Ми вiримо, що якiсний сервiс починаеться з поваги до людини. Саме тому в UNIQA впроваджено Полiтику безбар’ерностi, яка охоплюе клiентiв, працiвникiв i всi процеси взаемодi1. Ми поступово усуваемо фiзичнi, iнформацiйнi, цифровi та соцiальнi бар’ери, щоб кожен мав рiвний доступ до наших послуг.
Що таке безбар'єрність?
Безбар’єрнiсть – це вiдсутнiсть перешкод для людей з iнвалiднiстю, маломобiльних груп населення, ветеранiв, внутрiшньо перемiщених осiб та iнших вразливих категорiй. Це простiр, у якому кожна людина вiдчувае себе комфортно, безпечно та має рiвнi можливостi для участi в суспiльному життi.
Фізична доступність
В кожному регiонi (Київ, Львiв, Одеса, Днiпро, Харкiв, Запорiжжя, lвано-Франкiвськ, Тернопiль, Луцьк, Кропивницький, Чернiгiв) де присутня UNIQA ми маємо офiси, що вiдповiдають стандартам фiзичної доступностi згiдно Державних будiвельних норм ДБН В.2.2-40:2018 «lнклюзивнiсть будинкiв i споруд» та адаптованi згiдно з Нацiонально1 стратегi1 безбар’ерностi та рекомендацiй НБУ.
В облаштованих примiщеннях передбачено:
- Пандуси, пiдйомники, тактильнi смуги
- Контрастне маркування та зручнi зони очiкування
- Таблички з шрифтом Брайля
Адреси офісів, які вже відповідають вимогам фізичної доступності
Цифрова доступность
Наш сайт вiдповiдає стандартам WCAG i ДСТУ EN 301 549:2022:
- Змiна контрасту та масштабування шрифту
- Альтернативний текст до зображень
- Проста мова та чiтка структура
- Доступнiсть через чат i чат-боти
Інформаційна доступність
Ми дбаємо про те, щоб iнформацiя була зрозумiлою кожному:
- Документи в форматi легкої мови
- Матерiали великим шрифтом (вiд 16 кегля)
- При необхiдностi – дублювання шрифтом Брайля
- lнструкцiї та пояснення продуктiв – максимально просто i людяно
Комунікаційна доступність
UNIQA пiдтримує рiзнi способи взаємодii:
- Обслуговування усно, письмово, телефоном або онлайн
- Можливiсть взаемодiї через чат i чат-бот
- Навчання працiвникiв iнклюзивнiй комунiкацiї
- Вся комунiкацiя – мовою поваги й без стереотипiв
Соціальна та емоційна безбар'єрність
Ми будуємо компанiю, де кожен має право бути собою:
- Враховуємо потреби ветеранiв, внутрiшньо перемiщених осiб, людей з iнвалiднiстю у процесах рекрутингу, адаптацiї та кар'єрного розвитку
- Забезпечуємо адаптованi робочi мiсця, дистанцiйнi формати роботи
- Надаємо психологiчну пiдтримку
- Створюємо культуру толерантностi, емпатiї та пiдтримки
Навчання персоналу
Усi працiвники UNIQA проходять регулярне обов’язкове навчання:
- Принципи безбар’єрного обслуговування
- Правила взаемодiї з людьми з iнвалiднiстю, ветеранами, ВПО
- lнклюзивна лексика
Особливостi роботи з людьми з рiзними типами порушень (зору, слуху, опорно- рухового апарату, когнiтивними тощо)
Захист від дискримінації
Ми маємо нульову толерантнiсть до дискримiнацiї. Дiє механiзм скарг, кожне звернення розглядається конфiденцiйно та неупереджено.
Маєте пропозиції або скарги?
Ваш досвiд важливий для нас.
Напишiть нам: ми уважно розглянемо кожне звернення.