RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Навіщо мені КАСКО? Три життєві історії

Сім з десяти автовласників, яким ми вперше пропонуємо КАСКО, запитують: «А навіщо воно потрібне?» Статистика викрадень і ДТП в Україні нікого не переконує: хто ж бачить себе героєм сумного сюжету?

Навіщо мені КАСКО? Три життєві історії

Ми вже знаємо, що четверо з цих десяти водіїв знайдуть відповідь самостійно, в найближчі 2-3 роки. Зазвичай, цього часу достатньо, щоб втрапити у маленьку чи велику дорожню халепу, або стикнутися з іншими авто-пригодами.

Але ж ми любимо наших клієнтів, і прагнемо, щоб вони знаходили відповіді у більш безпечний та бюджетний спосіб. Як? Сподіваємось, допоможуть історії тих, хто вже має КАСКО від УНІКА.

Історія 1: Михайло, тренер з боксу, 32 роки, власник Hyundai i30.

«Я за кермом 10 років, і страхував лише «цивілку». Хоча мій хороший товариш – страховик, постійно радив КАСКО. Порахували ціну: 12 000 гривень на рік. Мені це здалося дорого. У мене аварій не було, машина під наглядом. Коли на роботі – вона стоїть біля спортклубу, а коли вдома – то під самим будинком, бачу її з балкона. 

В один з вихідних, у березні, я на цьому ж балконі пив каву. Сніг, сіре небо, нудно. Аж раптом – веселі люди: 2 п'яних хлопця, але ще на ногах. Кружляють зиґзаґами, реально смішно. Я їх став знімати на телефон. Та за хвилину було не до сміху. Ці злидні докружляли до мого авто і почали бити ногами по ньому, по сусідніх машинах. Одне п'яне тіло стрибає, валиться на мій капот, пом'яв його і розбив скло… А потім впав під машину і не може встати.

Я, звичайно, людина спорту. І бігаю швидко, і б'ю боляче. Але це не дуже допомогло. Один утік, іншого я трошки «протверезив». Викликав поліцію. Протокол, заяви, розмови. Зрештою, ці хлопці компенсували мені 2 000 гривень. А лише оригінальна фара коштувала 8 тисяч. І мій час теж чогось вартий: за одне персональне тренування клієнти платять 400 гривень. Але я замість роботи тиждень їздив на СТО.

Після цієї ситуації зрозумів: 12 тисяч за КАСКО – нормальна вартість. Одна така ситуація, на порожньому місці, і воно виправдає свою ціну. Після ремонту подзвонив товаришу».

 

Історія 2: Ірина, 35 років, косметолог, власниця Honda CR-V.

«Везла сина із садочку, не спішила, малий сидів в автокріслі. Та мене «наздогнав» таксист, точно як з анекдоту – на литовських номерах. Щоправда, він виявився ввічливим, вибачався, але патруль викликати не хотів – натомість пропонував 5 000 гривень. А я не була певна, чи варто їх брати: пошкодження, на перший погляд, незначні, але машина ж нова, запчастини коштують дорого. Тут пасажир з цього таксі підказав: можна подати документи до страхової компанії і без поліції, через Інтернет. Приїхав мій чоловік, вони поспілкувались і спробували оформити протокол самі, на спеціальному сайті. 

Та коли заповнювали он-лайн анкету, то виявилося, що «автоцивілки» у нашого таксиста немає. Тобто він думав, що вона є, а йому продали якусь фальшивку: це показала перевірка на тому самому сайті. На щастя, ми згадали про КАСКО: ремонт обійшовся у 13 000 гривень, а поліцію все ж таки довелося викликати».

 

Історія 3: Олександр, 37 років, ІТ-фахівець, власник Volkswagen Jetta.

«Ситуація: 29 грудня, вечір. Кільцева дорога в Києві, 7 балів, всі їдуть в тягучці, по льоду і ремонтних ямах: асфальт зрізаний шматками. У нас же як грудень, так сезон ремонтів якраз! Попереду по ямах їде Mercedes, а я про себе думаю: «Тримай дистанцію, Саня, тримай». 

Раптом – поштовх і звук сильного удару. Моя Jetta «цілує» цей Mercedes, і перша думка: «Вдарив його? Як? І ще з таким звуком ... ». Але треба бути скромнішим: це вдарив не я, а мене. Бензовоз в’їхав в мою машину, зім'яв багажник, зніс крило – коротше, розніс всю задню частину і кинув мене вперед.

Перша реакція – шок, тому що за 12 років стажу в серйозних аваріях я жодного разу не був. Друга – усвідомлення: живий, здоровий, політ нормальний. Потім – злість: купив машину в травні, а в грудні все, приїхав. Нарешті, розуміння – у мене є КАСКО, причому в пристойній компанії. Все, дзвоню в страхову.

Далі – метушня, але нічого страшного: вийшли хлопці з Mercedes’у і дядько з бензовозу, ми нормально поспілкувалися. Викликали поліцію, склали протокол. Поки розбиралися з паперами, приїхав евакуатор, щоб доправити мою машину на СТО. Ремонт коштував 154 000 гривень. У перших числах лютого авто вже було на ходу. Страховики вибачалися, що довго: новорічні свята, багато аварій, і на СТО були не всі деталі для заміни. Але у порівнянні з виплатою це все не має значення. Слабко собі уявляю, де б я шукав 150 тисяч напередодні нового року, і як би потім судився, щоб отримати гроші від чужої страхової компанії. До речі, у бензовоза був ще старий поліс «цивілки», на 50 000 гривень – він би мені не дуже допоміг.

Після цієї зимової історії маю для всіх дві поради: тримайте дистанцію і страхуйте КАСКО в надійній компанії». 
Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Подорожуємо Україною: Вінниця
Моя подорож
11. червня 2020
Подорожуємо Україною: Вінниця
Поки закриті кордони, українці почали знову відкривати Україну. І виявляється, в нас теж є на що подивитись. І це не лише відомі туристичні принади як от Львів, Одеса чи Чернівці. Ми вирішили поцікавитись у співробітників УНІКА Україна – а чому варто поїхати саме в їх рідне місто? Планували по кілька речень на кожну атракцію, але вже перша розповідь була такою смачною, що вирішили поділитись нею повністю. Бо коли читаєш, хочеться якнайшвидше сідати за кермо і мчати – у Вінницю!
На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину
У ці дні всі радіють послабленню карантинних заходів, і команда УНІКА – не виключення. Але ми реально оцінюємо ризики та продовжуємо запобіжні заходи - інакше все, що зроблено у попередні два місяці, може швидко зійти нанівець. А зроблено справді багато: під час карантину наш бізнес працював без перебоїв, ми надавали якісний сервіс клієнтам і в продажах, і в урегулюванні страхових випадків. А головне, зберегли здоров’я та ефективність наших співробітників. Що саме варто зробити, аби працювати на відстані і залишатись командою, розвиватися і зростати у форс-мажорних обставинах? У цьому блозі ділимося досвідом, який допоміг нам ефективно працювати в складних умовах соціальної ізоляції.
Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»
Мій автомобіль
14. травня 2020
Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»
Міністерство цифрової трансформації України продовжує розширювати перелік електронних документів в мобільному додатку «Дія», відтепер там є і договори страхування. «Дія» - це спеціально розроблений для громадян України мобільний застосунок, в якому зберігаються оцифровані версії офіційних документів – вся інформація в електронному форматі у вашому смартфоні.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз