RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA

UNIQAблог

Мій автомобіль
19 квітня 2018

Навіщо мені КАСКО? Три життєві історії

Сім з десяти автовласників, яким ми вперше пропонуємо КАСКО, запитують: «А навіщо воно потрібне?» Статистика викрадень і ДТП в Україні нікого не переконує: хто ж бачить себе героєм сумного сюжету?

Навіщо мені КАСКО? Три життєві історії

Ми вже знаємо, що четверо з цих десяти водіїв знайдуть відповідь самостійно, в найближчі 2-3 роки. Зазвичай, цього часу достатньо, щоб втрапити у маленьку чи велику дорожню халепу, або стикнутися з іншими авто-пригодами.

Але ж ми любимо наших клієнтів, і прагнемо, щоб вони знаходили відповіді у більш безпечний та бюджетний спосіб. Як? Сподіваємось, допоможуть історії тих, хто вже має КАСКО від УНІКА.

Історія 1: Михайло, тренер з боксу, 32 роки, власник Hyundai i30.

«Я за кермом 10 років, і страхував лише «цивілку». Хоча мій хороший товариш – страховик, постійно радив КАСКО. Порахували ціну: 12 000 гривень на рік. Мені це здалося дорого. У мене аварій не було, машина під наглядом. Коли на роботі – вона стоїть біля спортклубу, а коли вдома – то під самим будинком, бачу її з балкона. 

В один з вихідних, у березні, я на цьому ж балконі пив каву. Сніг, сіре небо, нудно. Аж раптом – веселі люди: 2 п'яних хлопця, але ще на ногах. Кружляють зиґзаґами, реально смішно. Я їх став знімати на телефон. Та за хвилину було не до сміху. Ці злидні докружляли до мого авто і почали бити ногами по ньому, по сусідніх машинах. Одне п'яне тіло стрибає, валиться на мій капот, пом'яв його і розбив скло… А потім впав під машину і не може встати.

Я, звичайно, людина спорту. І бігаю швидко, і б'ю боляче. Але це не дуже допомогло. Один утік, іншого я трошки «протверезив». Викликав поліцію. Протокол, заяви, розмови. Зрештою, ці хлопці компенсували мені 2 000 гривень. А лише оригінальна фара коштувала 8 тисяч. І мій час теж чогось вартий: за одне персональне тренування клієнти платять 400 гривень. Але я замість роботи тиждень їздив на СТО.

Після цієї ситуації зрозумів: 12 тисяч за КАСКО – нормальна вартість. Одна така ситуація, на порожньому місці, і воно виправдає свою ціну. Після ремонту подзвонив товаришу».

 

Історія 2: Ірина, 35 років, косметолог, власниця Honda CR-V.

«Везла сина із садочку, не спішила, малий сидів в автокріслі. Та мене «наздогнав» таксист, точно як з анекдоту – на литовських номерах. Щоправда, він виявився ввічливим, вибачався, але патруль викликати не хотів – натомість пропонував 5 000 гривень. А я не була певна, чи варто їх брати: пошкодження, на перший погляд, незначні, але машина ж нова, запчастини коштують дорого. Тут пасажир з цього таксі підказав: можна подати документи до страхової компанії і без поліції, через Інтернет. Приїхав мій чоловік, вони поспілкувались і спробували оформити протокол самі, на спеціальному сайті. 

Та коли заповнювали он-лайн анкету, то виявилося, що «автоцивілки» у нашого таксиста немає. Тобто він думав, що вона є, а йому продали якусь фальшивку: це показала перевірка на тому самому сайті. На щастя, ми згадали про КАСКО: ремонт обійшовся у 13 000 гривень, а поліцію все ж таки довелося викликати».

 

Історія 3: Олександр, 37 років, ІТ-фахівець, власник Volkswagen Jetta.

