки клієнтських виплат за жовтень 2024 року

Новини
20.11.2024

У жовтні 2024 року UNIQA виплатила клієнтам загалом 197,7 млн грн, що підтверджує стабільність і надійність у виконанні зобов'язань.   
 
Ключові результати місяця:  
Загальна сума виплат  по Автострахуванню (КАСКО та Автоцивілка) склала 74,19 млн грн, з яких:   
- 55,93 млн грн виплачено за договорами КАСКО 
- 18,25 млн грн — за договорами Автоцивілки (ОСЦПВ) 
 
Найбільша одноразова виплата місяця була зафіксована саме за договором КАСКО і склала 1,39 млн грн.  
Крім того, компанія приділяє особливу увагу оперативності у врегулюванні страхових випадків. У жовтні 32% справ по КАСКО (295 із 944) були врегульовані в термін до 10 днів, що є важливим показником швидкого та ефективного сервісу.   
 
Медичне страхування (ДМС) 
У жовтні UNIQA виплатила за договорами медичного страхування 80,8 млн грн.   
Медичний асистанс опрацював  260 тисяч клієнтських звернень, з яких 155 тисяч первинних звернень та 105 тисяч запитів на організацію медичної допомоги. 

Ми продовжуємо забезпечувати своїх клієнтів доступом до медичних послуг у найкоротші терміни, підтримуючи якість на кожному етапі.   
 
Майнове та інші види страхування 
Виплати за цим напрямом у жовтні склали 40,86 млн грн, з них виплати за майновим страхуванням -  1,86 млн грн.   
 
Технічний асистанс 
Протягом місяця технічний асистанс опрацював 12 тисяч клієнтських звернень, забезпечивши необхідну допомогу у вирішенні технічних питань.   
 
Рівень задоволеності клієнтів   
Ми продовжуємо  виконувати не лише свої фінансові зобов’язання, а й активно вдосконалювати клієнтський досвід. Це підтверджують високі оцінки клієнтів:   
- Загальний рівень задоволеності послугами компанії у жовтні склав 4,67;   
- Процес врегулювання по КАСКО отримав оцінку — 4,76;   
- Рівень задоволеності за договорами ДМС також склав 4,67.   
 
Ключові показники роботи:   
UNIQA врегулювала 477 страхових випадків за договорами ОСЦПВ, з яких 159 випадків через механізм прямого врегулювання збитків.   Майже третина справ по КАСКО — 32% (295 з 944) — були закриті в найкоротший термін до 10 днів.   
 
UNIQA залишається надійним партнером своїх клієнтів, працюючи для забезпечення їхньої безпеки та спокою у будь-яких життєвих ситуаціях.