UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу?

Ми отримуємо велику кількість питань від наших клієнтів, що саме буде покрито страховою компанією УНІКА при такому захворюванні, як COVID-19, тому роз'яснюємо нашу позицію з цього питання.

Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу?

UPD: 06.08.2020 року інформацію оновлено в статті "Чи супроводжує УНІКА лікування коронавірусу? Інформація на 06.08.2020 року".

З урахуванням того, що Наказом МОЗ №521 від 25.03.2020 року COVID-19 включений в перелік особливо небезпечних інфекцій, гарантування послуг здійснюється залежно від умов Договору страхування, а саме: списку виключень, програми страхування, а також чинних Наказів МОЗ України, стандартів та протоколів надання медичної допомоги.

У договорах страхування, де особливо небезпечні інфекції відносяться до нестрахових подій, УНІКА прийняла рішення забезпечуватисвоїх клієнтів симптоматичним медикаментозним лікуванням.

 

Також звертаємо вашу увагу, що препарати, які затверджені для лікування COVID-19 останнім Наказом МОЗ, є експериментальними, тому їх використання дозволено виключно у важких та середньо важких випадках в умовах стаціонару, а доступ до таких препаратів буде забезпечуватись державною програмою.

Що треба робити, якщо Ви стали почувати себе зле і у вас виникли симптоми ГРВІ?

Обов’язково зверніться до медичного ассистансу УНІКА через мобільний додаток myUNIQA, чат у Viber / Telegram, або за телефонами, які вказані на страховій картці. Лікар УНІКИ дізнається про ваш епідеміологічний анамнез (детальніше за посиланням, питання №4).

Що відбувається у випадку позитивного анамнезу, тобто коли є підозра на наявність коронавірусу?

Якщо стан хворого важкий, приймається рішення про госпіталізацію. При цьому лікар УНІКИ орієнтується:

  • на програму страхування, перелік виключень та клініки, які покриваються програмою
  • чи є можливість скористатися послугами приватних клінік в місці знаходження клієнта та чи є в клініках вільні місця. Дані щодо приватних клінік, які підтвердили таку можливість, постійно оновлюються та є в наявності у лікарів УНІКА.

Підкреслюємо, що в Україні наявність приватних медичних закладів, які приймають пацієнтів з COVID-19 на стаціонарне лікування, та кількість місць у таких клініках є дуже обмеженою, тому це може вплинути на доступність організації допомоги в даних лікувальних закладах. Якщо госпіталізація в приватні клініки не є можливою, клієнту будуть роз’яснені його подальші дії, включаючи виклик швидкої допомоги та госпіталізацію в державні лікарні, що визначені для прийому хворих з коронавірусною інфекцією у відповідному регіоні.

У будь-якому випадку, УНІКА повністю забезпечить своїх клієнтів призначеними лікарем симптоматичними медикаментами, за відсутності їх у лікарні.

Якщо госпіталізація не потрібна, лікар УНІКИ повідомить клієнта про наступні кроки для надання допомоги в залежності від його стану та встановленого діагнозу.

Важливо пам’ятати: будь-які клінічні дослідження на коронавірус, в тому числі експрес-тестування та ПЛР, здійснюються лише за призначенням лікаря та повинні відповідати вимогам діючого Наказу МОЗ України №722 від 28.03.2020 року щодо визначення випадку СOVID-19.

Будьте здорові! А якщо щось трапиться зі здоров’ям наших клієнтів – ми організуємо їм необхідну допомогу.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз