Тим, хто зацікавився і хоче дізнатися більше, рекомендуємо статтю менеджера практики консалтингу PwC, фахівця по роботі з враженнями клієнтів Марії Волковської «На прийом онлайн: які перспективи української телемедицини».
Ви дізнаєтеся про те,
- Як це працює за кордоном
- Наскільки реальна телемедицина в Україні
- Хто гарантує якість послуг
- Наскільки важлива безпека персональних даних
- Які бар'єри розвитку цього напрямку в Україні
та ще багато іншого.
Наведемо деякі цитати, аби зацікавити вас ще більше:
«Спалах COVID-19 дав новий імпульс розвитку Діджитал-інфраструктури. Підвищився попит на програмне забезпечення для онлайн комунікації, а разом із тим і навантаження на канали зв'язку. Водночас, пандемія актуалізувала таку сферу, як телемедицина. Іноді пацієнтові потрібна консультація лікаря, проте заходити до амбулаторії і чекати своєї черги занадто ризиковано. А тому, на порядку денному питання розумної альтернативи».
«За даними дослідження PwC, враження пацієнтів, які створюють для них цінність послуги, можна віднести до однієї з 5 категорій: зручність, якість, підтримка, персоналізація, комунікація».
Переходьте за посиланням, читайте, це буде точно цікаво і пізнавально.
А в наступних статтях нашого блогу ми підготуємо для вас реальні історії клієнтів УНІКА, які вже встигли скористатися послугою телемедицини та готові розповісти про свій досвід.
Ваша УНІКА