RU UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

RU UA

Мій автомобіль

Мій автомобіль
29 листопада 2018

Winter is coming. Як працює зимовий асистанс від УНІКА?

Зима - це завжди стрес для водія, яким би досвідченим він не був. А ще взимку частіше трапляються непередбачувані і неприємні ситуації: розряджений акумулятор, занос на слизькій дорозі, замерзлий замок. Але якщо подумати про свою безпеку разом з УНІК заздалегідь, ще до холодів - стресів точно стане менше. Чому?

Winter is coming. Як працює зимовий асистанс від УНІКА?

Тому що всі клієнти УНІКА, у яких є поліс КАСКО, отримують у подарунок дуже корисну річ - карту дорожнього асистансу, або технічної допомоги в дорозі. Власник картки може розраховувати на допомогу з підзарядкою акумулятора, евакуатором у разі ДТП або поломки, аварійним відкриванням дверей авто, підвозом палива.

За нашою статистикою, саме взимку послуги асистансу найбільш актуальні: близько 40% всіх звернень за допомогою доводиться саме на зимові місяці. А три історії наших клієнтів, що трапилися минулої зими, показують, як карта асистансу допомагає у форс-мажорних ситуаціях.

1. Евакуація авто.

Зимова погода сприяє дорожнім неприємностям. Якщо їдеш по слизькій дорозі, можна легко потрапити у кювет. Коли така ситуація виникає за містом – буває не тільки прикро, але й вельми тривожно. Це доводить досвід нашої клієнтки з Дніпра:

«Я не дуже давно за кермом, і боюся зимової дороги. Але в передноворічні дні не було квитків на поїзд, а мені вкрай потрібно було їхати до батьків, у сусідню область. Якщо пам'ятаєте, погода була проблемною: то нуль, то невеликий мінус, дуже слизько. Я доїхала, але з пригодами. На евакуаторі. Не втрималася на слизькій трасі, з'їхала у кювет, зачепила дерево, хоча машину і не сильно вдарило. Що робити? Вибиратися на дорогу, просити інших водіїв про допомогу ... Але я була в страшному стресі, а ще побачила: з машини витікає якась рідина, і було страшно її заводити. Зателефонувала в УНІКА, вже за 40 хвилин на місці були хлопці з евакуатором. Виявилося, що пошкоджений бачок з омивачем, а взагалі-то з моїм авто нічого серйозного. Поки машинці робили дрібний ремонт, я святкувала Новий рік з батьками».

Важливо: послуга евакуатора доступна клієнтам УНІКА в режимі 24/7, по всій території України, при поломці авто або ДТП. Єдине обмеження: ми оплатимо евакуацію на відстань до 200 км – якщо це транспортування на СТО, або в межах 2000 грн. при доставці до будинку клієнта.


2. Заміна колеса.

Розбортувати колесо зимовим вечором – не така вже й проста задача, навіть при наявності інструментів, і навіть для чоловіка. Дівчині-водієві ще складніше, особливо якщо неприємність трапилася у свято, як-то у нашої клієнтки з Черкаської області: «Я пробила колесо пізно ввечері, 6 січня. Їхала до подружки святкувати Різдво. Машин мало, люди вже роз'їхалися. Просити допомоги у хлопців-пішоходів на підпитку – не хотіла, до найближчої заправки або шиномонтажу, як на зло, далеко. Я подзвонила в УНІКА просто за порадою, бо про саму послугу не пам'ятала – чи входить вона в мій пакет КАСКО. А все так чудово вийшло! Служба допомоги приїхала вже через 20 хвилин, і ще через 20 вони вирішили проблему. Я пригостила хлопців цукерками, а вони мене – кавою з термосу, так що я навіть замерзнути не встигла. Ніколи не могла подумати, що страховка – це така корисна послуга, навіть у повсякденному житті ».

Важливо: ця послуга доступна клієнтам УНІКА в режимі 24/7, по всій території України, але тільки 1 раз на рік – тож радимо бути уважними на дорозі!


3. Підзарядка акумулятора.

Всупереч стереотипам, узимку може розрядитися не тільки старий акумулятор, а й цілком новий, в дорогому авто. Як це сталося у клієнта УНІКА, підприємця з Києва:

«Ситуація була в кінці лютого. Довелося поїхати в Харків до нового клієнта. Спочатку тягнувся на в'їзді в Бориспіль, потім ледве-ледве їхав через ремонти на Полтавщині, а майже в самому кінці шляху – затор через ДТП. То стоїмо, то тягнемося, звичайно, у мене включена пічка, обігрів сидінь, бо за вікном 13 градусів морозу. Нарешті, доїхав, переночував у готелі, вранці на парковку – ну все, приїхали, акумулятор сів. Викликав таксі і помчав на зустріч, паралельно думав: як бути? «Навантажувати» своїми проблемами нікого не хотів, тим більше, приїхав до нових людей, знайомитися, презентувати компанію. На щастя, згадав про карту дорожньої допомоги. У перерві на каву домовився з хлопцями з технічної служби. Уже в обід підскочив до машини, все швидко владнали. У підсумку, і машина завелася, і знайомство пройшло успішно – уклали контракт. Так що враження від тієї поїздки залишилися хороші, хоча все починалося не дуже приємно».

Важливо: ця послуга доступна клієнтам УНІКА двічі на рік, в режимі 24/7, по всій території України.

 

Усім клієнтам УНІКА і читачам нашого блогу ми щиро зичимо спокійній зими, без неприємностей і форс-мажорів. А якщо історії наших клієнтів змусили Вас задуматися про захист КАСКО – експерти нашої компанії завжди раді допомогти.

Залишити відгук
Подтвердите, что вы не робот
Архів
Всі роки
Останні статті
Подарунок автомобілісту: досвід водіїв і поради страховиків
Мій автомобіль
01. листопада 2018
Подарунок автомобілісту: досвід водіїв і поради страховиків
Наприкінці жовтня в Україні відзначили День автомобіліста. Ми запитали у підприємців, журналістів і блогерів: які подарунки вони отримали або зробили у це свято? А експерти УНІКА розповіли про те, які страхові програми можуть стати корисним подарунком кожному водію.
Вона мені відмовила: 5 причин для невиплат по КАСКО
Мій автомобіль
18. жовтня 2018
Вона мені відмовила: 5 причин для невиплат по КАСКО
Статистика ТОП-20 страхових компаній України показує: тільки за перші півроку 2018-го автовласники отримали 1,4 млрд. гривень виплат по КАСКО. Надійні страховики охоче платять своїм клієнтам, адже кожна виплата зміцнює довіру до страхування та покращує репутацію компанії. Але у кожному правилі є свої винятки: сьогодні ми розповімо, чому можливі відмови у виплаті та як їх уникнути.
Добровільно і свідомо: як розширити свій захист за автоцивілкою?
Мій автомобіль
20. вересня 2018
Добровільно і свідомо: як розширити свій захист за автоцивілкою?
Наш допис про пряме врегулювання викликав чималий інтерес у читачів блогу УНІКА. І одразу після нього ми отримали багато запитань щодо «розширеної» автоцивілки. Саме так водії називають добровільне страхування своєї відповідальності, яке зазвичай пропонують їм на додаток до обов’язкового полісу. Що це за послуга? І навіщо вона потрібна, якщо автовласник вже придбав звичайну автоцивілку? Розповідаємо.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз