«Thinking Green». Що це за слоган і до чого тут УНІКА?

Якраз рік тому, у грудні 2019-го, Єврокомісія презентувала суспільству «European Green Deal» – набір політичних ініціатив, що має на меті зробити клімат Європи вуглецево-нейтральним до 2050 року. Їх втілення повинне допомогти європейцям скоротити викиди парникових газів і заощадити всі види природних ресурсів, у тому числі для збереження клімату

Здавалося б, до чого тут страхування? Проте UNIQA Insurance Group  майже миттєво відреагувала на цю ініціативу.

У звіті по сталому розвитку «Sustainability Report Uniqa Group-2019» зазначено, що компанія активно долучається до втілення цієї масштабної програми. Більш того, УНІКА почала проводити заходи по збереженню екології задовго до оголошення нового екологічного курсу ЕС. «Thinking Green» стратегія UNIQA  для всіх напрямків життя та роботи компанії, в усіх регіонах її присутності.

 

Ініціативи UNIQA Group

Наприклад, офісна вежа UNIQA Tower – будівля материнської компанії у Відні – справжній взірець охорони навколишнього середовища. Вона ще у 2008 році отримала відзнаку European Union Green Building label, стала першою будівлею в Австрії та однієї з перших будівель в Європі, яка має це звання.

Зокрема, UNIQA змогла скоротити щорічне споживання електроенергії приблизно на 180 000 кВт/год шляхом постійного контролю та регулювання системи вентиляції. Яскраве освітлення вежі вночі теж оптимізовано, його майже повністю переведено на світлодіоди, що також дає можливість суттєво економити електроенергію. А завдяки заміні системи опалення з масляної на геотермальну в UNIQA Tower вдалося заощадити ще більше ресурсів.

Такий підхід до економії ресурсів в UNIQA поширюється й на роботу з клієнтами: компанія стимулює їх дбайливо ставитися до природи. Наприклад, в Австрії UNIQA надає новим клієнтам зі страхування житла 100% знижку на перші два місяці, якщо вони використовують сонячні батареї та теплові насоси для опалення свого будинку чи квартири. А у корпоративному страхуванні компанія орієнтована на активну боротьбу з глобальним  потеплінням навіть ціною відмови від вигідних бізнес-проектів. Зокрема, це відмова від страхування майна вуглевидобувних підприємств та підприємств, які працюють на вугіллі.  Водночас UNIQA активно нарощує портфель застрахованих об`єктів з виробництва відновлювальної енергії, надаючи таким проектам найпривабливіші умови страхування і лояльні страхові тарифи.

 

Проекти в інших країнах, де представлена UNIQA

Тут також багато прикладів, і вони охоплюють різні сфери роботи компанії, у тому числі соціальні проекти.

Наприклад, працівники UNIQA в Польщі беруть участь у неприбутковій еко-програмі «Очистіть світ»: збирають сміття у парках та громадських місцях, разом з друзями та рідними.  А от у Хорватії UNIQA стала першим страховиком,  який приєднався до проекту «ZelEn» національної енергетичної компанії Hrvatska elektroprivreda (HEP). Як результат, UNIQA зараз отримує електропостачання від поновлюваних джерел енергії, і таким чином опосередковано підтримує інвестиції у зелену енергетику країни.

 

А що в Україні?

Команда УНІКА в Україні була та залишається одним із драйверів проекту «Зелений офіс», що ініційований материнською групою. Ця екологічна ініціатива працює вже понад 7 років, і ми розповідали про неї у попередніх записах блогу.

Звичайно, це ще не все. В Україні УНІКА не лише бере участь в екологічних проектах, а й реалізує еко-політику безпосередньо у страхуванні.

Так, ще у 2017 році ми першими в Україні запропонували програму КАСКО для страхування електромобілів за спеціальної ціною

У корпоративному страхуванні  ми, як і інші компанії групи UNIQA, також послідовно реалізуємо стратегію декарбонізації – відмовляємося від страхування об’єктів теплоенергетики та вугільної промисловості, натомість розвиваємо страхування відновлювальної енергетики. Протягом останніх років УНІКА надає страховий захист сонячним та вітряним електростанціям по всій Україні: від Львівської та Івано-Франківської області до степів Херсонщини й Запоріжжя. Зокрема, рік тому під наш страховий захист перейшла ще одна генеруюча потужність із 26 вітрогенераторів – це не лише успіх, а й неабияка відповідальність!

Як бачите, бути «еко» – реально, навіть коли твій бізнес на перший погляд не пов’язаний із захистом довкілля напряму. Утримання власних офісів, розробка спеціальних еко-програм та продуктів, волонтерські ініціативи чи свідомий вибір бізнес-проектів – впевнені, ви теж зможете будувати відповідальний та екологічний бізнес у найширшому сенсі цього слова. Якщо вже будуєте – будемо раді дізнатися про ваш досвід у коментарях, а якщо тільки плануєте та хочете розпитати деталі, ми завжди раді допомогти!