на якій підставі відбувається завантаження особистих документів клієнта до цієї бази? чи несе уніка відповідальність за розголошення персональних даних таким чином? чи несе сервіс дія таку відповідальність?
На першому етапі впровадження в «Дія» відображались наступні документи: громадянський та закордонний паспорт, студентський квиток, технічний паспорт на авто та права водія. Починаючи з середини травня 2020 року в оновленій версії додатку для автовласників додаткво відображається інформація про договори обов’язкової Автоцивілки (ОСЦПВ).
Детальніше про єдиний портал державних послуг «Дія» та перелік наявних електронних документів – читайте тут https://diia.gov.ua/, а мобільний додаток встановлюйте за посиланням https://go.diia.app/
Так як сервіс ще новий та постійно допрацьовується, ми отримуємо питання від наших клієнтів, о ним користуються, щодо наявності договорів обов’язкової Автоцивілки від УНІКА в «Дія».
Відповідаємо що робити, якщо Ви не знайшли в сервісі вашого полісу:
Перше, що може допомогти – це оновлення додатку. Переконайтесь, що у Вас остання версія − не на всіх телефонах автоматично оновилась остання версія додатку, що включає договори страхування.
Важливим є початок дії вашого договору – перевіряється не наявність полісу як такого, а чи діє він на сьогоднішній день. Тобто – якщо Ваш поліс починає дію через кілька днів, сьогодні інформації щодо нього в «Дія» Ви не побачите.
Також перевірте, чи не закінчився ваш поліс – якщо так, якомога швидше звертайтесь до Вашого персонального менеджера в УНІКА для пролонгації, або укладайте договір Автоцивілки на сайті https://uniqa.ua/private/auto/avtograzhdanka/.
Що робити, якщо додаток оновлено, початок дії полісу вже настав і ще не закінчився, але його все ж немає в «Дія».
Перевірте, чи чинний Ваш поліс на основному ресурсі, де перевіряється чинність полісу Автоцивілки, в тому числі і поліцією, а саме – на сайті МТСБУ (Моторного транспортного страхового бюро України) https://policy-web.mtsbu.ua/, за номером автомобіля чи за номером полісу.
Якщо і тут поліс не діючий – увага, необхідно відразу ж звернутись до Вашої страхової компанії для уточнення проблеми, висока вірогідність того, що у вас – підробка.
Якщо ж Ваш поліс на ресурсі МТСБУ є, а в «Дія» його немає – перевірте правильність написання VIN-коду (номеру кузова автомобіля) на обох ресурсах. З нашого досвіду − це найпоширеніша проблема. І якщо Ви виявили помилку – звертайтесь або в страхову компанію, або до сервісного центру МСВ України, в залежності від того, де знайшли неточність.
Також ви можете стикнутись з проблемою, якщо у вас в техпаспорті вказані два VIN-коди. Така ситуація виникає в тому випадку, якщо автомобіль збирався окремо, тому один номер - це номер кузову, а інший - вже цілого транспортного засобу, та при цьому - обидва VIN-коди вірні. В "Дія" ж може бути вказано один VIN-код, а в МТСБУ - інший. В цьому випадку керуйтесь результатами перевірки на сайті МТСБУ - поліція також буде перевіряти валідність полісу саме там, а не на ресурсі "Дія".
Здравствуйте! А как мне найти мой полис если я не хочу устанавливать приложение 'дия'?
Спасибо!
Ольга, добрый день.
Информацию о валидности Вашего полиса вы можете найти на сайте МТСБУ (Моторного транспортного страхового бюро Украины) https://policy-web.mtsbu.ua/, по номеру автомобиля или по номеру полиса.
Если же вы застрахованы в УНИКА - то вы найдете ваш полис в Кабинете клиента по ссылке my.uniqa.ua.