ІНФОРМАЦІЯ
про страхового посередника, яка надається клієнту до укладення договору
страхування:
ФОП БРАВЧУК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ
На виконання частини 1 статті 88 Закону України «Про страхування» страховий агент перед укладенням договору страхування зобов’язаний повідомити клієнту: |
||
№ |
Зміст |
Інформація |
1 |
Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності); реєстраційний номер облікової картки платника податків; місцезнаходження, адреса вебсайту (за наявності) |
Прізвище, ім’я та по батькові (за наявності): ФОП БРАВЧУК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ РНОКПП:2991207257 Місцезнаходження: Україна, 79061, м. Львів, вул.Липи Ю., 45, кв. 82 |
2 |
Повноваження страхового посередника відповідно до договору із страховиком (для субагента - також його договору із страховим агентом) або договору про посередницькі послуги з клієнтом |
ФОП БРАВЧУК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ є страховим посередником, а саме страховим агентом, який діє від імені та за дорученням ПрАТ "СК "УНІКА", надає посередницькі послуги з реалізації страхових продуктів ПрАТ "СК "УНІКА", а саме: · рекламує та/або проводить маркетингові, рекламні та інші підготовчі заходи, спрямовані на укладення договорів страхування, зокрема, але не виключно, надає інформацію про умови договору страхування відповідно до критеріїв та/або потреб, визначених клієнтами, проводить порівняльний аналіз за критеріями клієнтів, консультує щодо умов договору страхування відповідно до критеріїв та/або потреб, визначених клієнтами; · пропонує, надає пропозиції та консультує клієнта щодо укладення договору страхування, проводить іншу роботу з підготовки до укладення договорів страхування; · укладає та підписує договори страхування, вносить зміни та достроково припиняє дію зазначених договорів страхування, зокрема, але не виключно, приймає участь у оцінюванні страхового ризику, вірогідності настання страхової події, оформлює документи та розрахунки щодо сплати страхової премії, здійснює взаємодію зі страхувальником щодо сплати страхових премій; · виконує інші дії, передбачені договором між ФОП БРАВЧУК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ та ПрАТ "СК "УНІКА". |
3 |
Номер запису в Реєстрі посередників, сторінка в мережі Інтернет з посиланням на Реєстр страхових посередників для перевірки факту реєстрації страхового посередника |
Номер запису: 00005724 Дата запису: 15.03.2025 Факт реєстрації може бути перевірений за посиланням: |
4 |
Можливість надання індивідуальної консультації щодо умов страхового продукту та рекомендації, який страховий продукт максимально відповідатиме вимогам і потребам клієнта у страхуванні |
ФОП БРАВЧУК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ надає індивідуальні консультації щодо умов страхового продукту та рекомендації щодо вибору страхового продукту відповідно до потреб клієнта при зверненні клієнта: · месенджери; · на електронну пошту asot555@gmail.com · за телефоном(и): +380 67 996 9569 |
5 |
Перелік та порядок надання асистуючих послуг страховим посередником |
ФОП БРАВЧУК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ не надає асистуючі послуги. |
6 |
Найменування, місцезнаходження страховиків, страхові продукти, яких реалізує страховий посередник, перелік послуг, що надаються такими страховиками, сторінку в мережі Інтернет з посиланням на Реєстр
|
1) ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІКА" (ПрАТ "СК "УНІКА") Місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. Олени Теліги, буд. 6, літ. «В» · Перелік послуг, що надається страховиком, розміщений на сайті за посиланням у розділі «Публічна інформація» «УНІКА» «Перелік фінансових послуг, ліцензії, видані ПрАТ «СК «УНІКА» · Інформація про страховика з Державного реєстру фінансових установ зазначено на вебсторінці Реєстру за посиланням |
7 |
Порядок обробки персональних даних споживачів та дії страхового посередника щодо їх захисту |
Персональні дані споживачів обробляються виключно з метою та в межах вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів України у сфері захисту персональних даних, в тому числі щодо їх збирання, обробки, зберігання. Страхувальник, укладаючи договір страхування, надає згоду на обробку персональних даних в обсязі, необхідному для укладання та виконання договору страхування. З метою забезпечення безпеки обробки персональних даних страховим посередником вживаються спеціальні організаційні, технічні та організаційно-технічні заходи захисту, в т.ч. щодо захисту від несанкціонованого доступу до даних, що обробляються, та захисту технічного та програмного комплексу, за допомогою якого здійснюється обробка персональних даних. |
8 |
Перелік класів страхування, за якими страховий посередник реалізує страхові продукти |
ФОП БРАВЧУК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ 1) реалізує страхові продукти ПрАТ «СК «УНІКА» за класами страхування: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 16, 17, 18. |
9 |
Наявність істотної участі страхового посередника в будь-якому страховику |
Відсутня. |
10 |
Наявність істотної участі страховика у страховому посереднику |
Відсутня. |
11 |
Інформація про винагороду страхового посередника, порядок та умови її виплати |
За реалізацію страхових продуктів страховий посередник отримує винагороду у розмірі фіксованого відсотка від страхової премії за договором страхування (винагорода входить до складу страхової премії). Винагороду страховому посереднику сплачує страховик за відповідний звітний період. |
12 |
Розмір та спосіб оплати послуг страхового посередника, якщо оплата таких послуг здійснюється безпосередньо клієнтом |
Оплата за послуги страхового посередника не здійснюється Клієнтом. |
13 |
Інформація про будь-які інші платежі (крім страхової премії), які клієнт буде зобов’язаний сплатити відповідно до умов договору страхування після його укладення |
У разі укладення договору страхування Клієнт не сплачує жодних платежів, крім страхової премії та комісії банку за переказ коштів на рахунок страховика. |
14 |
Інформація про механізми та способи захисту прав споживачів фінансових послуг (зокрема, про можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг, адресу страховика, за якою приймаються скарги клієнтів)
|
Кожен споживач страхових послуг, що реалізуються за посередництвом ФОП БРАВЧУК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ, має право звернутися до страховика як надавача фінансових послуг, Страхового посередника - ФОП БРАВЧУК ПАВЛО ЄВГЕНОВИЧ, Національного банку України, який має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів.
Страховий посередник має дотримуватися внутрішніх документів страховика щодо захисту прав споживачів. Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг в ПрАТ “СК “УНІКА” визначений «Порядком розгляду звернень споживачів в ПрАТ «СК «УНІКА»», що знаходиться за посиланням
Спірні питання за договором страхування розв’язуються шляхом переговорів. Якщо переговори по спірних питаннях не призведуть до обопільної домовленості сторін, вирішення суперечок здійснюється у порядку, встановленому чинним законодавством України.
Розгляд звернень здійснюється у встановлений законодавством строк та в порядку, передбаченому чинним законодавством України, в тому числі, в порядку визначеному Законом України «Про звернення громадян», а також внутрішніми документами компанії, якій адресується звернення: • відповідь на стандартне звернення надається упродовж 30 днів. • водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, відповідь надається впродовж 15 днів. • в окремих складних випадках строк розгляду може бути продовжено до 45 днів.
Звернення може бути усним за допомогою засобів телефонного зв’язку через контактний центр чи письмовим на електронну пошту або засобами поштового зв’язку.
Подання клієнтом скарги до страховика, страхового посередника, компетентного органу не позбавляє споживача права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства для вирішення спірного питання в судовому порядку.
Скарги клієнтів приймаються страховиками за адресами місцезнаходження страховиків, що зазначені в пункті 6 цього документу. |
15 |
Контакти, за якими споживач відповідно до законодавства України має право звернутися до страхового посередника, Національного банку України та інших уповноважених державних органів |
Контактні дані посередника зазначені в пунктах 4 та 6 цього документу, в договорі страхування та на вебсайті страховика. Адреса для листування: · Україна, 79061, м. Львів, вул.Липи Ю., 45, кв. 82 · Електронна пошта: asot555@gmail.com
Канали надання відповіді клієнту на звернення: Скарга на дії чи рішення фінансової установи найзручніше подати до Національного банку України через дистанційні канали: ■ надішліть звернення онлайн або на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму; ■ надішліть лист разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9. ■ звернення до контакт-центру за телефоном 0 800 505 240. Детальніше за посиланням або QR кодом на вебсторінці Національного банку України. |