Стандартний страховий продукт "E-liki" - фото

Стандартний страховий продукт "E-liki"

Страхування для клієнтів АТ КБ "ПриватБанк", яке покриває вартість ліків, призначених сімейним лікарем через електронний рецепт


→ Загальні умови стандартного страхового продукту "E-liki"

→ Інформаційний документ про стандартний страховий продукт "E-liki"

 


 

Вид інформації Інформація для заповнення страховиком
1 Об’єкт страхування Об’єктом страхування є здоров’я та працездатність Застрахованої особи.
2 Страхові ризики. Страхові випадки. Обмеження
страхування

Страховий ризик:

  1. гостре захворювання Застрахованої особи;
  2. загострення хронічного захворювання Застрахованої особи;
  3. розлад здоров’я Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку.

Страховим випадком за договором є отримання застрахованою особою у фармацевтичній установі (аптеці) лікарських засобів (а саме медикаментів-генериків та медичних виробів), що призначені застрахованій особі її сімейним лікарем у зв’язку з настанням страхових ризиків у межах діагнозів і лікарських засобів, передбачених:

  • переліком діагнозів за міжнародними класифікаціями первинної медичної допомоги та/або хвороб, при яких призначаються лікарські засоби, які входять у покриття страхового продукту E-liki;
  • переліком міжнародних непатентованих назв лікарських засобів, які входять у покриття страхового продукту E-liki.

Не можуть бути застрахованими особи:

  • які визнані у встановленому законодавством порядку недієздатними;
  • які страждають тяжкими захворюваннями нервової системи (пухлина головного мозку, пухлина спинного мозку та хребетного стовпа, поразка нервової системи при злоякісних новоутвореннях, смерть мозку, травма хребетного стовпа та спинного мозку, гостре порушення мозкового кровообігу (інсульт), енцефаліт гострий некротичний), злоякісними новоутвореннями;
  • які є психічно хворими;
  • які є ВІЛ-інфікованими.
3 Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)

При укладенні договору страхування на 6 місяців страхова сума становить 10 000 грн, при лонгації договору на 12 місяців страхова сума становить 20 000 грн.

4 Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Страховий тариф – від 3,6% страхової суми до 12% страхової суми.
Страхова премія за період страхування (1 місяць) – від 60 грн до 200 грн.
Страхова премія за 6 місяців – від 360 грн до 1200 грн.
Страхова премія за 12 місяців – від 720 грн до 2400 грн.

Страховий тариф та премія залежать від віку застрахованої особи.

5 Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи (за наявності)

Безумовна франшиза становить 20% від вартості лікарських засобів, призначених Застрахованій особі її сімейним лікарем за кожним зверненням відповідно до Протоколів Міністерства охорони здоров’я України, у межах переліку та обсягах, передбачених Додатком №1 до Загальних умов страхового продукту "E-liki".

6 Територія та строк дії договору страхування (включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування (за наявності)

Територія дії договору – Україна.

Дія Договору не поширюється на території України, що є тимчасово окуповані; території України на яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження; населені пункти, що розташовані на лінії розмежування; території активних бойових дій, на яких ведуться воєнні (бойові) дії на дату настання події, що має ознаки страхового випадку.

Строк дії договору страхування – 6 місяців, з можливістю продовження (лонгації) дії договору страхування на 12 місяців.

Строк дії договору поділяється на періоди страхування, тривалістю 1 (один) місяць.

Договір страхування набуває чинності з 00 годин 00 хвилин дати початку дії, яка зазначена у Договорі, але не раніше дня, наступного за датою сплати страхового платежу в обсязі, визначеному Договором, на рахунок Страховика.

Договір діє до 24.00 годин (за київським часом) дати, що зазначена у Договорі як дата закінчення строку дії Договору, якщо інші обставини не призвели до дострокового припинення дії Договору.

Дія Договору продовжується (лонгується) на 12 місяців, з кожним наступним продовженням (лонгацією) на 12 місяців на умовах, визначених Договором, якщо жодна із Сторін Договору не заявить про намір його припинити.

Страховий захист в кожному періоді страхування діє за умови сплати страхового платежу за такий період страхування згідно з Договором.

Договір припиняє свою дію та страховий захист не може бути відновлений у випадку ненадходження або надходження не в повному обсязі чергових страхових платежів на рахунок Страховика протягом 6 (шести) місяців поспіль.

Продуктом передбачено період очікування страхового випадку – проміжок
часу строком в 14 (чотирнадцять) днів від дати набрання чинності договором
страхування (або від дати оплати простроченого страхового платежу за період страхування у разі, якщо перед цим страхові платежі за договором страхування не були сплачені протягом 3 (трьох) послідовних періодів страхування), протягом якого страхове покриття за Договором не діє.

7 Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

Підставою для відмови Страховика у здійсненні страхової виплати є:

  1. навмисні дії Страхувальника (Застрахованої особи), спрямовані на настання страхового випадку;
  2. вчинення Страхувальником (Застрахованою особою) умисного кримінального правопорушення, що призвело до настання страхового випадку;
  3. подання Страхувальником (Застрахованою особою) неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або про факт настання страхового випадку;
  4. одержання Страхувальником (Застрахованою особою) повного відшкодування збитків від особи, яка їх заподіяла;
  5. невиконання Страхувальником (Застрахованою особою) обов’язків, визначених Договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків);
  6. наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та обмеженнями страхування.

Не є страховим випадком за Договором та виключаються зі страхового покриття такі випадки:

  • настання страхового випадку до дати початку строку дії Договору, або після дати закінчення строку дії Договору, або протягом періоду очікування страхового випадку, або протягом
    неоплаченого періоду страхування;
  • лікування поза межами території дії Договору;
  • лікування, що не призначене сімейним лікарем;
  • лікування хронічних захворювань в стадії ремісії та/або компенсації, субкомпенсації, персистуючих інфекцій;
  • лікування оригінальними препаратами, окрім випадків, коли в Україні відсутні зареєстровані медикаменти-генерики з відповідною діючою речовиною;
  • лікування всіх інших захворювань/станів/синдромів поза списком переліку діагнозів, які зазначені в Переліку діагнозів відповідно до умов Договору;
  • лікування лікарськими засобами (медикаментами, медикаментами-генериками, медичними виробами), які не передбачені Переліком лікарських засобів для відповідного діагнозу;
  • лікування, випадки призначення, об’єм та дозування якого не відповідають протоколам Міністерства охорони здоров’я України та/або умовам Договору страхування;

Страховик не відшкодовує вартість наступних лікарських засобів, які:

  • придбані за межами аптечної мережі України та/або не зареєстровані в Україні;
  • придбані поза мережею eHealth;
  • містять призначення 2 (двох) і більше аналогічних препаратів, що мають однакову дію, чи відносяться до однієї фармакотерапевтичної групи, для лікування одного захворювання (одна група препаратів);
  • призначені в частині лікування строком понад 14 (чотирнадцять) днів;
  • у разі 3 (третього) та наступних звернень однієї Застрахованої особи за лікарськими засобами з приводу одного і того ж захворювання впродовж 6 місяців з дати початку дії Договору,
    та впродовж 12 місяців з дати продовження (лонгації) строку дії Договору;
  • у разі, якщо Застрахована особа не отримала замовлені лікарські засоби протягом 48 (сорока восьми) годин після отримання нею від Страховика сповіщення про замовлення.

Повний перелік винятків із страхових випадків та збитків, які не відшкодовуються Страховиком, наведені в Пропозиції щодо укладення договору страхування за стандартним страховим продуктом "E-liki". з якими можна ознайомитися за посиланням: https://uniqa.ua/storage/public-offer/partner-reports/1109_UMOVY_E-LIKI.pdf 

8 Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком, групою страхових ризиків та/або страхових випадків (за наявності), іншими складовими страхового продукту

Відповідальність Страховика обмежується страховою сумою.
При цьому, призначення лікарських засобів Застрахованій особі не може перевищувати ліміт дозування, яке передбачає прийом препаратів довше, ніж на 14-денний строк лікування. У разі, коли термін лікування перевищує вказаний строк, повинно бути оформлено нове медичне призначення лікарських засобів від сімейного лікаря.
Призначення лікарських засобів по одному й тому ж захворюванню не може бути більше, ніж 2 рази протягом строку дії договору страхування.

9 Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Розмір страхової виплати визначається Страховиком, виходячи з фактичної вартості лікарських засобів (медикаментів, медикаментів-генериків, медичних виробів), призначених Застрахованій особі сімейним лікарем при настанні страхового випадку відповідно до умов Договору у межах переліку та обсягах, передбачених Договором, але у будь-якому випадку, не більше страхової суми, зазначеної в Договорі.

Розмір страхової виплати зменшується на розмір франшизи.
Страхова виплата здійснюється безпосередньо фармацевтичному медичному закладу (аптеці), де Застрахована особа отримала лікарські засоби в порядку та на умовах, передбачених Договором.

Рішення про страхову виплату або відмову у страховій виплаті або відстрочку рішення про страхову виплату / відмову у страховій виплаті приймається Страховиком протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня одержання всіх необхідних документів відповідно до Договору, якщо інший строк не передбачений договором про співпрацю, укладеним між Страховиком та відповідним фармацевтичним медичним закладом (аптекою). Рішення про страхову виплату оформлюється страховим актом.

Страховик здійснює страхову виплату протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати складання страхового акту або в той же строк письмово повідомляє про відмову у страховій виплаті, якщо інше не передбачено договором про співпрацю, укладеним між Страховиком та відповідним фармацевтичним медичним із закладом (аптекою).

10 Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

За невиконання або неналежне виконання умов договору страхувальник несе відповідальність, передбачену законодавством.
У випадках, зазначених в п. 7, невиконання обов’язків страхувальником може бути підставою для відмови у страховій виплаті.
У випадку не сплати страхової премії до початку дії договору, договір вважається таким, що не укладений.
У випадку несплати страхової премії до початку відповідного періоду страхування, страховий захист в такому періоді не діє.

11 Інформацію про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Договір не є додатковим до інших товарів, робіт або послуг, що не є страховими. У зв’язку з укладенням Договору відсутня необхідність отримання додаткових чи супутніх послуг Страховика та/або третіх осіб, пов’язаних з отриманням фінансової послуги за Договором. 

12 Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії

Знижки та акційні пропозиції відсутні та не застосовуються.