UA
Закрыть
UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину

Вже майже півроку в Україні продовжується карантин та пов’язані з ним обмеження. Весь бізнес адаптується до нових умов, хтось краще, хтось з більшими проблемами. Для страхового ринку ці зміни також стали викликом. Ми розказували вам, як УНІКА долала виклики карантину. А зараз вирішили поділитись успіхами наших продавців, які в цей складний час змогли не тільки зберегти об’єми продажів, але й значно їх збільшити.

Продавці УНІКА – як бути успішними в період карантину

Герой нашої статті – Олег Корзун, керуючий продажами Шевченківського управління продажів в місті Києві. Олег розказав про досвід роботи з клієнтами в період карантину, та як у нього вийшло не тільки утримати портфель власних клієнтів, але й залучити нових.

Інтерв'юер – Валерій Лісовий, Керівник напрямку Департаменту по роботі з персоналом, сертифікований тренер.

Олеже, твоя думка: карантин - це благо, нові можливості або все-таки ж - зло?

Карантин для мене - новий стимул працювати і не розслаблятися, бути більш вимогливим до себе і якості своєї роботи. Він допоміг мені змінити ставлення до себе. Я розумію, що якщо хочеш заробляти, потрібно міняти підхід до своєї роботи.

Що особисто тобі допомогло продавати в умовах карантину?

Я змінив ставлення до себе, до своєї роботи. Коли почався карантин, я внутрішньо мобілізувався, став більш вимогливим до себе, налаштувався максимально збільшити продажі. За весь час карантину я не пропустив жодного робочого дня, був весь час на роботі, приходив раніше і не йшов поки всі справи не закриті.

Як гадаєш, що дозволило тобі збільшити продажі?

В першу чергу, як я вже сказав, це - зміна ставлення до себе. Найголовніше - цілитися тільки на збільшення продажів. Переживати, що криза, очікувати, що клієнт сам прийде до тебе - це не шлях для розвитку.

Я «чіпляюся» за кожного клієнта, незалежно від того, що їх цікавить – туристичне страхування на 3 дні, нещасний випадок на 1 день змагань, відповідальність на причіп. Я приділяю клієнтам і партнерам якомога більше уваги, будую з ними діалог, цікавлюся їхніми проблемами і потребами, уточнюю чого не вистачає зі сторони страхової компанії і намагаюся оперативно вирішити їх запит.

 

Тепер я веду чек-лист завдань на кожен день і намагаюся їх виконати протягом дня. Проблема в тому, що протягом дня завдання додаються, їх стає все більше і не завжди виходить «закрити» день. У такому випадку я намагаюся завдання, що залишилися, вирішити якомога швидше на наступний день.

З якими труднощами ти зіткнувся, працюючи в умовах карантину?

Головна складність - зміщується поняття «робочий час». У продавця ніколи не було чіткого поділу часу на робочий та вільний. А в умовах карантину ця тонка грань зовсім зникла. Іноді доводиться працювати і вночі.
Складність виникла ще і в тому, що клієнти зараз сидять вдома і не розуміють, навіщо їм продовжувати страховку, наприклад квартири, машини або медичну страховку.

Який твій особистий секрет подолання цих труднощів?

Я обрав тактику близьких та дружніх стосунків з клієнтом, без тиску, лише діалог з роз'ясненням всіх його можливостей зараз і в майбутньому. Я пояснював, що можемо повернутися до цього питання в будь-який час, зручний для клієнта. І це принесло результат - через два-три місяці клієнт повертався та оформлював договір.

Раніше у мене був страх пропонувати клієнтові розбивку платежу. Я вважав, що краще взяти гроші тут і зараз. Мені здавалося, що другий і наступні платежі клієнт не зробить. Тому більшість моїх продажів раніше – без розбивки.

Ситуація змінилася, фінансові можливості клієнта теж змінилися. Я проаналізував ситуацію, попрацював з цим страхом, став пропонувати розбивку платежів і побачив, що насправді таких клієнтів, які не виконують повністю зобов’язання по оплаті – всього двоє на тисячу.

Що ще дозволило обійти труднощі, які виникали?

Дуже допомогли антикризові заходи нашої компанії, в тому числі спеціальні умови для клієнтів.

Сприяло обійти труднощі і те, що back office нашої компанії мобілізувався і став працювати швидше, кожен співробітник став доступнішим, відповідати на запити набагато швидше, навіть поза робочим часом. Я сам люблю попрацювати пізно ввечері. Яке ж було моє здивування, коли я отримував відповіді від колег в пізній час. Швидке узгодження спеціальних умов – протягом 10 хвилин - допомогло вести оперативний діалог з клієнтом.

Що можеш порадити колегам для роботи на карантині?

  • Важливо прискіпливо працювати зі своїм поточним портфелем, братися за будь-якого нового клієнта, навіть якщо він оформляє договори з невеликим платежем, наприклад туристичне страхування чи нещасний випадок.
  • Просити клієнта завжди рекомендувати друзям особисто мене.
  • Відмовитися від агресивної стратегії продажів - встановлювати з клієнтом дружні та довірчі відносини.

Що можеш сказати наостанок?

Компанія УНІКА дає нам тренд бути високоефективними, моя задача - відповідати цьому тренду.

 

Дякуємо Олегу та Валерію за цю розмову. Нам здається, що поради Олега є універсальними та актуальними для будь -якого бізнесу, в якому в центрі уваги знаходиться клієнт.
Якщо вам буде цікаво приєднатись до команди УНІКА – дивіться наші вакансії.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Відпочинок без зайвого стресу. Як обрати страховку для подорожі за кордон
Моя подорож
05. квітня 2024
Відпочинок без зайвого стресу. Як обрати страховку для подорожі за кордон
Тепле весняне сонце так і спонукає вирушити у подорож! Багато хто з нас вже планує мандрівки, але крім вибору маршрутів, купівлі квитків та бронювання готелів, слід подбати про належний страховий захист. Адже в дорозі нас може спіткати травма або раптова хвороба. Як туристичний поліс допомагає зберегти здоров’я та гроші?
Страхування КАСКО в UNIQA – що важливо для захисту авто у 2024 році
Мій автомобіль
04. квітня 2024
Страхування КАСКО в UNIQA – що важливо для захисту авто у 2024 році
Під час війни страхування є незамінним інструментом для захисту автомобіля. Як змінюється попит на ринку, чи завжди потрібно повне КАСКО та на які бонуси може розраховувати клієнт? Про це розповідає Діана Коченкова, директор Дирекції розвитку роздрібних продуктів та сервісів UNIQA.
Добровільне медичне страхування: 5 запитань, відповіді на які має знати кожен
Будемо здорові!
29. березня 2024
Добровільне медичне страхування: 5 запитань, відповіді на які має знати кожен
Навесні в багатьох з нас загострюються питання, пов’язані з захистом здоров’я. Особливо актуальним це стає на третьому році повномасштабної війни, коли через постійні стреси самопочуття ще гіршає. І саме зараз кожен повинен знати про можливості, які надає для захисту здоров’я добровільне медичне страхування (ДМС). Про це розмовляємо сьогодні з Оксаною Руденко, керівницею Дирекції з андерайтингу особистих видів страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз