Страховий посередник ТОВ "АЛЛРІСКС.ЮА" - фото

Страховий посередник ТОВ "АЛЛРІСКС.ЮА"

ІНФОРМАЦІЯ

про страхового посередника, яка надається клієнту до укладення договору страхування:

ТОВ «Аллріскс.юа»

 

На виконання частини 1 статті 88 Закону України «Про страхування» страховий агент перед укладенням договору страхування зобов’язаний повідомити клієнту:

Зміст

Інформація

 

1

Повне та скорочене найменування - юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України юридичної особи; місцезнаходження, адреса вебсайту (за наявності)

Повне найменування –

Товариство з обмеженою відповідальністю «Аллріскс.юа»

Скорочене найменування –

ТОВ «Аллріскс.юа»

Код ЄДРПОУ: 46095313;

Місцезнаходження: 33023, Рівненська область, м.Рівне, вул.Грушевського 44

Адреса вебсайту: www.allrisks.com.ua

 

 

 

2

Повноваження страхового посередника відповідно до договору із страховиком (для субагента - також його договору із страховим агентом) або договору про посередницькі послуги з клієнтом

ТОВ «Аллріскс.юа» є є страховим посередником, який діє на підставі таких договорів:

-   Договору доручення №2063 від 24.06.2025 з АТ “СК “ІНГО” (ЄДРПОУ 19451220), офіційний сайт: www.ingo.ua

-   Договір доручення № 7800-643349 від 29.07.2025 з ПрАТ «УСК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» (ЄДРПОУ 24175269), офіційний сайт: kniazha.ua;

-   Договір доручення про надання посередницьких послуг у страхуванні з юридичною особою №72-53053/000/01 від 05.08.2025 з ПрАТ СГ ТАС (ЄДРПОУ 30115243),

офіційний сайт: sgtas.ua

-   Договір доручення ЗІ СТРАХОВИМ АГЕНТОМ № 25943860-87-00-00 від 09.09.2025 з

ПрАТ СК ВУСО (ЄДРПОУ 31650052), офіційний сайт: vuso.ua;

-   Договір доручення з надання агентських послуг по страхуванню №840000/2025/04- ДД від 30.09.2025 з ПрАТ СК УНІКА (ЄДРПОУ 20033533), офіційний сайт: uniqa.ua

 

 

Діяльність страхового посередника включає:

·         Проведення маркетингових заходів і консультування клієнтів про страхові продукти

·         Пропонування, підготовка та допомога при укладанні договорів страхування

·         Отримання та перерахування страхових премій

·         Ідентифікація клієнтів відповідно до вимог фінансового моніторингу

·         Надання допомоги клієнтам при заповненні заяв

·         Передача укладених договорів до страховика

·         Контроль за строками сплати платежів

·         Інформування клієнтів про порядок дій при страховій події

 

3

Номер запису в Реєстрі посередників, сторінка в мережі Інтернет з посиланням на Реєстр страхових посередників для перевірки факту реєстрації страхового посередника

Номер запису «20597» ID UAYQZ8881114895

Дата запису «24.07.2025р.»

 

Факт реєстрації може бути перевірений за посиланням: за посиланням

4

Можливість надання індивідуальної консультації щодо умов страхового продукту та рекомендації, який страховий продукт максимально відповідатиме вимогам і потребам клієнта у страхуванні

ТОВ «Аллріскс.юа» надає індивідуальні консультації щодо умов страхового продукту та рекомендації щодо вибору страхового продукту відповідно до потреб клієнта при зверненні клієнта:

месенджери,

на пошту «office.allrisks@gmail.com»

за телефоном(-и): «0-800-333-102»

 

5

Перелік відокремлених підрозділів страхового посередника, в яких споживач може укласти договір страхування (за наявності)

ТОВ «Аллріскс.юа» немає відокремлених підрозділів.

6

Перелік та порядок надання асистуючих послуг страховим посередником

ТОВ «Аллріскс.юа» не надає асистуючі послуги.

 

7

Найменування, місцезнаходження страховиків, страхові продукти, яких реалізує страховий посередник, перелік послуг, що надаються такими страховиками, сторінку в мережі Інтернет з посиланням на Реєстр

 

АТ “СК “ІНГО” (ЄДРПОУ 19451220), місцезнаходження та послуги, що надаються страховиком: https://www.ingo.ua, посилання на Реєстр: https://kis.bank.gov.ua

 

ПрАТ «УСК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» (ЄДРПОУ 24175269),

місцезнаходження та послуги, що надаються страховиком: https://kniazha.ua

посилання на Реєстр: https://kis.bank.gov.ua

 

АТ "СГ "ТАС" (ПРИВАТНЕ) ЄДРПОУ 30115243 місцезнаходження та послуги, що надаються страховиком: https://sgtas.ua, посилання на Реєстр: https://kis.bank.gov.ua

 

 

ПрАТ СК ВУСО (ЄДРПОУ 31650052), місцезнаходження та послуги, що надаються страховиком: https://vuso.ua посилання на Реєстр: https://kis.bank.gov.ua

 

 

ПрАТ "СК "УНІКА" місцезнаходження та послуги, що надаються страховиком, розміщений на сайті за посиланням у розділі «Публічна інформація» «УНІКА» «Перелік фінансових послуг, ліцензії, видані ПрАТ «СК «УНІКА», Інформація про страховика з Державного реєстру фінансових установ зазначено на вебсторінці Реєстру за посиланням

 

8

Порядок обробки персональних даних споживачів та дії страхового посередника щодо їх захисту

Персональні дані споживачів обробляються виключно з метою та в межах вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів України у сфері захисту персональних даних, в тому числі щодо їх збирання, обробки, зберігання.

Страхувальник, укладаючи договір страхування, надає згоду на обробку персональних даних в обсязі, необхідному для укладання та виконання договору страхування.

З метою забезпечення безпеки обробки персональних даних страховим посередником вживаються спеціальні організаційні, технічні та організаційно-технічні заходи захисту, в т.ч. щодо захисту від несанкціонованого доступу до даних, що обробляються, та захисту технічного та програмного комплексу, за допомогою якого здійснюється обробка персональних даних.

9

Перелік класів страхування, за якими страховий посередник реалізує страхові продукти

ТОВ «Аллріскс.юа»

 

реалізує страхові продукти АТ “СК “ІНГО” за класами страхування:

КЛАС 1; страхування від нещасного випадку, уключаючи страхування на випадок виробничої травми та професійного захворювання,

КЛАС 2; страхування на випадок хвороби, КЛАС 2; медичне страхування,

КЛАС 3; страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу), КЛАС 4; страхування залізничного рухомого складу,

КЛАС 5; страхування повітряних суден, КЛАС 6; страхування водних суден,

КЛАС 7; страхування майна, що перевозиться [уключаючи вантаж, багаж (вантажобагаж)]

незалежно від способу транспортування,

КЛАС 8; страхування майна від вогню та небезпечного впливу природних явищ,

КЛАС 9; страхування майна від шкоди, заподіяної градом, морозом, іншими подіями (уключаючи крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження/знищення майна),

 

 

 

КЛАС 10; страхування відповідальності власників наземних транспортних засобів, що здійснюється відповідно до Закону України “Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”,

КЛАС 10; страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання (експлуатації) наземних транспортних засобів (уключаючи залізничний транспорт), іншої, ніж визначена Законом України “Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”,

КЛАС 10; страхування відповідальності під час перевезень наземним транспортним засобом

(уключаючи залізничний транспорт),

КЛАС 11; страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання (експлуатації)

повітряного судна,

КЛАС 11; страхування відповідальності під час перевезень повітряним судном,

КЛАС 12; страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання (експлуатації)

водного судна,

КЛАС 12; страхування відповідальності під час перевезень водним судном,

КЛАС 13; страхування іншої відповідальності перед третіми особами, ніж відповідальність оператора ядерної установки за ядерну шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок ядерного інциденту, без обмежень та особливостей, які дають підстави для застосування спрощеного підходу для розрахунку капіталу платоспроможності та мінімального капіталу,

КЛАС 16; страхування інших фінансових ризиків, крім страхування кредитів та поруки (гарантії), КЛАС 18; страхування медичних витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили в скрутне становище під час здійснення подорожі (поїздки) на території України або за кордон,

КЛАС 18; страхування витрат, інших, ніж медичні, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили в скрутне становище під час здійснення подорожі (поїздки) на території України або за кордон

 

реалізує страхові продукти ПрАТ «УСК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» за класами страхування:

клас 1 - страхування від нещасного випадку (у тому числі на випадок виробничої травми та професійного захворювання);

клас 2 - страхування на випадок хвороби (у тому числі медичне страхування); клас 3 - страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу);

клас 4 - страхування залізничного рухомого складу;

 

 

 

клас 5 - страхування повітряних суден;

клас 6 - страхування водних суден (морських суден, суден внутрішнього плавання та інших самохідних чи несамохідних плавучих споруд);

клас 7 - страхування майна, що перевозиться (включаючи вантаж, багаж

(вантажобагаж);

клас 8 - страхування майна від вогню та небезпечного впливу природних явищ; клас 9 - страхування майна від шкоди, заподіяної градом, морозом, іншими подіями (включаючи крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження/знищення майна), крім подій, визначених у класі 8;

клас 10 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника); клас 11 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання повітряного судна (у тому числі відповідальності перевізника);

клас 12 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання водного судна (у тому числі відповідальності перевізника);

клас 13 - страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12);

клас 14 - страхування кредитів;

клас 15 - страхування поруки (гарантії);

клас 16 - страхування інших фінансових ризиків (крім визначених класами 14, 15);

клас 17 - страхування судових витрат;

клас 18 - страхування витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили у скрутне становище під час здійснення подорожі.

реалізує страхові продукти ПрАТ СК АТ "СГ "ТАС" за класами страхування:

клас 1 - страхування від нещасного випадку (у тому числі на випадок виробничої травми та професійного захворювання);

клас 2 - страхування на випадок хвороби (у тому числі медичне страхування); клас 3 - страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу);

клас 4 - страхування залізничного рухомого складу; клас 5 - страхування повітряних суден;

клас 6 - страхування водних суден (морських суден, суден внутрішнього плавання та

 

 

 

інших самохідних чи несамохідних плавучих споруд);

клас 7 - страхування майна, що перевозиться (включаючи вантаж, багаж

(вантажобагаж);

клас 8 - страхування майна від вогню та небезпечного впливу природних явищ; клас 9 - страхування майна від шкоди, заподіяної градом, морозом, іншими подіями (включаючи крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження/знищення майна), крім подій, визначених у класі 8;

клас 10 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника); клас 11 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання повітряного судна (у тому числі відповідальності перевізника);

клас 12 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання водного судна (у тому числі відповідальності перевізника);

клас 13 - страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12);

клас 14 - страхування кредитів;

клас 15 - страхування поруки (гарантії);

клас 16 - страхування інших фінансових ризиків (крім визначених класами 14, 15);

клас 17 - страхування судових витрат;

клас 18 - страхування витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили у скрутне становище під час здійснення подорожі.

Договір доручення може містити особливості або обмеження щодо реалізації страхових продуктів за окремим класом або ризиком в межах класу

 

реалізує страхові продукти ПрАТ СК «ВУСО» за класами страхування:

клас 1 - страхування від нещасного випадку (у тому числі на випадок виробничої травми та професійного захворювання);

клас 2 - страхування на випадок хвороби (у тому числі медичне страхування); клас 3 - страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу);

клас 4 - страхування залізничного рухомого складу; клас 5 - страхування повітряних суден;

клас 6 - страхування водних суден (морських суден, суден внутрішнього плавання та

 

 

 

інших самохідних чи несамохідних плавучих споруд);

клас 7 - страхування майна, що перевозиться (включаючи вантаж, багаж

(вантажобагаж);

клас 8 - страхування майна від вогню та небезпечного впливу природних явищ; клас 9 - страхування майна від шкоди, заподіяної градом, морозом, іншими подіями (включаючи крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження/знищення майна), крім подій, визначених у класі 8;

клас 10 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника); клас 11 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання повітряного судна (у тому числі відповідальності перевізника);

клас 12 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання водного судна (у тому числі відповідальності перевізника);

клас 13 - страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12);

клас 14 - страхування кредитів;

клас 16 - страхування інших фінансових ризиків (крім визначених класами 14, 15);

клас 17 - страхування судових витрат;

клас 18 - страхування витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили у скрутне становище під час здійснення подорожі.

Договір доручення може містити особливості або обмеження щодо реалізації страхових продуктів за окремим класом або ризиком в межах класу

 

реалізує страхові продукти ПрАТ «СК «УНІКА» за класами страхування:

КЛАС 18; страхування медичних витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили в скрутне становище під час здійснення подорожі (поїздки) на території України або за кордон,

КЛАС 18; страхування витрат, інших, ніж медичні, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили в скрутне становище під час здійснення подорожі (поїздки) на території України або за кордон,

КЛАС 10; страхування відповідальності власників наземних транспортних засобів, що

здійснюється відповідно до Закону України “Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”,

 

 

 

КЛАС 10; страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання (експлуатації) наземних транспортних засобів (уключаючи залізничний транспорт), іншої, ніж визначена Законом України “Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”,

ЛАС 10; страхування відповідальності під час перевезень наземним транспортним засобом

(уключаючи залізничний транспорт)

10

Наявність істотної участі страхового посередника в будь- якому страховику

Відсутня.

11

Наявність істотної участі страховика у страховому

посереднику

Відсутня.

12

Інформація про винагороду страхового посередника, порядок та умови її виплати

За реалізацію страхових продуктів страховий посередник отримує винагороду у розмірі фіксованого відсотка від страхової премії за договором страхування (винагорода входить до складу страхової премії). Винагороду страховому посереднику сплачує страховик за відповідний звітний період.

 

13

Розмір та спосіб оплати послуг страхового посередника, якщо оплата таких послуг здійснюється безпосередньо клієнтом

Оплата за послуги страхового посередника не здійснюється Клієнтом.

14

Інформація про будь- які інші платежі (крім страхової премії), які клієнт буде зобов’язаний сплатити відповідно до умов договору страхування після його укладення

У разі укладення договору страхування Клієнт не сплачує жодних платежів, крім страхової премії та комісії банку за переказ коштів на рахунок страховика.

 

15

Інформація про механізми та способи захисту прав споживачів фінансових послуг (зокрема, про можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг, адресу страховика, за якою приймаються скарги клієнтів)

Кожен споживач страхових послуг, що реалізуються за посередництвом ТОВ

«Аллріскс.юа» має право звернутися до страховика як надавача фінансових послуг, страхового посередника - ТОВ «Аллріскс.юа», Національного банку України, який має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів.

 

Страховий посередник має дотримуватися внутрішніх документів страховика щодо захисту прав споживачів. Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг в АТ “СК “ІНГО” визначений «Порядком розгляду звернень споживачів в АТ “СК “ІНГО”, що знаходиться https://www.ingo.ua.

 

Страховий посередник має дотримуватися внутрішніх документів страховика щодо захисту прав споживачів. Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг в ПрАТ

«УСК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» визначений «Порядком розгляду звернень споживачів в ПрАТ «УСК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП», що знаходиться https://kniazha.ua.

 

 

Посередник має дотримуватися внутрішніх документів страховика щодо захисту прав споживачів. Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг в АТ «СГ«ТАС» (приватне) визначений «Порядком реєстрації, розгляду та опрацювання звернень громадян, юридичних осіб, органів державно влади України та місцевого самоврядування АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» (приватне)», що знаходиться за посиланням https://sgtas.ua/complaints

 

 

Посередник має дотримуватися внутрішніх документів страховика щодо захисту прав споживачів. Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг в ПрАТ СК «ВУСО»

«Порядком розгляду звернень споживачів в ПрАТ СК «ВУСО», що знаходиться за посиланням https://vuso.ua

 

 

Страховий посередник має дотримуватися внутрішніх документів страховика щодо захисту прав споживачів. Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг в ПрАТ

 

 

 

“СК “УНІКА” визначений «Порядком розгляду звернень споживачів в ПрАТ «СК

«УНІКА», що знаходиться за посиланням.

 

Спірні питання за договором страхування розв’язуються шляхом переговорів. Якщо переговори по спірних питаннях не призведуть до обопільної домовленості сторін, вирішення суперечок здійснюється у порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

Розгляд звернень здійснюється у встановлений законодавством строк та в порядку, передбаченому чинним законодавством України, в тому числі, в порядку визначеному Законом України «Про звернення громадян», а також внутрішніми документами компанії, якій адресується звернення:

·       відповідь на стандартне звернення надається упродовж 30 днів.

·       водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, відповідь надається впродовж 15 днів.

·       в окремих складних випадках строк розгляду може бути продовжено до 45 днів.

 

Звернення може бути усним за допомогою засобів телефонного зв’язку через контактний центр чи письмовим на електронну пошту або засобами поштового зв’язку.

 

Подання клієнтом скарги до страховика, страхового посередника, компетентного органу не позбавляє споживача права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства для вирішення спірного питання в судовому порядку.

 

Скарги клієнтів приймаються страховиками за адресою місцезнаходження страховика (страховиків), що зазначена в пункті 7 цього документу.

 

16

Контакти, за якими споживач відповідно до законодавства України має право звернутися до страхового посередника, Національного банку України та інших уповноважених державних органів

Контактні дані посередника зазначені в пунктах 4 та 7 цього документу, в договорі страхування та на вебсайті страховика.

 

Адреса для листування:

33023, Рівненська область, м.Рівне, вул.Грушевського 44

-  Електронна пошта: office.allrisks@gmail.com

 

Канали надання відповіді клієнту на звернення:

-  електронні (e-mail);

-  Укрпошта / Нова пошта;

-  телефонний зв'язок;

-  особистий прийом клієнтів.

 

Контактні дані Національного банку України

Скарга на дії чи рішення фінансової установи найзручніше подати до Національного банку України через дистанційні канали:

■  надішліть звернення онлайн або на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму;

■  надішліть лист разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.

■  звернення до контакт-центру за телефоном 0 800 505 240.

 

Детальніше за посиланням  або QR кодом на вебсторінці Національного банку України.