Телемедицина: огляд експерта PwC Україна

Тим, хто зацікавився і хоче дізнатися більше, рекомендуємо статтю менеджера практики консалтингу PwC, фахівця по роботі з враженнями клієнтів Марії Волковської «На прийом онлайн: які перспективи української телемедицини».

 

Ви дізнаєтеся про те,

  • Як це працює за кордоном
  • Наскільки реальна телемедицина в Україні
  • Хто гарантує якість послуг
  • Наскільки важлива безпека персональних даних
  • Які бар'єри розвитку цього напрямку в Україні

та ще багато іншого.

Наведемо деякі цитати, аби зацікавити вас ще більше:

«Спалах COVID-19 дав новий імпульс розвитку Діджитал-інфраструктури. Підвищився попит на програмне забезпечення для онлайн комунікації, а разом із тим і навантаження на канали зв'язку. Водночас, пандемія актуалізувала таку сферу, як телемедицина. Іноді пацієнтові потрібна консультація лікаря, проте заходити до амбулаторії і чекати своєї черги занадто ризиковано. А тому, на порядку денному питання розумної альтернативи».

«За даними дослідження PwC, враження пацієнтів, які створюють для них цінність послуги, можна віднести до однієї з 5 категорій: зручність, якість, підтримка, персоналізація, комунікація».

«Які перспективи. Експерти погоджуються, що попит і перспективи у телемедицини є. За оцінками Олени Ульє, телемедицина займе свою окрему нішу у сфері медичного обслуговування і сформується як окрема послуга. В цілому ж, очікується зростання цього ринку в межах 10-20% до 2022 року».

 

Переходьте за посиланням, читайте, це буде точно цікаво і пізнавально.

А в наступних статтях нашого блогу ми підготуємо для вас реальні історії клієнтів УНІКА, які вже встигли скористатися послугою телемедицини та готові розповісти про свій досвід.

Ваша УНІКА