RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину

У ці дні всі радіють послабленню карантинних заходів, і команда УНІКА – не виключення. Але ми реально оцінюємо ризики та продовжуємо запобіжні заходи - інакше все, що зроблено у попередні два місяці, може швидко зійти нанівець. А зроблено справді багато: під час карантину наш бізнес працював без перебоїв, ми надавали якісний сервіс клієнтам і в продажах, і в урегулюванні страхових випадків. А головне, зберегли здоров’я та ефективність наших співробітників. Що саме варто зробити, аби працювати на відстані і залишатись командою, розвиватися і зростати у форс-мажорних обставинах? У цьому блозі ділимося досвідом, який допоміг нам ефективно працювати в складних умовах соціальної ізоляції.

На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину

Карантин став справжнім випробовуванням для багатьох індустрій України. Це стосується і страхування, що перш за все є соціальним бізнесом. Відчуття довіри, надійності, і той самий «людський чинник» у страхуванні надзвичайно важливі, і саме вони частіше за все стають запорукою успіху у нашій справі. Втратити все це через карантин здавалося цілком реальною загрозою.

Проте безпека – понад усе, тому вже у перший тиждень карантину УНІКА перевела понад 70% всіх співробітників на віддалену роботу. Для розуміння ситуації: на віддалену роботу перейшли 100 офісів (!) компанії в усіх регіонах України, а також наші контакт-центри в Житомирі, Луцьку, Івано-Франківську. Після цього і протягом двох місяців ми продовжували працювати, досягли запланованих фінансових показників і головне – зберегли високий рівень задоволеності наших клієнтів. А ось тепер – лайфхаки, які допомогли нам в цій ситуації.

1.

Допоможіть співробітникам з домашнім офісом.

Працювати вдома – новий і не завжди комфортний досвід, а для когось він став справжнім стресом. І не лише через психологічне напруження, викликане епідемією. Насправді значну роль відіграють банальні речі: наявність швидкого інтернету, зручний робочий куточок та навіть можливість працювати за своїм «рідним» комп’ютером.
Тому ми постаралися, аби наші колеги почувалися зручно і звично в своїх оселях, що тимчасово перетворилися на міні-офіси УНІКА. Зокрема, наші співробітники отримали можливість працювати на комп’ютерах та ноутбуках компанії у себе вдома. При цьому серйозного програмного переоснащення не знадобилося. ІТ-департамент УНІКА давно подбав про те, аби кожен співробітник компанії міг працювати з будь-якої точки світу, де є інтернет. У ці місяці ми вкотре переконалися, що наші інвестиції в автоматизацію та програмне забезпечення є дуже ефективними.

2.

Зробіть все можливе для здоров’я команди.

Частина співробітників компанії, які продовжували працювати в офісі в період карантину, отримували засоби індивідуального захисту – маски та санітайзери. Більш того, компанія подбала про їх безпечні переміщення містом: весь цей час вони мали можливість дістатися до роботи та повернутися додому на транспорті, який забезпечила компанія. Ці заходи продовжуються і зараз.

Наші юристи постійно моніторять законодавчі нововведення та пропонують зміни до робочих процесів УНІКА, які б зробили нашу діяльність у карантин більш безпечною. Завдяки професійній роботі юридичного департаменту УНІКА максимально спростила та перевела в безконтактний формат більшість процедур взаємодії з клієнтами та партнерами.

Також ми подали до Нацкомфінпослуг проект змін у нормативну базу, які б дозволяли приймати документи на страхову виплату в онлайн режимі, а також виплачувати відшкодування клієнтам за копіями, а не оригіналами документів. Завдяки швидкому переходу на віддалений формат, спрощенню процесів та додатковим заходам безпеки, підтверджених випадків захворювання на COVID-19 в колективі УНІКА не було.

3.

Збережіть і посильте комунікацію.

Страхування – бізнес, в якому працюють харизматичні та енергійні екстраверти: вони люблять своїх клієнтів та живе спілкування. Після 2-3 тижнів роботи у соціальній ізоляції їх продуктивність може зійти нанівець. А ще в нашій індустрії працюють фінансисти, методологи та андерайтери – люди, які дуже важко переживають інформаційну ізоляцію. Для них надзвичайно важливим є отримання актуальних даних із зовнішнього світу, прогнозів та коректних оцінок поточної ситуації. Це теж комунікація – дещо інша, але не менш важлива.

Тому критично значущим завданням для менеджменту УНІКА стало збереження комунікацій: як всередині команди, так і з зовнішнім світом. Світом, який змінився і вчиться спілкуватися по-новому.

У перший же тиждень карантину HR-департамент створив внутрішній чат для всіх співробітників УНІКА у viber, де розміщуються актуальні питання і новини – як самої компанії, так і з зовнішніх джерел. Сьогодні в цьому чаті весь наш колектив. Актуальну інформацію щодо роботи компанії, сервісів з медичного страхування, страхування життя, автомобілів ми також розміщаємо в UNIQAБлог на нашому сайті www.uniqa.ua. За відгуками і клієнтів, і співробітників, така інформація стала дійсно корисною для них.

4.

Надайте психологічну підтримку.

Перехід на віддалений режим роботи став важким випробуванням в психологічному плані. Ми розуміли, що подолати такий стрес власними силами здатна не кожна людина. Тому організували серію психологічних вебінарів для наших співробітників від Наталі Каді – відомої консультантки з організаційного розвитку, лідерства і управління персоналом.
300 співробітників УНІКА Україна (компанії УНІКА та УНІКА Життя) цілий місяць, тричі на тиждень проходили онлайн навчання з таких важливих сьогодні тематик, як психологія змін, енергія команди, емоційна компетентність, роль лідера в умовах невизначеності, ефективна комунікація онлайн.

За словами Наталі, ми стали однією з перших компаній, що звернулися до неї саме з таким запитом – підтримати свій колектив, дати кожному співробітнику можливість адаптуватися до змін та скористатися перевіреними інструментами для свого розвитку у нових умовах.

 

Наразі зміни у нашій роботі все ще тривають. Але тепер вони не лякають, як на початку березня, а переконують: навіть на відстані ми можемо залишатися разом. Залишатися командою УНІКА, не втрачати ефективності, будувати амбіційні плани втілювати їх у життя. Спробуємо зберегти цю впевненість і надалі, а якщо з'являться нові лайфхаки – обов'язково поділимося у черговому блозі.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Подорожуємо Україною: Вінниця
Моя подорож
11. червня 2020
Подорожуємо Україною: Вінниця
Поки закриті кордони, українці почали знову відкривати Україну. І виявляється, в нас теж є на що подивитись. І це не лише відомі туристичні принади як от Львів, Одеса чи Чернівці. Ми вирішили поцікавитись у співробітників УНІКА Україна – а чому варто поїхати саме в їх рідне місто? Планували по кілька речень на кожну атракцію, але вже перша розповідь була такою смачною, що вирішили поділитись нею повністю. Бо коли читаєш, хочеться якнайшвидше сідати за кермо і мчати – у Вінницю!
Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»
Мій автомобіль
14. травня 2020
Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»
Міністерство цифрової трансформації України продовжує розширювати перелік електронних документів в мобільному додатку «Дія», відтепер там є і договори страхування. «Дія» - це спеціально розроблений для громадян України мобільний застосунок, в якому зберігаються оцифровані версії офіційних документів – вся інформація в електронному форматі у вашому смартфоні.
Електронна автоцивілка - чому все таки "так"
Мій автомобіль
07. травня 2020
Електронна автоцивілка - чому все таки "так"
Страхування ОСАГО, ОСЦПВ чи просто автоцивілка – найпопулярніший страховий продукт серед водіїв України. Це обов’язкове страхування автовідповідальності на випадок, коли власник автівки спричинить дорожню аварію. Якщо водій раптово став винуватцем ДТП, але має поліс автоцивілки – збитки постраждалим відшкодує його страхова компанія. Та давайте розбиратися по-порядку.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз