Для нас завжди було і залишається важливим - якість надаваних страхових послуг. Тому ми продовжуємо проводити регулярний моніторинг якості обслуговування нашими фахівцями. Наразі, в умовах воєнного стану, особливе значення набувають якість та небайдуже, людяне ставлення до кожного клієнта. УНІКА робить все можливе зі свого боку, щоб тримати високій рівень страхових послуг та в рази більше ніж раніш, підходити індивідуально до кожного клієнта.
Так, за результатами опитування клієнтів щодо якості обслуговування в березні 2022 року:
- 4,5 з 5-ти - оцінка задоволеності якістю отриманих послуг від УНІКА
- 4,74 з 5-ти - оцінка задоволеності клієнтів щодо виплат по договорах КАСКО
Дякуємо нашим клієнтам за довіру та співпрацю!
Ми пишаємось кожним з наших фахівців, які, не дивлячись ні на що, продовжують підтримувати наших клієнтів та впроваджувати нові продукти і сервіси на найвищому рівні!