Міфи про онлайн-страхування

За своєю суттю, онлайн-страхування — це спосіб оформлення страхового поліса через сайт. Процедура дуже проста — достатньо обрати потрібний варіант страховки, заповнити дані про себе та сплатити. Буквально протягом 5 хвилин електронний варіант чинного договору буде у клієнта. Такий поліс нічим не відрізняється від паперового, оформленого в офісі.
Серед найбільш поширених міфів і сумнівів, які виникають у наших громадян стосовно такого способу страхування, називають такі.

 

Міф 1. «Коли оформлюєш поліс онлайн, складно, можно зробити помилку»
Деякі люди побоюються, що при оформленні поліса на сайті компанії вони припустяться помилки, виправити яку буде дуже проблематично.
Насправді це не так. Наприклад, на нашому сайті помилка з боку клієнта практично виключена. З даних, які потрібно ввести самій людині, найчастіше, це лише номер паспорта та контактні дані (адреса, телефон, email). Ми працюємо над тим, щоби можна було «підтягувати» необхідну інформацію з доступних сервісів аби уникнути і тут можливих помилок.
Якщо йдеться про оформлення страховки на машину, то наші технічні фахівці створили таку форму, де практично всі відомості про машину (марка, модель, рік випуску) можна обирати зі списків, що випадають, а не вводити самому. Все це без збоїв працює і в мобільній версії сайту. Отже, у майбутнього клієнта УНІКА на сайті компанії точно не виникне проблем із заповненням інформації.
А якщо така ситуація сталося, завжди можна написати листа до служби підтримки online_boc@uniqa.ua або звернутися до нашого асистансу і ми оперативно врегулюємо питання.

 

Міф 2. «На сайтах страхових компаній завжди розміщена застаріла інформація»
Існує думка, що сайти страхових компаній не оновлюються і тому не відображають реальної та актуальної інформації, тому краще про все дізнаватися в офісі. Таке твердження категорично не стосується УНІКА. Ми не тільки публікуємо всю необхідну інформацію для своїх клієнтів, але й повідомляємо, які зміни у нас відбулися останнім часом. Ми розуміємо, що особливо важливо інформувати людей зараз, під час воєнного стану. У зв’язку з цим ми створили окрему рубрику «Під час воєнного стану», де даємо відповіді на актуальні питання. А також у нашому блозі розповідаємо про те, як ми працюємо під час війни.

 

Міф 3. «Онлайн-платежі небезпечні — ними можуть скористатися шахраї»
Іноді можна почути, що краще менше робити покупок в інтернеті, тому що шахраї можуть заволодіти особистою фінансовою інформацією про дебетову або кредитну картку.
УНІКА забезпечують обробку карткових платежів через безпечний та перевірений банківський портал. Наприклад, інвестуємо в цифровий ресурс, встановлює сучасні засоби шифрування, антифішингові програми та брандмауери, щоб зробити процес оплати абсолютно безпечним для своїх клієнтів.

 

Міфи, пов’язані з оформленням електронної Автоцивілки
Одне із найбільш поширених упереджень, які існують серед споживачів, пов’язано із тим, що під час перевірки на дорозі застрахований водій не зможе показати поліс представникам патрульних органів. Такі автовласники вважають покупку Автоцивілки безпосередньо на сайті страхової компанії ненадійним варіантом.
Насправді усе далеко не так. Українські страхові компанії вже кілька років поспіль продають поліси за допомогою своїх веб-сайтів і жодних проблем із Національною поліцією у їхніх власників не виникало. Про нестачу довіри не може бути й мови, оскільки до процесу залучено державу і страхову компанію.
До того ж законодавством України з 2018 року закріплено однакову юридичну силу договорів обов’язкової цивільно-правової відповідальності, оформлених на спеціальних бланках і в електронному вигляді.

Перевіряють чинність цифрових полісів у спеціальному розділі на сайті МТСБУ, також висвітлюється інформація про наявність страховки і її термін дії у мобільному додатку «Дія».

 

Міфи щодо онлайн-страхування для туристів
Дехто досі вважає, що за туристичною страховкою, оформленою онлайн, не нададуть медичної допомоги за кордоном. Такі сумніви виникають перед придбанням полісів туристичного страхування.
Тут варто знати, що надійні страхові компанії, наприклад такі, як наша, укладають договори з Асистуючою компанією в інших країнах. У разі настання нещасного випадку чи хвороби застрахованій особі достатньо звернутися до них через чат-бот у месенджерах чи зателефонувати за телефонами гарячої лінії і буде домовлено про консультацію з лікарями чи транспортування до лікарні. Ми беремо на себе відповідальність за налагодження комунікації з медичними установами за кордоном.