«Ситуація: 29 грудня, вечір. Кільцева дорога в Києві, 7 балів, всі їдуть в тягучці, по льоду і ремонтних ямах: асфальт зрізаний шматками. У нас же як грудень, так сезон ремонтів якраз! Попереду по ямах їде Mercedes, а я про себе думаю: «Тримай дистанцію, Саня, тримай». 

Раптом – поштовх і звук сильного удару. Моя Jetta «цілує» цей Mercedes, і перша думка: «Вдарив його? Як? І ще з таким звуком ... ». Але треба бути скромнішим: це вдарив не я, а мене. Бензовоз в’їхав в мою машину, зім'яв багажник, зніс крило – коротше, розніс всю задню частину і кинув мене вперед.

Перша реакція – шок, тому що за 12 років стажу в серйозних аваріях я жодного разу не був. Друга – усвідомлення: живий, здоровий, політ нормальний. Потім – злість: купив машину в травні, а в грудні все, приїхав. Нарешті, розуміння – у мене є КАСКО, причому в пристойній компанії. Все, дзвоню в страхову.

Далі – метушня, але нічого страшного: вийшли хлопці з Mercedes’у і дядько з бензовозу, ми нормально поспілкувалися. Викликали поліцію, склали протокол. Поки розбиралися з паперами, приїхав евакуатор, щоб доправити мою машину на СТО. Ремонт коштував 154 000 гривень. У перших числах лютого авто вже було на ходу. Страховики вибачалися, що довго: новорічні свята, багато аварій, і на СТО були не всі деталі для заміни. Але у порівнянні з виплатою це все не має значення. Слабко собі уявляю, де б я шукав 150 тисяч напередодні нового року, і як би потім судився, щоб отримати гроші від чужої страхової компанії. До речі, у бензовоза був ще старий поліс «цивілки», на 50 000 гривень – він би мені не дуже допоміг.

Після цієї зимової історії маю для всіх дві поради: тримайте дистанцію і страхуйте КАСКО в надійній компанії». 
Залишити відгук
Подтвердите, что вы не робот
Архів
Всі роки
Останні статті
Не рейтингом єдиним: як обрати надійну страхову компанію?
Я та УНІКА
12. липня 2018
Не рейтингом єдиним: як обрати надійну страхову компанію?
Цього тижня портал MIND.UA опублікував новий рейтинг страхових компаній України. УНІКА має найвищу оцінку, 4,5 зірки з 5 можливих! Дуже приємно, коли тебе радять як надійного партнера. На додаток до рейтингу маємо декілька порад: на що звернути увагу, обираючи свого страховика? І як знайти надійну компанію, не вдаючись до складних фінансових розрахунків?
УНІКАльний контракт. Чому страхування колективу Нова пошта варте уваги.
Я та УНІКА
03. липня 2018
УНІКАльний контракт. Чому страхування колективу Нова пошта варте уваги.
Два тижні тому УНІКА стала партнером Нова Пошта з медичного страхування. Подія, масштаб, привід пишатися! Звичайно ж, прес-конференція. І тут у соцмережах почалося… Хтось написав про це, як про першу значну перемогу на вітчизняному ринку праці та у медичному страхуванні. Знайшлися й ті, хто вважає цей проект зрадою: бо медичне страхування існує в Україні 20 років, окремі роботодавці користуються ним давно, і взагалі – не може все бути добре у цій історії! Що тут сказати? Тільки цифри, тільки хардкор.
Коли туристу потрібна допомога: 5 кроків з УНІКА
Моя подорож
28. червня 2018
Коли туристу потрібна допомога: 5 кроків з УНІКА
Щодня влітку близько 35 застрахованих туристів звертаються до асистуючої компанії, що співпрацює з УНІКА, по допомогу. Найчастіше наші клієнти телефонують з Туреччини та Єгипту, Болгарії та Греції, Чорногорії та Хорватії. Що робити, якщо вкусила медуза, сонце було занадто пекучим або ж дитина підхопила застуду після морського купання? 5 простих кроків позбавлять Вас стресу, і головне – забезпечать якісною медичною допомогою за кордоном.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз