УНІКА оновила ДМС для корпоративних клієнтів

Новини
04.11.2016

В середині жовтня 2016 року Страхова компанія «УНІКА» запустила оновлений страховий продукт з добровільного медичного страхування (ДМС) для корпоративних клієнтів.

За результатами проведених опитувань серед постійних клієнтів компанії «УНІКА» були визначені найбільш важливі складові продукту, які вимагали змін. Таким чином, новий ДМС відповідає всім необхідним вимогам клієнтів як в частині ризиків, що покриваються так і в частині грошового розміру страхового покриття.

В межах страхової суми клієнт має можливість отримати відшкодування за такими захворюваннями як туберкульоз, цукровий діабет, загострення хронічних захворювань та ін.
У частині тарифної політики даний продукт також був спрощений завдяки введенню програмного забезпечення в мережі продажів компанії.

Крім того, медичний асистанс «УНІКА» за останні кілька років вийшов на новий якісний рівень завдяки впровадженню сучасних IT рішень для Контакт-центру компанії. Так, запроваджене у 2015 році рішення на базі Cisco Unified Contact Centre Express дозволило забезпечувати безперервне надання сервісу клієнтам, уніфікувати основні IT-компоненти, оптимізувати час обробки даних операторами Контакт-центру, підвищити ступінь захищеності даних і вивільнити ресурси для якісного розвитку. Завдяки цьому рішенню, клієнти УНІКА отримують послуги Контакт-центру на якісно новому рівні, що дозволяє компанії використовувати даний інструмент як суттєву конкурентну перевагу.