Страхова індустрія, і, зокрема, бізнес UNIQA не може без інновацій. Адже наша мета – допомогти людям жити краще і довше, насолоджуватися більшою безпекою та свободою. Щоб її втілити, доводиться постійно дивитися у майбутнє і не боятися впроваджувати нове. Але розповімо про все по порядку.
Інновації заради здоров’я
Звичайно, за останні місяці світ змінився дуже серйозно. Головною темою для усіх нас стала небезпека, пов’язана з розповсюдженням СOVID-19. Тож ми в УНІКА мали віднайти інноваційні рішення, які б дозволили нашим клієнтам дбати про своє здоров’я в нових умовах, почуватися впевненими і захищеними попри все. І здається, у нас це вийшло.
Ще навесні 2020 року для клієнтів УНІКА з медичного страхування став доступним сервіс лікарських онлайн-консультацій. Наші застраховані можуть отримати дистанційну консультацію, уникаючи вірусної небезпеки та значно заощадити час. На зручній онлайн-платформі «Медикіт» їх консультують фахівці понад 40 медичних спеціальностей. Тож наші клієнти мають широкі можливості, щоб обрати відповідного лікаря з державної або приватної клініки.
Сьогодні кожен з понад 100 тисяч клієнтів УНІКА, які мають поліс по ДМС, має доступ до телемедичних консультацій в межах своєї програми. Онлайн-спілкування з лікарем можна організувати в форматі чату, аудіо або відеозв'язку. На квітень 2021 року перевагами цього сервісу скористалися вже понад 7 тисяч наших застрахованих.
А ще мобільний додаток MyUNIQA дозволяє нашим клієнтам з медичного страхування завжди тримати свій поліс «під рукою», записуватися до лікаря, знаходити найближчу клініку та прокладати до неї маршрут, зберігати історію звернень та не загубити свої медичні призначення. Через додаток також можна відправити в УНІКА консультаційне заключення свого лікаря для отримання подальшої допомоги – наприклад, купівлі і доставки медикаментів прямо додому.
Докладніше про наші новації з медичного страхування можна почитати тут: https://uniqa.ua/ua/blog/yak-pratsyue-medichne-strakhuvannya-v-umovakh-sovid-19-dosvid-uniqa-ta-nashikh-klientiv/
Інновації заради зручності
Багато людей у локдаун відчули незручності: обмеження в офлайн-спілкуванні та отриманні звичних послуг спричинили чималий стрес. Та тільки не для наших клієнтів! Адже ми вже давно надали їм можливість оформляти поліси онлайн, сплачувати чергові платежі на сайті компанії і користуватися багатьма сервісами УНІКА, не виходячи з дому.
Звичайно, що у минулому році ми не зупинилися і пішли далі – тепер наші клієнти можуть не тільки оформити страховку, а й подати документи на виплату з автострахування прямо у смартфоні. Якщо сталася ДТП, клієнт одразу може їхати на СТО, а не у офіс УНІКА. Усі документи на виплату можна подати прямо з місця події – через чат-бот. Це економить час клієнтів та забезпечує швидкі виплати: в середньому, за три робочих дні. На хвилиночку, це в тридцять (!) разів швидше, ніж передбачено законодавством з ОСЦПВ!
Детальніше про інновації в автострахуванні від УНІКА ми писали тут: https://uniqa.ua/ua/blog/miy-tsifroviy-pomichnik-yak-klienti-uniqa-mozhut-otrimati-viplatu-za-dopomogoyu-chat-bot
Також у минулому році ми чимало зробили для клієнтів, що мають договір страхування життя. Для таких клієнтів у 2020-му запрацював мобільний додаток UNIQA Life та чат-бот UNIQALifeUA в месенджерах Viber та Telegram. Через ці канали клієнт може отримати будь-яку інформацію по своєму договору, змінити його умови, сплатити черговий платіж та подати заяву про страховий випадок.
Інновації заради безпеки
Наше найголовніше завдання сьогодні – щоб клієнт УНІКА продовжував відчувати турботу в цифровому вимірі: навіть більшу, ніж та, яку він отримував офлайн. До речі, турбуємося ми не лише про зручність, а й про цифрову безпеку наших застрахованих.
УНІКА надзвичайно серйозно ставиться до захисту особистих даних. Тож у 2020 році, коли всі масово перейшли онлайн та кіберризиків стало більше, ми вчергове «прокачали» систему захисту даних і стандарти безпеки нашої компанії.
У 2020 році ми приєдналися до проекту Vulnerability Management Scanning (VMS) нашої материнської групи. Тепер від вразливостей захищені сервіси не тільки у зовнішній та внутрішні мережі компанії, але й сервіси УНІКА у хмарних мережах. Усі наші клієнти та партнери можуть бути абсолютно впевнені у відсутності небезпек для їхньої важливої інформації.
Інновації заради команди
За минулий рік кардинально змінилися умови повсякденної офісної роботи. Щоб максимально убезпечити нашу команду від ризиків, у 2020 УНІКА перейшла на частково віддалену роботу. Вже у перший тиждень після початку карантину компанія перевела на дистанційний формат 70% колективу. При цьому наші клієнти не відчули проблем з сервісом і звичною комунікацією.
Сьогодні наші колеги можуть самостійно визначитись, коли працювати з офісу, а коли з дому. До речі, у кінці 2020 року головний офіс УНІКА переїхав в інноваційну будівлю, з більш комфортними умовами для командної роботи, лаунж-зонами та зручними кімнатами переговорів. Незалежно від свого вибору, кожен співробітник УНІКА має доступ до всіх необхідних інструментів для обслуговування клієнтів, взаємодії з командою та партнерами.
Усі ці новації не залишилися непомітними. Згідно Randstad Employer Brand Research, у 2020 році УНІКА визнана лідером серед фінансових установ-роботодавців України за ключовим критерієм – «Дотримання балансу роботи і особистого життя». Ми, звичайно, радіємо, та не зупиняємося. У 2021-му плануємо втілити ще багато інновацій на користь нашої команди та обов’язково розказати про них.
Інновації заради майбутнього
Українська команда УНІКА втілює багато нових ідей, впроваджуючи глобальну стратегію UNIQA Insurance Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності.
Так, турбуючись про навколишнє середовище, влітку 2020 року ми ініціювали відмову від використання пластикових карток (полісів) у медичному страхуванні. Відмова від «пластику» рятує екологію і водночас – додає зручності нашим клієнтам. Наприклад, вони частіше застосовують мобільний додаток myUNIQA, що підвищує швидкість обробки їх звернень.
Усього за півроку 2020-го майже 45 000 клієнтів УНІКА з медичного страхування відмовились від пластикових карток. Завдяки цьому нам вдалося не використати 225 кг пластику, який згодом почав би засмічувати навколишнє середовище.
Які ще заходи у рамках зеленої стратегії було запроваджено? Читайте тут: https://uniqa.ua/ua/blog/thinking-green-scho-tse-za-slogan-i-do-chogo-tut-uniqa
Як бачите, друзі, інновацій у нас багато – однієї публікації в блозі не вистачить, щоб розповісти про все. Та ми обіцяємо частіше розказувати про нові рішення у нашій роботі. Якщо раптом у вас виникнуть інноваційні ідеї, які ми можемо втілити разом – обов’язково пишіть нам. Адже справжні інновації народжуються, коли ми відкрито спілкуємося один з одним.
Тож залишаємося на зв’язку!