RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»

Міністерство цифрової трансформації України продовжує розширювати перелік електронних документів в мобільному додатку «Дія», відтепер там є і договори страхування. «Дія» - це спеціально розроблений для громадян України мобільний застосунок, в якому зберігаються оцифровані версії офіційних документів – вся інформація в електронному форматі у вашому смартфоні.

Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»

На першому етапі впровадження в «Дія» відображались наступні документи: громадянський та закордонний паспорт, студентський квиток, технічний паспорт на авто та права водія. Починаючи з середини травня 2020 року в оновленій версії додатку для автовласників додаткво відображається інформація про договори обов’язкової Автоцивілки (ОСЦПВ).

Детальніше про єдиний портал державних послуг «Дія» та перелік наявних електронних документів – читайте тут https://diia.gov.ua/, а мобільний додаток встановлюйте за посиланням https://go.diia.app/

Так як сервіс ще новий та постійно допрацьовується, ми отримуємо питання від наших клієнтів, о ним користуються, щодо наявності договорів обов’язкової Автоцивілки від УНІКА в «Дія».

Відповідаємо що робити, якщо Ви не знайшли в сервісі вашого полісу:

1.

Перше, що може допомогти – це оновлення додатку. Переконайтесь, що у Вас остання версія − не на всіх телефонах автоматично оновилась остання версія додатку, що включає договори страхування.

2.

Важливим є початок дії вашого договору – перевіряється не наявність полісу як такого, а чи діє він на сьогоднішній день. Тобто – якщо Ваш поліс починає дію через кілька днів, сьогодні інформації щодо нього в «Дія» Ви не побачите.

3.

Також перевірте, чи не закінчився ваш поліс – якщо так, якомога швидше звертайтесь до Вашого персонального менеджера в УНІКА для пролонгації, або укладайте договір Автоцивілки на сайті https://uniqa.ua/private/auto/avtograzhdanka/.

4.

Що робити, якщо додаток оновлено, початок дії полісу вже настав і ще не закінчився, але його все ж немає в «Дія».

Перевірте, чи чинний Ваш поліс на основному ресурсі, де перевіряється чинність полісу Автоцивілки, в тому числі і поліцією, а саме – на сайті МТСБУ (Моторного транспортного страхового бюро України) https://policy-web.mtsbu.ua/, за номером автомобіля чи за номером полісу.

Якщо і тут поліс не діючий – увага, необхідно відразу ж звернутись до Вашої страхової компанії для уточнення проблеми, висока вірогідність того, що у вас – підробка.

Якщо ж Ваш поліс на ресурсі МТСБУ є, а в «Дія» його немає – перевірте правильність написання VIN-коду (номеру кузова автомобіля) на обох ресурсах. З нашого досвіду − це найпоширеніша проблема. І якщо Ви виявили помилку – звертайтесь або в страхову компанію, або до сервісного центру МСВ України, в залежності від того, де знайшли неточність.

Також ви можете стикнутись з проблемою, якщо у вас в техпаспорті вказані два VIN-коди. Така ситуація виникає в тому випадку, якщо автомобіль збирався окремо, тому один номер - це номер кузову, а інший - вже цілого транспортного засобу, та при цьому - обидва VIN-коди вірні. В "Дія" ж може бути вказано один VIN-код, а в МТСБУ - інший. В цьому випадку керуйтесь результатами перевірки на сайті МТСБУ - поліція також буде перевіряти валідність полісу саме там, а не на ресурсі "Дія".

Якщо у вас залишились додаткові питання щодо Автоцивілки від УНІКА та/або наявності Вашого полісу в «Дія» – пишіть у коментарях, будемо відповідати.

 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Ольга 21 червня 2020

Здравствуйте! А как мне найти мой полис если я не хочу устанавливать приложение 'дия'?

Спасибо!

УНИКА 22 червня 2020

Ольга, добрый день.

Информацию о валидности Вашего полиса вы можете найти на сайте МТСБУ (Моторного транспортного страхового бюро Украины) https://policy-web.mtsbu.ua/, по номеру автомобиля или по номеру полиса.

Если же вы застрахованы в УНИКА - то вы найдете ваш полис в Кабинете клиента по ссылке my.uniqa.ua.

Александра 26 травня 2020

на якій підставі відбувається завантаження особистих документів клієнта до цієї бази? чи несе уніка відповідальність за розголошення персональних даних таким чином? чи несе сервіс дія таку відповідальність? 

УНІКА 28 травня 2020

Олександро, доброго дня,

на Ваш запит в частині відображення в сервісі «Дія» інформації щодо договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВТЗ) надаємо наступну відповідь:

Ні страхові компанії, ні Моторне (траспортне) страхове бюро України (МТСБУ) не передають персональні дані клієнта до сервісу «Дія». У сервісі відображається лише інформація щодо наявності договору ОСЦПВВТЗ на певний автомобіль відповідно до даних ЦБД МТСБУ.

Згідно з Положенням про ЦБД МТСБУ, затвердженим Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України 09.07.2010 № 566 (зі змінами та доповненнями) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0691-10 інформація щодо наявності договору ОСЦПВВТЗ та відомості про страховика, який уклав відповідний договір страхування, є відкритою та доступна, наприклад, через сайт МТСБУ за посиланням https://policy-web.mtsbu.ua/.

Підкреслюємо, що і Страхова компанія "УНІКА", і МТСБУ приділяють значну увагу питанням збереження та нерозголошення персональних даних клієнтів.

Ірина 25 травня 2020

Надсилала питання про відображення страхового полісу в Дії - все є, все працює)

УНІКА 03 червня 2020

Ірино, дякуємо за уточнення)

Останні статті
5 міфів про лайф-страхування
Будемо здорові!
26. січня 2022
5 міфів про лайф-страхування
Страхування життя викликає все більший інтерес, але довкола нього є чимало перекрученої інформації та навіть міфів. У цьому блозі УНІКА ми розкажемо про п’ять розхожих стереотипів щодо лайф-страхування, які насправді не мають під собою підґрунтя. А допоможе нам у цьому Ігор Міцан, начальник департаменту по роботі з партнерами.
Чи є щастя без інтернету: як позбутися найпоширенішої залежності нашого часу
Будемо здорові!
20. січня 2022
Чи є щастя без інтернету: як позбутися найпоширенішої залежності нашого часу
Нещодавно відомий українській підприємець зізнався, що знайшов у себе щонайменше три залежності: від кави, алкоголю та інтернету. І хоча перші дві пристрасті йому легко вдалося взяти під контроль, залежність від смартфону побороти поки не вдається. Думаємо, що й у вас часом буває ситуація, що вже час відкладати гаджети та починати працювати, йти на прогулянку або спати, а ви все продовжуєте без упину гортати стрічку новин, переглядати відео та повідомлення у соцмережах.
План дій після свят: як перемогти шкідливі звички у харчуванні
Будемо здорові!
10. січня 2022
План дій після свят: як перемогти шкідливі звички у харчуванні
Всі ми чекаємо на довгі новорічні свята, але крім веселощів у них є і зворотний бік. Якщо ви відзначаєте їх традиційно, у родинному колі, це майже завжди означає зміну режиму харчування. Всі ці жарти про холодець, олів'є та майонез, які так і стрибають до рота, стають дійсністю. І навіть якщо вам вдома дивом вдалося уникнути спокуси висококалорійними стравами, лише один похід у гості може все «виправити», бо Новий рік без багатого столу важко уявити.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз