UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
Новини - фото
Новини

Слідкуйте за останніми новинами в галузі страхування і знаходьте найбільш корисну інформацію для Вас.

UNIQA Україна продовжує зростання: результати за 9 місяців 2023 року


25 грудня, 2023


UNIQA Україна продовжує зростання: результати за 9 місяців 2023 року

Небанківська фінансова група UNIQA Україна продовжує успішно розвиватися, як свідчать результати роботи за перші три квартали 2023 року. Група включає страхові компанії “УНІКА” і "УНІКА Життя".

Загальна сума страхових премій UNIQA Україна за цей період складає 2,6 млрд грн, що вказує на зростання на 17% порівняно з минулим роком.

Обсяг чистого прибутку групи до оподаткування склав 564,2 млн грн (УНІКА − 439,4 млн грн, УНІКА Життя − 124,8 млн грн). 

Розподіл страхового портфелю:

  • Медичне страхування - 32%
  • Моторне страхування - 26%
  • Страхування майна - 12%
  • Страхування життя - 10%
  • Інші види - 20%.

Податки: За 9 місяців 2023 року UNIQA Україна перерахувала в державний бюджет податків та обов’язкових платежів в сумі 207,7 млн грн.

Обсяг премій Страхової компанії “УНІКА” за 9 місяців 2023 року складає 2,4 млрд грн, зрісши на 24% порівняно з минулим роком. Страхові виплати за цей період становлять 999,4 млн грн.

  • Страхові резерви: 2,4 млрд грн.
  • Активи, що покривають страхові ризики: 4,5 млрд грн.
  • Фактичний запас платоспроможності: 1,6 млрд грн.
  • Власний капітал: 1,6 млрд грн.

Фінансові показники "УНІКА Життя" за 9 місяців 2023 року: загальний обсяг страхових премій склав 258,1 млн грн, страхові виплати - 46,5 млн грн.

  • Страхові резерви: 1,1 млрд грн.
  • Активи, що покривають страхові ризики: 1,6 млрд грн.
  • Фактичний запас платоспроможності: 373,1 млн грн.
  • Власний капітал: 376,5 млн грн.

Обслуговування клієнтів: За 9 місяців 2023 року Медичний асистанс UNIQA обробив понад 940 тисяч звернень; Технічний асистанс опрацював більше 87 тисяч звернень.
Медичний та Технічний Асистанс UNIQA працює в режимі 24/7.

Оцінка якості: UNIQA продовжує успішне втілення стратегії «Центричность клієнта», про що свідчить висока оцінка задоволеності клієнтів, яка становить 4,55 з 5 за 9 місяців поточного року. Компанія ретельно слідкує за відгуками та пропозиціями клієнтів, демонструючи відданість найвищій якості страхових послуг та підтримці довіри клієнтів.


До списку новин
    Поширити
Дякуємо! Для підтвердження активуйте посилання в Вашій поштовій скриньці.
Підписка на новини

Дізнавайтесь першими про новини від УНІКА

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз