UA
Закрыть
UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Навіщо мені КАСКО? Три життєві історії

Сім з десяти автовласників, яким ми вперше пропонуємо КАСКО, запитують: «А навіщо воно потрібне?» Статистика викрадень і ДТП в Україні нікого не переконує: хто ж бачить себе героєм сумного сюжету?

Навіщо мені КАСКО? Три життєві історії

Ми вже знаємо, що четверо з цих десяти водіїв знайдуть відповідь самостійно, в найближчі 2-3 роки. Зазвичай, цього часу достатньо, щоб втрапити у маленьку чи велику дорожню халепу, або стикнутися з іншими авто-пригодами.

Але ж ми любимо наших клієнтів, і прагнемо, щоб вони знаходили відповіді у більш безпечний та бюджетний спосіб. Як? Сподіваємось, допоможуть історії тих, хто вже має КАСКО від УНІКА.

Історія 1: Михайло, тренер з боксу, 32 роки, власник Hyundai i30.

«Я за кермом 10 років, і страхував лише «цивілку». Хоча мій хороший товариш – страховик, постійно радив КАСКО. Порахували ціну: 12 000 гривень на рік. Мені це здалося дорого. У мене аварій не було, машина під наглядом. Коли на роботі – вона стоїть біля спортклубу, а коли вдома – то під самим будинком, бачу її з балкона. 

В один з вихідних, у березні, я на цьому ж балконі пив каву. Сніг, сіре небо, нудно. Аж раптом – веселі люди: 2 п'яних хлопця, але ще на ногах. Кружляють зиґзаґами, реально смішно. Я їх став знімати на телефон. Та за хвилину було не до сміху. Ці злидні докружляли до мого авто і почали бити ногами по ньому, по сусідніх машинах. Одне п'яне тіло стрибає, валиться на мій капот, пом'яв його і розбив скло… А потім впав під машину і не може встати.

Я, звичайно, людина спорту. І бігаю швидко, і б'ю боляче. Але це не дуже допомогло. Один утік, іншого я трошки «протверезив». Викликав поліцію. Протокол, заяви, розмови. Зрештою, ці хлопці компенсували мені 2 000 гривень. А лише оригінальна фара коштувала 8 тисяч. І мій час теж чогось вартий: за одне персональне тренування клієнти платять 400 гривень. Але я замість роботи тиждень їздив на СТО.

Після цієї ситуації зрозумів: 12 тисяч за КАСКО – нормальна вартість. Одна така ситуація, на порожньому місці, і воно виправдає свою ціну. Після ремонту подзвонив товаришу».

 

Історія 2: Ірина, 35 років, косметолог, власниця Honda CR-V.

«Везла сина із садочку, не спішила, малий сидів в автокріслі. Та мене «наздогнав» таксист, точно як з анекдоту – на литовських номерах. Щоправда, він виявився ввічливим, вибачався, але патруль викликати не хотів – натомість пропонував 5 000 гривень. А я не була певна, чи варто їх брати: пошкодження, на перший погляд, незначні, але машина ж нова, запчастини коштують дорого. Тут пасажир з цього таксі підказав: можна подати документи до страхової компанії і без поліції, через Інтернет. Приїхав мій чоловік, вони поспілкувались і спробували оформити протокол самі, на спеціальному сайті. 

Та коли заповнювали он-лайн анкету, то виявилося, що «автоцивілки» у нашого таксиста немає. Тобто він думав, що вона є, а йому продали якусь фальшивку: це показала перевірка на тому самому сайті. На щастя, ми згадали про КАСКО: ремонт обійшовся у 13 000 гривень, а поліцію все ж таки довелося викликати».

 

Історія 3: Олександр, 37 років, ІТ-фахівець, власник Volkswagen Jetta.

«Ситуація: 29 грудня, вечір. Кільцева дорога в Києві, 7 балів, всі їдуть в тягучці, по льоду і ремонтних ямах: асфальт зрізаний шматками. У нас же як грудень, так сезон ремонтів якраз! Попереду по ямах їде Mercedes, а я про себе думаю: «Тримай дистанцію, Саня, тримай». 

Раптом – поштовх і звук сильного удару. Моя Jetta «цілує» цей Mercedes, і перша думка: «Вдарив його? Як? І ще з таким звуком ... ». Але треба бути скромнішим: це вдарив не я, а мене. Бензовоз в’їхав в мою машину, зім'яв багажник, зніс крило – коротше, розніс всю задню частину і кинув мене вперед.

Перша реакція – шок, тому що за 12 років стажу в серйозних аваріях я жодного разу не був. Друга – усвідомлення: живий, здоровий, політ нормальний. Потім – злість: купив машину в травні, а в грудні все, приїхав. Нарешті, розуміння – у мене є КАСКО, причому в пристойній компанії. Все, дзвоню в страхову.

Далі – метушня, але нічого страшного: вийшли хлопці з Mercedes’у і дядько з бензовозу, ми нормально поспілкувалися. Викликали поліцію, склали протокол. Поки розбиралися з паперами, приїхав евакуатор, щоб доправити мою машину на СТО. Ремонт коштував 154 000 гривень. У перших числах лютого авто вже було на ходу. Страховики вибачалися, що довго: новорічні свята, багато аварій, і на СТО були не всі деталі для заміни. Але у порівнянні з виплатою це все не має значення. Слабко собі уявляю, де б я шукав 150 тисяч напередодні нового року, і як би потім судився, щоб отримати гроші від чужої страхової компанії. До речі, у бензовоза був ще старий поліс «цивілки», на 50 000 гривень – він би мені не дуже допоміг.

Після цієї зимової історії маю для всіх дві поради: тримайте дистанцію і страхуйте КАСКО в надійній компанії». 
Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Довкілля України під час війни: як допомогти природі саме  зараз?
Я та УНІКА
19. квітня 2024
Довкілля України під час війни: як допомогти природі саме зараз?
У третю суботу квітня в Україні відзначається День довкілля. У сьогоднішньому блозі поговоримо про те, чому під час війни екологічні питання стають гострішими та як кожен з нас може подбати про довкілля навіть зараз.
Відпочинок без зайвого стресу. Як обрати страховку для подорожі за кордон
Моя подорож
05. квітня 2024
Відпочинок без зайвого стресу. Як обрати страховку для подорожі за кордон
Тепле весняне сонце так і спонукає вирушити у подорож! Багато хто з нас вже планує мандрівки, але крім вибору маршрутів, купівлі квитків та бронювання готелів, слід подбати про належний страховий захист. Адже в дорозі нас може спіткати травма або раптова хвороба. Як туристичний поліс допомагає зберегти здоров’я та гроші?
Страхування КАСКО в UNIQA – що важливо для захисту авто у 2024 році
Мій автомобіль
04. квітня 2024
Страхування КАСКО в UNIQA – що важливо для захисту авто у 2024 році
Під час війни страхування є незамінним інструментом для захисту автомобіля. Як змінюється попит на ринку, чи завжди потрібно повне КАСКО та на які бонуси може розраховувати клієнт? Про це розповідає Діана Коченкова, директор Дирекції розвитку роздрібних продуктів та сервісів UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз