Якість страхових послуг залишається в пріоритеті

Новини
18.04.2022
Для нас завжди було і залишається важливим - якість надаваних страхових послуг. Тому ми продовжуємо проводити регулярний моніторинг якості обслуговування нашими фахівцями.  Наразі, в умовах воєнного стану, особливе значення набувають  якість та небайдуже, людяне ставлення до кожного клієнта. УНІКА робить все можливе зі свого боку, щоб тримати високій рівень страхових послуг та в рази більше ніж раніш, підходити індивідуально до кожного клієнта. 
 
Так, за результатами опитування клієнтів щодо якості обслуговування в березні 2022 року:
  • 4,5 з 5-ти - оцінка задоволеності якістю отриманих послуг від УНІКА
  • 4,74 з 5-ти - оцінка задоволеності клієнтів щодо виплат по договорах КАСКО 
Дякуємо нашим клієнтам за довіру та співпрацю! 
 
Ми пишаємось кожним з наших фахівців, які, не дивлячись ні на що, продовжують підтримувати наших клієнтів та  впроваджувати нові продукти і сервіси на найвищому рівні!