UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Будемо здорові!

Телемедицина: огляд експерта PwC Україна

Телемедицина є одним з тих напрямків, розвиток якого активно підтримує і популяризує УНІКА. І не тільки тому, що медичне страхування складає значну частку портфелю компанії і ми постійно шукаємо нові можливості для наших клієнтів, але і тому, що ми щиро віримо — наше майбутнє за переходом у Digital, в тому числі, і у сфері охорони здоров'я.

Телемедицина: огляд експерта PwC Україна

Тим, хто зацікавився і хоче дізнатися більше, рекомендуємо статтю менеджера практики консалтингу PwC, фахівця по роботі з враженнями клієнтів Марії Волковської «На прийом онлайн: які перспективи української телемедицини».

Ви дізнаєтеся про те,

  • Як це працює за кордоном
  • Наскільки реальна телемедицина в Україні
  • Хто гарантує якість послуг
  • Наскільки важлива безпека персональних даних
  • Які бар'єри розвитку цього напрямку в Україні

та ще багато іншого.

Наведемо деякі цитати, аби зацікавити вас ще більше:

«Спалах COVID-19 дав новий імпульс розвитку Діджитал-інфраструктури. Підвищився попит на програмне забезпечення для онлайн комунікації, а разом із тим і навантаження на канали зв'язку. Водночас, пандемія актуалізувала таку сферу, як телемедицина. Іноді пацієнтові потрібна консультація лікаря, проте заходити до амбулаторії і чекати своєї черги занадто ризиковано. А тому, на порядку денному питання розумної альтернативи».

«За даними дослідження PwC, враження пацієнтів, які створюють для них цінність послуги, можна віднести до однієї з 5 категорій: зручність, якість, підтримка, персоналізація, комунікація».

«Які перспективи. Експерти погоджуються, що попит і перспективи у телемедицини є. За оцінками Олени Ульє, телемедицина займе свою окрему нішу у сфері медичного обслуговування і сформується як окрема послуга. В цілому ж, очікується зростання цього ринку в межах 10-20% до 2022 року».

 

Переходьте за посиланням, читайте, це буде точно цікаво і пізнавально.

А в наступних статтях нашого блогу ми підготуємо для вас реальні історії клієнтів УНІКА, які вже встигли скористатися послугою телемедицини та готові розповісти про свій досвід.

Ваша УНІКА

 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз