RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину

У ці дні всі радіють послабленню карантинних заходів, і команда УНІКА – не виключення. Але ми реально оцінюємо ризики та продовжуємо запобіжні заходи - інакше все, що зроблено у попередні два місяці, може швидко зійти нанівець. А зроблено справді багато: під час карантину наш бізнес працював без перебоїв, ми надавали якісний сервіс клієнтам і в продажах, і в урегулюванні страхових випадків. А головне, зберегли здоров’я та ефективність наших співробітників. Що саме варто зробити, аби працювати на відстані і залишатись командою, розвиватися і зростати у форс-мажорних обставинах? У цьому блозі ділимося досвідом, який допоміг нам ефективно працювати в складних умовах соціальної ізоляції.

На відстані, але разом: як команда УНІКА долала виклики карантину

Карантин став справжнім випробовуванням для багатьох індустрій України. Це стосується і страхування, що перш за все є соціальним бізнесом. Відчуття довіри, надійності, і той самий «людський чинник» у страхуванні надзвичайно важливі, і саме вони частіше за все стають запорукою успіху у нашій справі. Втратити все це через карантин здавалося цілком реальною загрозою.

Проте безпека – понад усе, тому вже у перший тиждень карантину УНІКА перевела понад 70% всіх співробітників на віддалену роботу. Для розуміння ситуації: на віддалену роботу перейшли 100 офісів (!) компанії в усіх регіонах України, а також наші контакт-центри в Житомирі, Луцьку, Івано-Франківську. Після цього і протягом двох місяців ми продовжували працювати, досягли запланованих фінансових показників і головне – зберегли високий рівень задоволеності наших клієнтів. А ось тепер – лайфхаки, які допомогли нам в цій ситуації.

1.

Допоможіть співробітникам з домашнім офісом.

Працювати вдома – новий і не завжди комфортний досвід, а для когось він став справжнім стресом. І не лише через психологічне напруження, викликане епідемією. Насправді значну роль відіграють банальні речі: наявність швидкого інтернету, зручний робочий куточок та навіть можливість працювати за своїм «рідним» комп’ютером.
Тому ми постаралися, аби наші колеги почувалися зручно і звично в своїх оселях, що тимчасово перетворилися на міні-офіси УНІКА. Зокрема, наші співробітники отримали можливість працювати на комп’ютерах та ноутбуках компанії у себе вдома. При цьому серйозного програмного переоснащення не знадобилося. ІТ-департамент УНІКА давно подбав про те, аби кожен співробітник компанії міг працювати з будь-якої точки світу, де є інтернет. У ці місяці ми вкотре переконалися, що наші інвестиції в автоматизацію та програмне забезпечення є дуже ефективними.

2.

Зробіть все можливе для здоров’я команди.

Частина співробітників компанії, які продовжували працювати в офісі в період карантину, отримували засоби індивідуального захисту – маски та санітайзери. Більш того, компанія подбала про їх безпечні переміщення містом: весь цей час вони мали можливість дістатися до роботи та повернутися додому на транспорті, який забезпечила компанія. Ці заходи продовжуються і зараз.

Наші юристи постійно моніторять законодавчі нововведення та пропонують зміни до робочих процесів УНІКА, які б зробили нашу діяльність у карантин більш безпечною. Завдяки професійній роботі юридичного департаменту УНІКА максимально спростила та перевела в безконтактний формат більшість процедур взаємодії з клієнтами та партнерами.

Також ми подали до Нацкомфінпослуг проект змін у нормативну базу, які б дозволяли приймати документи на страхову виплату в онлайн режимі, а також виплачувати відшкодування клієнтам за копіями, а не оригіналами документів. Завдяки швидкому переходу на віддалений формат, спрощенню процесів та додатковим заходам безпеки, підтверджених випадків захворювання на COVID-19 в колективі УНІКА не було.

3.

Збережіть і посильте комунікацію.

Страхування – бізнес, в якому працюють харизматичні та енергійні екстраверти: вони люблять своїх клієнтів та живе спілкування. Після 2-3 тижнів роботи у соціальній ізоляції їх продуктивність може зійти нанівець. А ще в нашій індустрії працюють фінансисти, методологи та андерайтери – люди, які дуже важко переживають інформаційну ізоляцію. Для них надзвичайно важливим є отримання актуальних даних із зовнішнього світу, прогнозів та коректних оцінок поточної ситуації. Це теж комунікація – дещо інша, але не менш важлива.

Тому критично значущим завданням для менеджменту УНІКА стало збереження комунікацій: як всередині команди, так і з зовнішнім світом. Світом, який змінився і вчиться спілкуватися по-новому.

У перший же тиждень карантину HR-департамент створив внутрішній чат для всіх співробітників УНІКА у viber, де розміщуються актуальні питання і новини – як самої компанії, так і з зовнішніх джерел. Сьогодні в цьому чаті весь наш колектив. Актуальну інформацію щодо роботи компанії, сервісів з медичного страхування, страхування життя, автомобілів ми також розміщаємо в UNIQAБлог на нашому сайті www.uniqa.ua. За відгуками і клієнтів, і співробітників, така інформація стала дійсно корисною для них.

4.

Надайте психологічну підтримку.

Перехід на віддалений режим роботи став важким випробуванням в психологічному плані. Ми розуміли, що подолати такий стрес власними силами здатна не кожна людина. Тому організували серію психологічних вебінарів для наших співробітників від Наталі Каді – відомої консультантки з організаційного розвитку, лідерства і управління персоналом.
300 співробітників УНІКА Україна (компанії УНІКА та УНІКА Життя) цілий місяць, тричі на тиждень проходили онлайн навчання з таких важливих сьогодні тематик, як психологія змін, енергія команди, емоційна компетентність, роль лідера в умовах невизначеності, ефективна комунікація онлайн.

За словами Наталі, ми стали однією з перших компаній, що звернулися до неї саме з таким запитом – підтримати свій колектив, дати кожному співробітнику можливість адаптуватися до змін та скористатися перевіреними інструментами для свого розвитку у нових умовах.

 

Наразі зміни у нашій роботі все ще тривають. Але тепер вони не лякають, як на початку березня, а переконують: навіть на відстані ми можемо залишатися разом. Залишатися командою УНІКА, не втрачати ефективності, будувати амбіційні плани втілювати їх у життя. Спробуємо зберегти цю впевненість і надалі, а якщо з'являться нові лайфхаки – обов'язково поділимося у черговому блозі.

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
На пам'ять. Три пам'ятки української архітектури, які варто відвідати цієї весни
Моя подорож
15. квітня 2021
На пам'ять. Три пам'ятки української архітектури, які варто відвідати цієї весни
18 квітня – День всесвітньої спадщини, Міжнародний день пам'ятників та історичних місць. Чудовий привід згадати про незвичайні пам'ятні місця України та запланувати їх відвідування – як тільки будуть зняті карантинні заходи. Повірте, ці пам'ятки точно варто побачити.
Мій цифровий помічник: як клієнти УНІКА можуть отримати виплату за допомогою чат-бота
Мій автомобіль
12. квітня 2021
Мій цифровий помічник: як клієнти УНІКА можуть отримати виплату за допомогою чат-бота
За 2020 рік онлайн комунікації в месенджерах міцно увійшли у наше життя. Добре це чи погано? У кожного своя відповідь, але ми в УНІКА вирішили, що винесемо з такої ситуації максимум користі для наших клієнтів. Наприклад, спростимо і прискоримо подачу документів на виплату по автострахуванню.
Весна і море: про що варто пам'ятати, купуючи квітневий тур до Єгипту
Моя подорож
31. березня 2021
Весна і море: про що варто пам'ятати, купуючи квітневий тур до Єгипту
Квітень вважається початком високого сезону в Єгипті - море вже добре прогрілося, але температура повітря поки не зашкалює. Крім того, це одна з небагатьох країн, що готова прийняти туристів у період загальних локдаунов. Тому сьогодні ми вирішили нагадати, як правильно обрати страховку для поїздки на єгипетські курорти. І, звичайно, нагадаємо про правила безпеки під час такого відпочинку.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз