У разі виникнення будь-яких складнощів, зауважень, питань чи побажань, пов’язаних з діяльністю нашої компанії, ви може звернутись до нас зручним каналом зв’язку:
- Зателефонувати до Асистансу UNIQA:
- Заповнити спеціальну форми для подання скарг на вебсайті за посиланням: https://uniqa.ua/contacts/feedback/
- Надіслати електронного листа на office@uniqa.ua , quality@uniqa.ua
- Надіслати листа на поштову адресу Головного офісу: Україна, 04112, м. Київ, вул. Олени Теліги, буд. 6, літ. «В»; шаблон форми звернення
Порядок розгляду звернень споживачів в ПрАТ «СК «УНІКА»
Порядок розгляду звернень споживачів в ПрАТ «СК «УНІКА Життя»
Також за захистом своїх прав споживачі фінансових послуг можуть звертатись до:
Національний Банк України
Адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601
Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Андріївська, 1, м. Київ (приймання здійснюється через шафу для документів, що установлена в доступному для відвідувачів місці)
Гаряча лінія: 0 800 505 240 або +380 44 298 65 55 (пн-чт 9:00-18:00, пт 9:00-16:45)
Email: nbu@bank.gov.ua
Онлайн-форма для звернень фізичних та юридичних осіб