RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Winter is coming. Як працює зимовий асистанс від УНІКА?

Зима - це завжди стрес для водія, яким би досвідченим він не був. А ще взимку частіше трапляються непередбачувані і неприємні ситуації: розряджений акумулятор, занос на слизькій дорозі, замерзлий замок. Але якщо подумати про свою безпеку разом з УНІК заздалегідь, ще до холодів - стресів точно стане менше. Чому?

Winter is coming. Як працює зимовий асистанс від УНІКА?

Тому що всі клієнти УНІКА, у яких є поліс КАСКО, отримують у подарунок дуже корисну річ - карту дорожнього асистансу, або технічної допомоги в дорозі. Власник картки може розраховувати на допомогу з підзарядкою акумулятора, евакуатором у разі ДТП або поломки, аварійним відкриванням дверей авто, підвозом палива.

За нашою статистикою, саме взимку послуги асистансу найбільш актуальні: близько 40% всіх звернень за допомогою доводиться саме на зимові місяці. А три історії наших клієнтів, що трапилися минулої зими, показують, як карта асистансу допомагає у форс-мажорних ситуаціях.

1. Евакуація авто.

Зимова погода сприяє дорожнім неприємностям. Якщо їдеш по слизькій дорозі, можна легко потрапити у кювет. Коли така ситуація виникає за містом – буває не тільки прикро, але й вельми тривожно. Це доводить досвід нашої клієнтки з Дніпра:

«Я не дуже давно за кермом, і боюся зимової дороги. Але в передноворічні дні не було квитків на поїзд, а мені вкрай потрібно було їхати до батьків, у сусідню область. Якщо пам'ятаєте, погода була проблемною: то нуль, то невеликий мінус, дуже слизько. Я доїхала, але з пригодами. На евакуаторі. Не втрималася на слизькій трасі, з'їхала у кювет, зачепила дерево, хоча машину і не сильно вдарило. Що робити? Вибиратися на дорогу, просити інших водіїв про допомогу ... Але я була в страшному стресі, а ще побачила: з машини витікає якась рідина, і було страшно її заводити. Зателефонувала в УНІКА, вже за 40 хвилин на місці були хлопці з евакуатором. Виявилося, що пошкоджений бачок з омивачем, а взагалі-то з моїм авто нічого серйозного. Поки машинці робили дрібний ремонт, я святкувала Новий рік з батьками».

Важливо: послуга евакуатора доступна клієнтам УНІКА в режимі 24/7, по всій території України, при поломці авто або ДТП. Єдине обмеження: ми оплатимо евакуацію на відстань до 200 км – якщо це транспортування на СТО, або в межах 2000 грн. при доставці до будинку клієнта.


2. Заміна колеса.

Розбортувати колесо зимовим вечором – не така вже й проста задача, навіть при наявності інструментів, і навіть для чоловіка. Дівчині-водієві ще складніше, особливо якщо неприємність трапилася у свято, як-то у нашої клієнтки з Черкаської області: «Я пробила колесо пізно ввечері, 6 січня. Їхала до подружки святкувати Різдво. Машин мало, люди вже роз'їхалися. Просити допомоги у хлопців-пішоходів на підпитку – не хотіла, до найближчої заправки або шиномонтажу, як на зло, далеко. Я подзвонила в УНІКА просто за порадою, бо про саму послугу не пам'ятала – чи входить вона в мій пакет КАСКО. А все так чудово вийшло! Служба допомоги приїхала вже через 20 хвилин, і ще через 20 вони вирішили проблему. Я пригостила хлопців цукерками, а вони мене – кавою з термосу, так що я навіть замерзнути не встигла. Ніколи не могла подумати, що страховка – це така корисна послуга, навіть у повсякденному житті ».

Важливо: ця послуга доступна клієнтам УНІКА в режимі 24/7, по всій території України, але тільки 1 раз на рік – тож радимо бути уважними на дорозі!


3. Підзарядка акумулятора.

Всупереч стереотипам, узимку може розрядитися не тільки старий акумулятор, а й цілком новий, в дорогому авто. Як це сталося у клієнта УНІКА, підприємця з Києва:

«Ситуація була в кінці лютого. Довелося поїхати в Харків до нового клієнта. Спочатку тягнувся на в'їзді в Бориспіль, потім ледве-ледве їхав через ремонти на Полтавщині, а майже в самому кінці шляху – затор через ДТП. То стоїмо, то тягнемося, звичайно, у мене включена пічка, обігрів сидінь, бо за вікном 13 градусів морозу. Нарешті, доїхав, переночував у готелі, вранці на парковку – ну все, приїхали, акумулятор сів. Викликав таксі і помчав на зустріч, паралельно думав: як бути? «Навантажувати» своїми проблемами нікого не хотів, тим більше, приїхав до нових людей, знайомитися, презентувати компанію. На щастя, згадав про карту дорожньої допомоги. У перерві на каву домовився з хлопцями з технічної служби. Уже в обід підскочив до машини, все швидко владнали. У підсумку, і машина завелася, і знайомство пройшло успішно – уклали контракт. Так що враження від тієї поїздки залишилися хороші, хоча все починалося не дуже приємно».

Важливо: ця послуга доступна клієнтам УНІКА двічі на рік, в режимі 24/7, по всій території України.

 

Усім клієнтам УНІКА і читачам нашого блогу ми щиро зичимо спокійній зими, без неприємностей і форс-мажорів. А якщо історії наших клієнтів змусили Вас задуматися про захист КАСКО – експерти нашої компанії завжди раді допомогти.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Літній драйв без наслідків: лайфхаки по автобезпеці у спеку
Мій автомобіль
22. липня 2021
Літній драйв без наслідків: лайфхаки по автобезпеці у спеку
Літо – чудовий час, який пов'язаний з приємними планами. Але крім відпустки, подорожей і канікул, у цієї пори року є і темна сторона. Виснажлива спека і загальна розслабленість призводять до зростання ДТП на дорогах. У цьому випуску блогу поговоримо про головні літні небезпеки для автолюбителів і розповімо, як їх уникнути.
Щасливої риболовлі, або як провести час з вудкою корисно та безпечно
Моя подорож
15. липня 2021
Щасливої риболовлі, або як провести час з вудкою корисно та безпечно
Серед безлічі захоплень українців риболовля посідає особливе та почесне місце. Щороку у другу неділю липня в Україні відзначається День рибалки. Ми впевнені, що багато хто з наших читачів провів 11 липня на ставку або річці з вудкою в руках. Не менше й тих, хто поки що спостерігає за рибалками та мріє відкрити для себе таємниці мистецтва полювання на мешканців водних стихій.
Команда медичного асистансу УНІКА. Частина 3
Я та УНІКА
07. липня 2021
Команда медичного асистансу УНІКА. Частина 3
Сьогодні - заключна частина блогу про експертів нашого медичного асистансу. Ми вже опублікували інтерв'ю з Людмилою Михайлівною Рогожиною, яка стояла біля джерел створення системи лікарських консультацій в УНІКА, та Валерієм Осташко, який прийшов в УНИКА після 20 років роботи в реанімаційному відділенні.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз