Інформація про механізми та способи захисту прав споживачів фінансових послуг - фото

Інформація про механізми та способи захисту прав споживачів фінансових послуг

порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг, адреса страховика, за якою приймаються скарги клієнтів

У разі виникнення будь-яких складнощів, зауважень, питань чи побажань, пов’язаних з діяльністю нашої компанії, ви може звернутись до нас зручним каналом зв’язку:

  • Зателефонувати до Асистансу UNIQA:  

+38(097) 170 03 73 

+38(066) 170 03 73 

+38(093) 170 03 73

 

Порядок розгляду звернень споживачів  в ПрАТ «СК «УНІКА»

Порядок розгляду звернень споживачів  в ПрАТ «СК «УНІКА Життя»

 

Також за захистом своїх прав споживачі фінансових послуг можуть звертатись до:

Національний Банк України
Адреса для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601
Адреса для подання письмових звернень громадян: вул. Андріївська, 1, м. Київ (приймання здійснюється через шафу для документів, що установлена в доступному для відвідувачів місці)
Гаряча лінія: 0 800 505 240 або +380 44 298 65 55 (пн-чт 9:00-18:00, пт 9:00-16:45)
Email: nbu@bank.gov.ua
Онлайн-форма для звернень фізичних та юридичних осіб