Моє здоров'я преміум
Лікування до 175 000 гривень
Власний медичний Асистанс UNIQA працює 24/7
Обслуговування в комерційних медичних клініках
Територія дії - весь світ
Валюта накопичення гривня або долар США
Для віку від 16 до 65 років
1. Об’єкт страхування
Об’єктом страхування є здоров'я Застрахованої особи.
2. Страхові ризики та обмеження страхування
Страхові ризики:
• Гостре захворювання Застрахованої особи;
• Загострення хронічного захворювання Застрахованої особи;
• Розлад здоров’я внаслідок нещасного випадку, що стався із Застрахованою особою;
• Інші розлади здоров’я та/або випадки, передбачені Програмою.
Обмеження страхування:
Не приймаються на страхування:
• особи віком від 0 до 6 років та понад 59 років;
• особи з інвалідністю І, ІІ груп та особи з інвалідністю з дитинства;
• особи, які визнані у встановленому порядку недієздатними;
• ВІЛ-інфіковані, хворі на СНІД;
• особи, які на дату укладання договору страхування перебувають на амбулаторному або стаціонарному лікуванні (госпіталізовані);
• особи, які страждають на тяжкі декомпенсовані форми захворювань серцево-судинної, ендокринної, видільної, нервової, опорно-рухової та інших систем; злоякісні новоутворення в анамнезі;
• особи, які страждають на розлади психіки та поведінки, хворі на туберкульоз, венеричні хвороби, алкоголізм, наркоманію, токсикоманію.
Дитина приймається на страхування тільки з дорослим.
3. Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)
Мінімальний та максимальний розмір страхової суми:
Страхова сума є агрегатною та встановлюється за вибором Страхувальника у розмірі:
• 75 000 грн за Програмою Стандарт на одну Застраховану особу;
• 125 000 грн за Програмою Класика на одну Застраховану особу;
• 175 000 грн за Програмою Престиж на одну Застраховану особу.
4. Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу
Страхова премія:
• 15 600 грн за Програмою Стандарт за одну Застраховану особу;
• 21 000 грн за Програмою Класика на одну Застраховану особу;
• 27 600 грн за Програмою Престиж на одну Застраховану особу.
5. Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)
Продуктом передбачена безумовна франшиза на консультації провідних фахівців комерційних клінік, яка зазначається у Програмі.
Безумовні франшизи за іншими опціями Програм не передбачені.
6. Територія та строк дії договору страхування [включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування (за наявності)]
Територія страхування: Україна, окрім
- тимчасово окупованих територій України, що визначені нормативно-правовими актами України, а також території України, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування;
- Страхове покриття на території України (крім зазначеної в попередньому пункті), що знаходиться в зоні воєнних дій будь-якого характеру, незалежно від офіційного визнання війни за нормами права, надається за Страховими випадками, які не мають причинно-наслідкового зв’язку із війною або воєнними конфліктами та будь–якими способами, методами її / їх ведення з урахуванням винятків із страхових випадків, передбачених договором страхування.
Строк дії договору страхування – 1 календарний рік.
Договір набирає чинності та страхове покриття починає діяти з дати, зазначеної у Договорі як дата початку строку дії Договору, але не раніше дати наступної за датою зарахування на поточний рахунок Страховика страхової премії (першої частини премії, якщо загальна страхова премія сплачується частинами) в розмірі та у строк, які зазначені у Договорі, з урахуванням часової франшизи - 7 днів.
7. Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у страховій виплаті
Винятки із страхових випадків:
1) До винятків відносяться захворювання / травми / стани / синдроми та їх ускладнення:
1.1. спричинені вживанням алкоголю, наркотичних речовин, токсичних речовин, спробою самогубства, нанесенням собі тілесних ушкоджень;
1.2. що виникли внаслідок занять професійним спортом, занять екстремальними видами спорту та розваг (альпінізмом, спелеотуризмом, дельтапланеризмом тощо);
1.3. що прямо чи опосередковано пов’язані з:
1.3.1. оголошеною чи неоголошеною війною, громадянською війною чи її наслідками;
1.3.2. страйками, локаутами, мітингами, демонстраціями, революцією, а також дією влади, що направлені на їх придушення;
1.3.3. з активною участю Застрахованої особи у протиправних діях терористичного спрямування – терористичних актах, встановленні вибухового при-строю тощо; мітингах, демонстраціях;
1.3.4. дією зброї будь-якого типу, ураженням мінами, бомбами та іншими за-собами ведення війни, вибухом застарілих боєприпасів.
1.4. що виникли внаслідок стихійних лих, техногенних катастроф;
1.5. особливо небезпечні інфекції згідно чинних Наказів МОЗ України;
1.6. що виникли поза межами території та/або поза строком дії договору страхування та їх наслідки, в тому числі травми, інвазійні та інфекційні хвороби, паразитарні хвороби, зараження якими відбулось поза межами дії договору страхування; що не є результатом гострих захворюваннь, загострень хронічних захворювань, травм та/або не передбачені Програмою;
2) Інші винятки передбачені договором страхування.
Підстави для відмови у страховій виплаті:
• Навмисні дії Страхувальника або Застрахованої особи, що призвели до страхового випадку;
• Подання Страхувальником або Застрахованою особою неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або про факт настання страхового випадку;
• Несвоєчасне повідомлення Страхувальником або Застрахованою особою про настання страхового випадку без поважних причин;
• Порушення Застрахованою особою порядку обслуговування, встановленого договором страхування (окрім невідкладних станів), недотримання рекомендацій лікаря, порушення режиму лікування, норм та правил поведінки в ЛПЗ;
• Навмисне надання Застрахованою особою свідомо неправдивих відомостей щодо стану її здоров’я з метою отримання медичної допомоги та послуг, на підставі яких Страховиком була організована медична допомога, необхідність надання якої не підтвердилась лікарем ЛПЗ;
• Навмисне надання Застрахованою особою неправдивих даних (скарг чи симптомів) з метою отримання допомоги та послуг або з метою отримання допомоги та послуг для незастрахованої особи з використанням власних персональних даних;
• Інші випадки, передбачені законодавством та/або договором страхування.
8. Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком
В межах страхової суми, обраної Клієнтом, встановлюється ліміт відповідальності Страховика, який визначає межу страхових виплат Страховиком за окремими видами медичної допомоги, що будуть одержані Застрахованою особою при настанні страхового випадку, та зазначається у відповідній Програмі.
Ліміти відповідальності є агрегатними – зменшуються після здійснення Страхової виплати за будь-яким ризиком на суму здійсненої страхової виплати.
9. Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат
Порядок розрахунку страхових виплат:
Розмір страхової виплати визначається на основі вартості медичної допомоги, ліків та послуг, які були попередньо узгоджені і гарантовані Страховиком при настанні страхового випадку, але у будь-якому разі виплата не перевищує встановлену у договорі страхову суму і ліміту відповідальності за Програмою. Вартість медичної допомоги, наданої Застрахованій особі, визначається на підставі рахунків медичного закладу або інших документів, визначених умовами страхового продукту.
Загальна сума страхових виплат за всіма страховими випадками протягом дії договору не може перевищувати страхову суму (ліміту відповідальності), встановлену договором та Програмою стосовно Застрахованої особи.
Умови здійснення страхових виплат:
1) Рішення про виплату або відмову у виплаті страхового відшкодування приймається Страховиком протягом 10 робочих днів із дня надання всіх необхідних документів. Рішення щодо виплати страхового відшкодування оформлюється страховим актом;
2) Страхове відшкодування виплачується протягом 10 робочих днів із дня прийняття Страховиком рішення про виплату;
3) У разі прийняття рішення про відмову у виплаті або відстрочку прийняття рішення Страховик повідомляє про це Страхувальника з обґрунтуванням причин відмови чи відстрочки впродовж 10 робочих днів з дня прийняття такого рішення.
10. Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування
У разі невиконання споживачем обов’язків, визначених договором страхування, можлива відмова у виплаті страхового відшкодування. А при несплаті страхової премії / її першої частини в розмірі і в строки, визначені договором, договір вважається неукладеним (якщо інше не буде погоджено сторонами договору та зазначено в договорі страхування).
11. Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо
Страховий продукт не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими.
12. Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика
Знижки та акційні пропозиції страховим продуктом не передбачені.
13. Програми страхового продукту
Класи клінік:
А+ - брендові МЗ
А - комерційні МЗ (високої цінової категорії)
В+ - комерційні МЗ (середньої цінової категорії)
В+ - комерційні МЗ (низької цінової категорії)
С - відомчі / державні МЗ
Програми |
Стандарт |
Класика |
Престиж |
Страхова сума, грн |
75 000 |
125 000 |
175 000 |
Страховий платіж на одну особу віком 6 – 59 років, грн |
15 600 |
21 000 |
27 600 |
Рівень клінік |
|||
Клініки по амбулаторно-поліклінічній допомозі |
Клас С, В, В+ |
Клас А |
Клас А+ |
Клініки по стаціонарній допомозі |
Клас С, В |
Клас С, В |
Клас А+
|
Клініки по невідкладній допомозі та невідкладній стоматологічній допомозі |
Клас А+
|
Клас А+
|
Клас А+
|
Послуги та ліміти, грн |
|||
Амбулаторно-поліклінічна допомога, невідкладний стаціонар та швидка допомога |
75 000 |
125 000 |
175 000 |
Плановий стаціонар, в т.ч. медикаменти |
3 000 |
4 000 |
5 000 |
Невідкладна стоматологічна допомога |
500 |
1000 |
2 000 |
Франшиза(безумовна) |
|||
За всіма опціями, крім Консультацій провідних фахівців комерційних клінік в рамках Амбулаторно - поліклінічної допомоги) |
0% |
0% |
0% |
Консультацій провідних фахівців комерційних клінік в рамках Амбулаторно - поліклінічної допомоги |
30% - в клініках класу В+, 0% - в клініках класу В, С |
50% - в клініках класу А, 0% - в клініках класу В+, В, С
|
50% - в клініках класу А+ 30% - в клініках класу А, 0% - в клініках класу В+, В, С |
З повним описом програм страхового продукту можна ознайомитись в Додатку №1 до Загальних умов стандартного страхового продукту «Моє здоров’я преміум», за посиланням https://uniqa.ua/storage/insurance-products/reports-files/1107_umovy_06.01.2025.pdf.
Для всіх зазначених вище Програм спільними є наступні умови:
- страхові ризики та обмеження страхування;
- територія та строк дії договору страхування [включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування (за наявності)];
- винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат.