Стандартний страховий продукт "ВАРТА 24/7" - фото

Стандартний страховий продукт "ВАРТА 24/7"

Страхування банківських карт та рахунків від шахрайства для клієнтів АТ "Райффайзен Банк"

→    Пропозиція щодо укладення договору страхування фінансових ризиків за стандартним страховим продуктом «ВАРТА 24/7»

→   Загальні умови стандартного страхового продукту "ВАРТА 24/7"

→   Інформаційний документ про стандартний страховий продукт "ВАРТА 24/7"

 


 

Вид інформації Інформація для заповнення страховиком
1 Об’єкт страхування

Можливі збитки Страхувальника, пов’язані з ризиками здійснення операцій з використанням платіжних карток та/або банківських рахунків Страхувальника, інформація щодо ідентифікації якого зазначена у Договорі, та з якими пов’язані:

  • страхові інтереси Страхувальника;
  • страхові ризики, що підлягають страхуванню за Договором.

Страховий захист за Договором поширюється на грошові кошти, які розміщено на діючих у період дії Договору поточних, депозитних, карткових рахунках Страхувальника, відкритих в АТ «Райффайзен Банк» (далі – рахунок), та платіжні картки, випущені на ім’я Страхувальника до таких рахунків. Страхове покриття поширюється лише на дебетові картки з власними коштами на рахунку.

2 Страхові ризики. Страхові випадки. Обмеження
страхування

Страхові ризики:

  1. «Незаконне отримання готівкових коштів з карткового рахунку» – здійснення операцій третіми особами  з  картою  Страхувальника  після  її  втрати  щодо  отримання  готівкових  коштів  з карткового рахунку Страхувальника в АТМ / терміналі самообслуговування із використанням картки та ПІН-коду.
  2. «Незаконна оплата з карткового рахунку в торгівельно-сервісній мережі за втраченими/викраденими картками» – здійснення операцій  третіми  особами  з  картою  після  її втрати щодо розрахунку в торгівельно-сервісній мережі за товари / послуги втраченою / викраденою карткою та/або мобільним телефоном, як з використанням ПІН-коду так і без нього.
  3. «Скіммінг» – протиправне здійснення платіжних операцій по картковому рахунку Страхувальника  з  використанням  дублікату  картки  та  отриманих  протиправним  шляхом  даних картки Страхувальника.
  4. «Інтернет-еквайринг з використанням "Технології безпеки 3-D Secure"» – протиправне здійснення третіми особами платіжних операції з використанням платіжної картки Страхувальника в системі  електронної  торгівлі  (комерції)  з  використанням  "Технології  безпеки  3-D  Secure"  або незаконні операції шляхом заволодіння даними по картці, телефоном для отримання 3-D secure пароля або самим 3-D secure паролем для проведення інтернет платежу.
  5. «Фішінг», «Фармінг», «Вішинг» – протиправне здійснення платіжних операції по картковому рахунку Страхувальника без застосування картки/дублікату картки з використанням отриманих протиправним шляхом реквізитів картки.
  6. «Соціальний інжинірінг» – здійснення платіжних операції по картковому рахунку Страхувальника під впливом шахрая.

Страховим випадком за Договором є факт понесення Страхувальником матеріального (майнового) збитку, пов’язаного з втратою грошових коштів внаслідок настання страхових ризиків протягом строку дії страхового покриття за Договором, що підтверджено документально і не є винятком із страхових випадків.

Обмеження страхування
Страхове покриття не поширюється на кредитні рахунки та кредитні картки Страхувальника. 

3 Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності) Розмір загальної страхової суми за Договором встановлюється в розмірі 50 000 грн.
Ліміт відповідальності визначається в межах Загальної страхової суми за Договором впродовж кожних 12 (дванадцяти) місяців, починаючи з дати укладення Договору.
4 Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Страховий тариф:

Річний страховий тариф залежить від обраної Страхувальником при укладенні Договору тривалості Періоду страхування та встановлюється в розмірі:

  • за період 1 (один) місяць - 1,44%;
  • за період 1 (один) рік - 1,00%.

Страхова премія:

Загальна страхова премія за Договором розраховується шляхом добутку страхової суми та річного страхового тарифу та залежить від обраного варіанту Періоду страхування, а саме:

  • за період 1 (один) місяць - 60 грн;
  • за період 1 (один) рік - 500 грн.
5 Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Не передбачена.

6 Територія та строк дії договору страхування (включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування (за наявності))

Територія дії договору – весь світ.

Дія Договору не поширюється:
- на тимчасово окуповані території України, що визначені нормативно-правовими актами України; території України, на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження; населені пункти і території, що розташовані на лінії розмежування/лінії зіткнення, або воєнних дій будь-якого характеру, незалежно від офіційного визнання війни за нормами права;
- на території, поза межами України, що знаходяться в зоні воєнних дій будь-якого характеру, незалежно від офіційного визнання війни за нормами права; тимчасово окуповані, анексовані чи спірні території, території невизнаних Україною в установленому порядку держав; територій, щодо яких МЗС України надало рекомендацію утриматися від поїздок до перетину кордону.

Строк дії договору страхування – 1 (один) рік / 1 (один) місяць з можливістю продовження (лонгації) строку дії договору.

Період страхування – 1 (один) рік або 1 (один) місяць, залежно від строку дії договору страхування.

Договір набуває чинності з 00 годин 00 хвилин (за київським часом) дати початку дії, яка зазначена в Договорі як Дата початку строку дії Договору, але не раніше дня, наступного за датою сплати страхового платежу в обсязі, визначеному Договором, на поточний рахунок Страховика.

Договором встановлено часові обмеження щодо дії страхового
захисту: Страховий захист за Договором не діє протягом перших 7 (семи) днів з дня набрання чинності Договором страхування та/або перших 7 (семи) днів після надходження невчасно сплаченого страхового платежу за наступні періоди страхування по цьому Договору.

Договір та Страхове покриття діє до 24 годин 00 хвилин (за київським часом) дати, що зазначена у Договорі як дата закінчення строку дії Договору, якщо інші обставини не призвели до дострокового припинення дії Договору, з урахуванням умов Договору щодо дії страхового захисту.

Дія Договору продовжується (лонгується) на такий самий строк дії Договору та на аналогічних умовах у разі відсутності письмової заяви однієї із Сторін про припинення або зміну умов Договору протягом 30 (тридцяти) календарних днів до закінчення строку дії Договору, а також у разі сплати страхових платежів за наступні періоди страхування.

У випадку сплати загального страхового платежу в неповному розмірі, Страховик несе відповідальність щодо виплати за Договором пропорційно  до фактично сплаченої частини загального страхового платежу до визначеного Полісом; у разі настання страхового випадку за Договором, страхова сума на поточний період дії Договору та страхова  виплата зменшуватимуться пропорційно не сплаченій частині загального страхового платежу за Договором.

7 Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

Підставою для відмови Страховика у здійсненні страхової виплати є:

  1. навмисні дії Страхувальника, спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або необхідної оборони, або випадків, визначених законом чи міжнародними звичаями;
  2. вчинення Страхувальником  умисного  кримінального  правопорушення,  що  призвело  до настання страхового випадку;
  3. подання Страхувальником неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або про факт настання страхового випадку;
  4. порушення Страхувальником зобов’язання протягом строку дії Договору письмово повідомляти Страховика в строк, передбачений Договором, про будь-яку зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інших обставин, що впливають на розмір Страхової премії за Договором;
  5. одержання Страхувальником повного відшкодування збитків від особи, яка їх заподіяла. Якщо збиток відшкодований частково, страхова виплата здійснюється з вирахуванням суми, отриманої від зазначеної особи як відшкодування збитків;
  6. несвоєчасне повідомлення Страхувальником про настання Страхового випадку без поважних причин, несвоєчасне подання Страхувальником документів для здійснення Страховиком Страхової виплати, що передбачені Договорром, без поважних на це причин, або невиконання інших обов’язків, визначених Договором або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання Страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків);
  7. наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та обмеженнями страхування відповідно до Договору.

Не є страховим випадком та виключаються зі страхового покриття події за наявності таких обставин:

  • настання будь-яких  збитків  внаслідок  несанкціонованого  списання  грошових  коштів,  що розміщені  на  картковому рахунку  Страхувальника,  внаслідок  навмисних  дій  Страхувальника (передача Страхувальником Картки третій особі (в тому числі  з метою поштової чи іншої доставки) та/або  розголошення  ПІН-коду  будь-яким  чином),  а  також  навмисних  чи  шахрайських    дій  його родичів, членів сім`ї чи пов’язаних з ним осіб (чоловік / дружина, включаючи громадянське подружжя, діти, батьки, усиновлювач, усиновлені, рідні брати та сестри, друзі, опікун, піклувальник тощо) або його спадкоємців, спрямовані на настання страхового випадку (в тому числі організація нападу на Страхувальника, несанкціонованого використання платіжних інструментів, в тому числі   їх використання без відома чи дозволу власника, зловживання довірою (обман) тощо);
  • невиконання Страхувальником у повному обсязі вимог законодавчих актів, правил та умов надання банківських послуг Банку, які розміщені за електронною адресою https://raiffeisen.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/pravila-obslugovuvannya в тому числі добровільного повідомлення третім особам ПІН-коду;
  • Скіммінгу, якщо Банк інформував Страхувальника до настання страхового випадку про необхідність перевипуску (заміни) платіжної картки через підозру про компрометацію платіжної картки в результаті скіммінгу, а Страхувальник відмовився замінити платіжну картку на нову;
  • Пошкодження платіжної картки, що обслуговує картковий рахунок, в результаті її механічного пошкодження, розмагнічування або несправної роботи банкомата;
  • Похибки, неспрацювання програмного забезпечення з будь-якої причини (в тому числі від вірусів, атак);
  • Несанкціонованої операції  з  використанням  платіжної  картки,  якщо  з  моменту  виявлення факту  втрати  або  повідомлення  інформації  про  платіжну  картку  третім  особам  до  повідомлення держателем платіжної картки про її втрату Банку пройшло більше ніж 12 (дванадцять) годин;
  • Настання збитків в результаті несанкціонованого зняття грошових коштів з застрахованого карткового рахунку при відсутності блокування картки після виявлення держателем платіжної картки несанкціонованого зняття грошових коштів;
  • Приховування (ненадання)  Страхувальником  при  укладенні  Договору  інформації  про  інші договори страхування, що діяли на час укладання Договору щодо об’єкта страхування;
  • Крадіжки у  Страхувальника  готівкових грошових  коштів,  отриманих  ним  в  банкоматі  із  карткового рахунку;
  • Пошкодження платіжної  картки,  що  відбулися  в  результаті  спроб  держателя  банківської картки отримати гроші із карткового рахунку в банкоматі, який непридатний для авторизації карт тих платіжних системи, з якими Банк має договір про емітування карт;
  • Настання збитків  в  результаті  використання  платіжної  картки  членом  родини  держателя платіжної картки незалежно від способу отримання ним платіжної картки;
  • Невиконання рекомендацій співробітника Банку у зв'язку із настанням події, що має ознаки страхового випадку (у тому числі щодо блокування платіжної картки, дані якої було скомпрометовано та інших дій);
  • Настання подій, які не зазначені в цьому Договорі як страхові ризики;
  • У разі самостійного перерахування Страхувальником (Страхувальник особисто здійснив переказ коштів) грошових коштів, що розміщені на картковому рахунку Страхувальника, з метою оплати послуг, придбання товару, внесення авансових чи інших платежів (добровільних платежів, благодійних внесків) тощо, за виключенням випадків, передбачених ризиком "Соціальний інжиніринг";
  • У разі списання грошових коштів, що розміщені на картковому рахунку Страхувальника за оформленими Страхувальником підписками або іншими регулярними (періодичними) платежами;
  • Збитки в результаті операції з використанням платіжної картки, що пов’язані з оплатою за участь в азартних іграх, тоталізаторах, онлайн біржах тощо;
  • У разі самостійного перерахування Страхувальником грошових коштів з карткового рахунку Страхувальника в якості гуманітарної, благодійної допомоги, добровільних пожертвувань;
  • Збитки, в  результаті  списання  грошових  коштів,  що  сталися  внаслідок  невиконання Страхувальником письмових рекомендацій Страховика про необхідні дії для недопущення настання випадків в подальшому;
  • Не визнаються страховим випадком та Страховик не оплачує витрати за послуги перевипуску платіжної картки, зняття з карткового рахунку комісійних Банку та інших платних послуг Банку;
  • Не визнаються страховими випадки списання грошових коштів з кредитних рахунків та карток Страхувальника.

Не є страховим випадком події, що відбулися під час або в результаті:

  • масових заворушень, актів громадянської непокори, громадянської війни, страйків, локаутів, бунтів, заколотів, державних переворотів або спроби їх здійснення, повстання або революції, терористичних актів та їх наслідків, диверсій, дій озброєних повстанців, а також дій влади, спрямованих на їхнє придушення; передачі, примусового відчуження або вилучення майна в умовах воєнного або надзвичайного стану, конфіскації, арешту, націоналізації, знищення чи пошкодження майна за розпорядженням військової або цивільної влади, що діє юридично або фактично;
  • мародерства, крадіжки, грабежу, розбою або іншого фактичного привласнення майна в місцях диверсій повстань, інших стихійних та організованих заходів, зонах воєнних дій, військових заходів (незалежно від факту оголошення війни чи введення воєнного стану);
  • застосування зброї масового знищення, ядерного вибуху, радіації або радіоактивного зараження, хімічного, бактеріологічного забруднення;
  • воєнних дій, військових заходів будь-якого роду, використання зброї, військової техніки та знарядь війни, дій військових сил та/або спеціальних формувань (підрозділів) будь-якої держави, будь-якого роду недержавних збройних сил або збройних формувань, дій бойовиків, збройних угрупувань, їх окремих учасників (незалежно від факту оголошення війни чи введення воєнного стану);
  • участі Страхувальника у воєнних (бойових) діях, в тому числі але не виключно в складі Збройних сил України, Сил оборони, будь-яких інших служб, підрозділів, формувань, в тому числі але не виключно одноособово, незалежно від форми та способу їх утворення;
  • конфіскації, націоналізації та інших подібних заходів політичного характеру, які здійснюються згідно з розпорядженнями військової чи цивільної влади, випадки, що виникли в результаті вилучення, конфіскації, реквізиції, знищення платіжної картки або накладення арешту на застрахований рахунок за розпорядженням державних органів.

Страхова виплата не здійснюється, якщо подія, яка має ознаки страхового випадку, сталася до набрання чинності Договором, або протягом перших 7 (семи) днів з дня набрання чинності цим Договором та/або перших 7 (семи) днів після надходження невчасно сплаченого страхового платежу за наступні періоди страхування по цьому Договору або після  припинення дії Договору та / або поза територією страхування, та у разі ненадання довідки та / або непідтвердження факту страхового випадку відповідними компетентними органами.

Повний перелік винятків із страхових випадків та збитків, які не відшкодовуються Страховиком, наведені в Пропозиції щодо укладення договору страхування фінансових ризиків за стандартним страховим продуктом «ВАРТА 24/7», з якими можна ознайомитися за посиланням https://uniqa.ua/storage/public-offer/partner-reports/6505_Varta_24_7_Proposition_30.11.2024.pdf

8 Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту Ліміт відповідальності визначається в межах Загальної страхової суми за Договором впродовж кожних 12 (дванадцяти) місяців, починаючи з дати укладення Договору.
Загальна сума страхових виплат за одним або декількома страховими випадками, які настали під час дії Договору, не може перевищувати розміру страхової суми, вказаної у Договорі.
Ліміт по максимальній кількості страхових випадків ризику
«Соціальний інжиніринг» - 1 (один) випадок впродовж кожних 12 (дванадцяти) місяців, починаючи з дати укладення Договору.
9 Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Страхова виплата розраховується у розмірі несанкціоновано списаних коштів з рахунку Страхувальника з вирахуванням сум, отриманих Страхувальником у відшкодування збитків від інших осіб, але не більше ніж в розмірі страхової суми та, встановлених Договором лімітів. Для валютних карт розрахунок здійснюється в національній валюті (гривні), виходячи з обмінного валютного курсу НБУ на дату настання
страхового випадку.

Якщо на момент настання страхового випадку Страхувальник мав договори страхування за аналогічними ризиками із декількома страховиками, то страхова виплата, що виплачується усіма страховиками, не може перевищувати розміру завданого збитку. При цьому кожний страховик здійснює виплату пропорційно розміру страхової суми за укладеним з ним договором страхування.

Рішення про виплату або відмову у здійсненні страхової виплати приймається Страховиком протягом 10 (десяти) робочих днів після дати отримання Страховиком останнього документу від Страхувальника, передбачених Договором, що підтверджують факт настання страхового випадку.

Страхова виплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів із дня прийняття Страховиком рішення про Страхову виплату (оформлення Страхового акту), з урахуванням положень Договору.

У разі прийняття рішення про відмову у здійсненні Страхової виплати або відстрочку прийняття рішення, Страховик зобов’язаний повідомити Страхувальника у письмовій формі з обґрунтуванням причин відмови протягом 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття рішення про відмову.

10 Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

За невиконання або неналежне виконання умов договору страхувальник несе відповідальність, передбачену законодавством України.
У випадках, зазначених в п. 7, невиконання обов’язків страхувальником може бути підставою для відмови у страховій виплаті.
У випадку несплати страхової премії до початку відповідного періоду страхування, страховий захист в такому періоді не діє.

11 Інформацію про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Договір не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими. У зв’язку з укладенням Договору відсутня необхідність отримання додаткових чи супутніх послуг Страховика та/або третіх осіб, пов’язаних з отриманням фінансової послуги за Договором.

12 Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки та акційні пропозиції відсутні та не застосовуються.