Страхування життя. Все, що потрібно знати у зв’язку з COVID-19

Щодня ми отримуємо величезну кількість запитань і в цьому блозі ми зібрали рекомендації й відповіді, щодо основних питань які виникають у наших клієнтів зі страхування життя.

Загальні питання
 
1. Чи працюватиме компанія під час карантину?

Так, Страхова компанія «УНІКА Життя» продовжує працювати в плановому режимі. З метою захисту життя і здоров'я співробітників компанії, більша частина з них переведена на віддалений доступ роботи і ми докладаємо максимальних зусиль для забезпечення безперервної роботи компанії і надання підтримки та сервісу нашим клієнтам.

 
2. Я уклав договір страхування життя у відділенні банку, якщо відділення банку, закрито, куди звертатися з відповідними запитами? Наприклад, із запитами за договорами накопичувального страхування життя щодо внесення змін в умови договору, подання документів про страховий випадок або припинення дії договору страхування?

Клієнти можуть самостійно написати звернення до Страхової компанії «УНІКА Життя», скориставшись одним з каналів зв’язку:

Для внесення змін в умови договору необхідно:

  • написати заяву згідно бланку за посиланням, зробити скан/фото копію та надіслати на один з вищенаведених каналів зв’язку.

Ці канали зв’язку є актуальними і для клієнтів, які уклали договір страхування життя через незалежних фінансових консультантів (страхових брокерів)

Фахівці «УНІКА Життя» поінформують клієнта про подальший порядок дій.

 
3. Чи вважається захворювання на коронавірус нещасним випадком?

Ні.

Вірус COVID-19 або коронавірус – є одним із різновидів захворювання ГРВІ, що призводить до різноманітних ускладнень з можливими важкими наслідками, і в тому числі може призвести до летального випадку.
Тобто, захворювання на коронавірус, як і будь-яке інше захворювання, не вважається нещасним випадком.

Виплати страхових відшкодувань

 

4. Чи виплатить Страхова компанія «УНІКА «Життя», якщо застрахована особа пішла з життя через коронавірус?

Так, виплату буде здійснено, якщо на момент укладання договору у застрахованої особи не було діагностовано зазначеного захворювання.

 
5. Чи буде визнаватись страховою подією смерть клієнта внаслідок захворювання на коронавірус, у випадку визнання коронавіруса в Україні епідемією?

Так, виплату буде здійснено. Покриваються усі ризики, передбачені договором страхування, в т.ч. якщо страховий випадок стався внаслідок захворювання, включаючи захворювання на коронавірус.

У разі визнання коронавірусу в Україні епідемією, можуть вступити в силу форс-мажорні обставини, які можуть вплинути на термін виконання зобов'язань. Наприклад, компанія технічно не зможе здійснити страхову виплату, якщо банки тимчасово не будуть проводити платежі та інше. За повернення банків до звичайного режиму роботи, виплату буде здійснено.

 
6. Чи буде здійснено виплату, якщо застрахована особа була заражена коронавірусом перебуваючи за кордоном, а померла вже в Україні?

Так, виплату буде здійснено. Покриття за договорами накопичувального страхування життя від Страхової компанії «УНІКА Життя» не мають територіального обмеження.

 
7. Чи буде здійснено виплату, якщо застрахована особа померла від коронавірусу перебуваючи за кордоном?

Так, виплату буде здійснено. Покриття за договорами накопичувального страхування життя від Страхової компанії «УНІКА Життя» не мають територіального обмеження.

 
8. Чи потрібно при укладанні договору надавати довідку про відсутність у застрахованої особи захворювання на коронавірус?

Ні, не потрібно. Достатньо інформації, яку застрахована особа, свідомо та правдиво, надає у анкеті, заповнення якої є необхідним при укладанні договору.

Оплата страхових платежів

 

9. Якщо страхувальник знаходиться в ізоляції через коронавірус і не має фінансової можливості зробити черговий платіж, як він може отримати відстрочку платежу?

Протягом часу дії офіційно оголошеного карантину, Страхова компанія «УНІКА Життя» надає можливість відтермінування чергового платежу без написання заяви з зобов’язанням погасити заборгованість після карантину.
Відповідно до умов договору та Правил страхування клієнт має можливість:

  • доручити особі, якій довіряє, здійснити платіж
  • якщо договір діє не менше ніж 1 рік − звернутись до Страхової компанії «УНІКА Життя» про надання «фінансових канікул» терміном до 6 місяців
  • якщо договір діє менше 1 року − потрібно повідомити Страхову компанію «УНІКА Життя» про відтермінування чергового платежу на строк не більш ніж 3 місяці із зобов’язанням в становлений термін погасити заборгованість.

Щоб повідомити компанію про необхідність відтермінування страхового платежу чи про необхідність скористатись «фінансовими канікулами», клієнт може написати заяву згідно бланку за посиланням, зробити скан/фото копію та надіслати на один з каналів зв’язку:

 
10. Що робити, якщо через карантин клієнт не має можливості прийти до відділення банку та здійснити черговий страховий платіж?

Здійснити платіж можливо ОНЛАЙН через сайт компанії https://uniqa.ua/ua/uslugi/payment/

Ми і надалі будемо оновлювати та доповнювати інформацію, аби ви були поінформовані та відчували себе більш впевнено і захищено.

Дякуємо вам за довіру і будьте здорові!

Ваша УНІКА Життя