UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
Новини - фото
Новини

Слідкуйте за останніми новинами в галузі страхування і знаходьте найбільш корисну інформацію для Вас.

Команда УНІКА з вами


01 березня, 2022


Команда УНІКА з вами
Шановні клієнти та партнери! 
Ми віримо в нашу перемогу та сподіваємось, що ви та ваші близькі в безпеці!   
Інформуємо вас щодо нашої роботи. Медичний асистанс УНІКА працює 24/7: 
 
мобільний додаток MyNIQA https://cutt.ly/myUNIQAUA 
+38 (097) 170 03 73 (Київстар) 
+38 (066) 170 03 73 (Vodafone) 
+38 (093) 170 03 73 (Lifecell) 
Viber чи Telegram - чат через паблік-акаунт UNIQAua 
 
Ми  безперервно перевіряємо доступність медичних послуг в різних регіонах нашої країни. Ситуація постійно змінюється. В регіонах активних військових дій можуть виникати складнощі із організацією окремих послуг/досліджень/медикаментів. Наші клієнти можуть звернутися до медичного закладу самостійно.
УНІКА компенсує витрачені кошти згідно з умовами договору страхування за копіями рахунків та документів. 
 
Рекомендуємо користуватися послугами телемедицини. Користуйтесь додатком MyUNIQA https://cutt.ly/myUNIQAUA. 
 
Виклик швидкої допомоги: асистанс УНІКА керується станом клієнта та можливістю найшвидшого виклику швидкої (приватної або 103).      
 
УНІКА своєчасно розраховується з партнерами - надавачами медичних послуг.  
Компенсація клієнтам витрачених коштів відбувається в пріоритетному  порядку.   
 
Ми працюємо. Натомість, просимо з розумінням ставитися до можливих затримок з відповідями. 
Прохання всі документи надсилати в електронній формі (https://vchasno.ua та https://paperless.com.ua/) та електронною поштою.    
  
Клієнти, які знаходяться за кордоном, можуть подовжувати тревел поліси  дистанційно з можливістю он-лайн оплати. 
 
УНІКА укладає нові договори страхування, пролонгує діючі, обробляє запити, приймає платежі, здійснює виплати, проводить господарську діяльність та комунікує з клієнтами.  
 
УНІКА спростила врегулювання страхових випадків по КАСКО. Для підтвердження страхового випадку необхідно надати фото пошкодження з місця події. Документи компетентних органів не вимагаються. 
 
Команда УНІКА з вами, робимо все можливе, щоб Ви залишались під нашим захистом.  
 
Слава Україні і кожному Захиснику!

До списку новин
    Поширити
Дякуємо! Для підтвердження активуйте посилання в Вашій поштовій скриньці.
Підписка на новини

Дізнавайтесь першими про новини від УНІКА

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз