UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Особливості страхування та виплат КАСКО для автівок, придбаних у кредит, в поточних умовах

Наперекір ситуації, багато повсякденних турбот залишається актуальними. Наприклад, поліс КАСКО. З’ясуємо, що змінилося з початку війни, як тепер оформляється страховка на автомобілі в кредит і як здійснюються виплати за договорами.

Особливості страхування та виплат КАСКО для автівок, придбаних у кредит, в поточних умовах

Чи обов’язково оформляти КАСКО для авто в кредит?
КАСКО — це добровільний вид страхування на відміну від обов'язкової автоцивілки. Поліс покриває ризики пов’язані з експлуатацією автомобіля, наприклад:

  • викрадення;
  • ДТП, у тому числі, що сталося з вини водія;
  • стихійне лихо;
  • загоряння;
  • протиправні дії третіх осіб.

Поліс не покриває шкоду третім особам. КАСКО захищає ваш автомобіль.
Банківські установи пропонують разом з оформленням кредиту підписати й договір КАСКО. Автомобіль до моменту виплати всієї суми заборгованності є заставним майном кредитора. Тому, кредитор бажає знизити ризики. Ви маєте право відмовитися, але в такому випадку кредитор може змінити умови на менш вигідні або відмовити у кредитуванні. Наприклад, може зрости розмір первинного внеску, підвищитися процентна ставка та ін. У підсумку, авто в кредит без КАСКО стає менш вигідним, ніж з оформленим полісом.

Що впливає на вартість поліса?
Насамперед впливає вартість авто, — чим вона більше — тим, відповідно, вище ціна. Також вартість поліса визначається:

  • розміром франшизи;
  • маркою та моделю транспортного засобу, його роком випуску;
  • зоною покриття (тільки в межах України або ще й у країнах Європи).

Врахуйте, кредитор може наполягати на виборі певних ризиків та розмірах франшиз.

Що змінилося з введення воєнного стану в Україні?
Багато автовласників почали активніше цікавитися раніше укладеними договорами. Це викликано чинником ведення бойових дій — сотні тисяч автомобілів постраждали від розривів снарядів. Однак, військові ризики є стандартним винятком. Якщо автомобіль пошкоджений під час бойових дій, то відшкодування не буде. Усі інші ризики зазначені в договорі залишаються актуальними й у поточній ситуації. За ними можна отримати відшкодування, як і раніше. До того ж, була спрощена процедура врегулювання.

Введення воєнного стану не є причиною відмови у відшкодуванні збитку за стандарними ризиками. Ми працюємо у звичайному режимі. Ви можете використовувати електронні документи та їхні копії в тому випадку, якщо з поважної причини неможливо надати оригінали. Якщо бракує можливості викликати на місце від події поліцію і пошкодження незначні, ви самостійно можете зробити фотофіксацію пошкоджень і місця події, щоби відправити у чат-бот УНІКА.
Крім того, відшкодування збитків зі страховій події може бути виплачено на особистий рахунок у зв’язку з тим, що багато приватних СТО не можуть проводити ремонт.
У той самий час, для оформлених у кредит автомобілів, ми маємо отримати погодження від кредитора щодо напрямку платежу. Порядок і термін виплат у такому випадку залежить не тільки від УНІКА, а й партнерів.

З огляду на те, що багато СТО не працюють, сума відшкодування буде призначена за середньоринковою вартістю ремонту.

Що робити, якщо заставне авто знищено або залишилося на тимчасово окупованій території?
Необхідно в будь-якому випадку повідомити кредитора і страхову компанію про те, що трапилося. Ймовірно, що в майбутньому це питання буде врегульовано на законодавчому рівні. Це ж стосується і випадків, коли автомобіль взятий у кредит залишився на непідконтрольних уряду України територіях. Якщо автомобілем заволоділи та цей випадок пов’язаний із військовими діями, наприклад, націоналізований, відшкодування не передбачено. У всіх інших випадках клієнти компанії УНІКА можуть розраховувати на врегулювання.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз