UA
Закрыть
UA
Новини - фото
  • Головна
  • »
  • Новини
  • »
  • Новини
  • »
  • Група УНІКА підвела підсумки 2020 року: якісні зміни, соціальні ініціативи та зростання попри коронакризу
Новини

Слідкуйте за останніми новинами в галузі страхування і знаходьте найбільш корисну інформацію для Вас.

Група УНІКА підвела підсумки 2020 року: якісні зміни, соціальні ініціативи та зростання попри коронакризу


21 квітня, 2021


Група УНІКА підвела підсумки 2020 року: якісні зміни, соціальні ініціативи та зростання попри коронакризу

За результатами роботи у 2020 році, група УНІКА в Україні демонструє прибуткову діяльність, поступове зростання в секторі non-life страхування, забезпечує впровадження інноваційних практик та процесних трансформацій, що спрямовані на покращення страхового захисту клієнтів. Компанія також розпочала впровадження низки соціальних ініціатив, важливих в період коронакризи, що триватимуть і в 2021 році.

Небанківська фінансова група УНІКА Україна, що входить до числа лідерів національного страхового ринку, минулого року досягла максимальних показників за рівнем загального обсягу підписаних страхових премій та прибутку за весь час роботи в Україні. Загальний обсяг страхових премій компаній фінансової групи до якої входять страхові компанії УНІКА та УНІКА Життя, станом на 31.12.2020 року склав 3 070 млн. грн. Консолідований прибуток групи до оподаткування перевищив 499 млн. грн.  (СК «УНІКА»  –  437,7 млн. грн. та СК «УНІКА Життя» – 61,9 млн. грн.).

«Попри усі виклики минулого року, ми змогли забезпечити прибуткову роботу, чітко дотримуючись вимог регулятора до фінансової надійності, бездоганно виконували усі зобов’язання перед клієнтами та партнерами, навіть перевершуючи їх сподівання, − коментує результати Голова правління групи УНІКА Україна Олена Ульє.Звичайно, у нових умовах довелося вдатися і до низки рішучих кроків. Зокрема, ми відмовилися від певних напрямків бізнесу, що могли б збільшити ризикове навантаження на наш страховий портфель. Проте це не завадило нам збільшити команду та реалізувати низку масштабних ініціатив, які слугуватимуть запорукою сталого розвитку компанії у майбутньому».

ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ

Обсяг страхових премій Страхової компанії «УНІКА» у 2020 році зріс на 16% і склав 2 495,6 млн. грн. Сума страхових виплат за рік становила 1 226,6 млн. грн. Найбільшу частку склали виплати з особистих видів страхування – 485,9 млн. грн., виплати з автострахування (КАСКО, ОСЦПВ) перевищили 390,6 млн.грн., виплати зі страхування майнових ризиків – 350,2 млн. грн.

Страхові резерви компанії складають 1 242,3 млн. грн. Активи, які приймаються для покриття страхових резервів, на 66,1% перевищили суму страхових резервів і склали  2 063,0 млн. грн. Фактичний запас платоспроможності становив 773,2 млн. грн. і перевищив нормативний на 84%, що дозволяє компанії виконувати зобов'язання перед клієнтами вчасно і в повному обсязі.

Обсяг страхових премій компанії УНІКА Життя зменшився на 34,1% у порівнянні з 2019 роком і склав 574,5 млн. грн. Зменшення відбулось на тлі стратегічно обумовленої оптимізації продуктового портфелю компанії і виходу з партнерських проектів, що передбачають страхування життя позичальників споживчих кредитів.

Страхові виплати компанії «УНІКА Життя»  у 2020  році склали 23,8 млн. грн., обсяг викупних сум, що виплачені клієнтам, сягнув 10,6 млн. грн. Власний капітал компанії становить 462,7 млн. грн. Активи у  2020 році зросли на 7,8% у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року і склали 1,4 млрд. грн. Загальна сума резервів на 31.12.2020 склала 909,3 млн. грн., (+8,6%). Фактичний запас платоспроможності компанії становив 460,5 млн. грн. що перевищує нормативний показник у 10 разів.

КЛІЄНТСЬКИЙ СЕРВІС ТА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ

Наслідки обмежувальних заходів щодо запобігання поширення коронавірусу сприяли швидкому впровадженню раніше запланованих сервісів з дистанційного обслуговування клієнтів УНІКА Україна. З метою покращення клієнтського сервісу, у 2020 році було створено підрозділ з контролю якості обслуговування в складі Асистансу УНІКА.

Медичне страхування

У березні 2020 року компанія запустила сервіс медичних онлайн консультацій, якими вже скористалися більше 7 тисяч клієнтів УНІКА.  Для оперативного зв'язку з компанією клієнти мають можливість використовувати різні канали комунікації  та вибирати найбільш зручні для себе –  чат-боти UNIQAua в месенджерах Viber та Telegram, кабінет клієнта на сайті компанії www.uniqa.ua, мобільний додаток з медичного страхування MyUNIQA та цілодобові телефонні лінії. 

Розвиток альтернативних каналів обслуговування є пріоритетним завданням для Асистансу УНІКА. Починаючи з листопада 2020 року, запущено новий сервіс для добровільного медичного страхування – відшкодування самостійно витрачених коштів через чат-бот. Наразі, новим сервісом скористалися понад 5 тисяч клієнтів і його популярність зростає.

Загалом у 2020 році в департамент асистансу та клієнтської підтримки надійшло та було опрацьовано 1,5 млн. клієнтських звернень, включаючи дзвінки, повідомлення в чат-ботах, запити з мобільного додатку myUNIQA, електронні  листи, з яких з медичного страхування – 1,3 млн. звернень. Кількість оброблених запитів на організацію послуг в рамках добровільного медичного страхування перевищила 1 млн. Завдяки інтеграції із сервісом пошуку та замовлення медикаментів Ліки24, середній час організації забезпечення медикаментами було знижено майже у 2 рази порівняно із 2019 роком.

Автострахування

У 2020 році УНІКА розширила лінійку онлайн продуктів – окрім електронних полісів ОСЦПВ, ДСЦПВ, туризму та страхування квартири, в продажі для клієнтів доступний поліс Е-КАСКО. Страховий поліс з будь-якого виду страхування клієнти мають можливість оплатити онлайн на сайті www.uniqa.ua. Історію своїх договорів, оплачених чи запланованих платежів можна подивитись в мобільному додатку myUNIQA.

Також клієнтам компанії було запропоновано новий цифровий канал для врегулювання страхових випадків з автострахування –  чат-бот,  що дозволяє швидко та зручно передати документи і фото в страхову компанію, та у строк до 3-х робочих днів отримати рішення по виплаті. Даний сервіс вже протестували більше 350 клієнтів.

Завдяки розширенню мережі партнерських СТО (більше 100 по всій Україні), УНІКА пропонує клієнтам швидкий сервіс з дистанційного врегулювання страхових випадків - подачу всіх необхідних документів та виплата відразу на СТО без необхідності відвідування офісу страхової компанії. Це дозволяє зекономити час клієнтів на подачу документів та оцінку розміру збитку, а також забезпечити швидке проведення виплат, в середньому за 10 робочих днів.

Страхування життя

Для клієнтів зі страхування життя також було запроваджено нові онлайн сервіси – чат-бот та мобільний додаток UNIQA Life, за допомогою якого можна дізнатися про умови накопичувальних програм страхування, зробити розрахунок обраної програми через онлайн калькулятор, здійснити оплату та надіслати необхідні документи, завжди залишаючись на зв’язку зі страховою компанією.  

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Стратегія Думай зелено/Think Green

Дотримуючись корпоративних програм соціальної відповідальності, в першу чергу спрямованих на захист навколишнього середовища, страхова компанія УНІКА в липні 2020 року ініціювала відмову від використання пластикових карток (полісів) у медичному страхуванні. Задля впровадження рішення про відмову від пластикових карток, УНІКА перебудувала свої бізнес-процеси, провела переговори з мережами партнерських лікувальних закладів про перехід на іншу систему ідентифікації клієнтів та продовжує розвивати мобільний додаток myUNIQA, який є ефективною альтернативою пластиковим карткам для клієнтів, як з точки зору їх ідентифікації, так і з точки зору інформаційної підтримки, швидкості та якості обробки звернень клієнтів.

 

За результатами 2020 року 45 тисяч клієнтів компанії з медичного страхування відмовились від пластикових карт. Таким чином УНІКА уникла виробництва 45 тисяч пластикових карт, що дорівнює 225 кг пластику, який згодом потрібно було б утилізувати, а отже забруднити навколишнє середовище.

При посередництві міжнародного страхового брокера GrECo впроваджена програма страхування, яка надає захист для всіх сонячних та вітрових електростанцій ДТЕК ВДЕ. Приймаючи участь в таких програмах, УНІКА Україна продовжує дотримуватися стратегії групи UNIQA (Австрія) Think Green, яка спрямована на збереження навколишнього середовища, боротьбу із глобальним потеплінням, та активну участь у програмах страхування об'єктів з виробництва електроенергії із відновлювальних джерел.

Партнерам та клієнтам для віддаленого підписання документів УНІКА запропонувала рішення з електронного обміну документами на базі сервісу «Вчасно». Саме завдяки даному сервісу УНІКА не тільки забезпечує вчасне підписання всіх документів, але суттєво мінімізує обсяги паперу, зберігаючи природні ресурси.

Комплаєнс-заходи  та захист даних клієнтів УНІКА

У контексті діяльності компаній, що входять в UNIQA Group (Австрія) УНІКА Україна розглядає комплаєнс як законність дій компанії в цілому і кожного її співробітника зокрема, відповідальність за ведення бізнесу та дотримання високих стандартів поведінки на страховому ринку, встановлення етичних норм поведінки співробітників в повній відповідності з нормами Європейського законодавства (The EU 5th ALM Directive, GDPR), діючим національним законодавством України, галузевими стандартами, а також внутрішніми принципами і правилами Групи УНІКА.

У 2020 році компанія продовжила політику запровадження нових стандартів безпеки та захисту даних. Триває впровадження нових систем безпеки, спрямованих на захист персональних даних та активів компанії.

Соціальна відповідальність УНІКА як роботодавця

Незважаючи на непередбачені обставини минулого року, пов’язані з пандемією коронавірусу, УНІКА Україна утримала свої лідерські позиції на страховому ринку завдяки оперативним та зваженим тактичним рішенням Антикризового комітету та діям всього колективу в цілому. Одразу після початку карантину компанія перевела на дистанційну  роботу 70% співробітників, зберігши високий рівень клієнтського сервісу. Всі співробітники були забезпечені всім необхідним для віддаленої роботи. Водночас, компанія повністю взяла на себе всю логістику організації доставки співробітників в офіс і додому в період, коли  громадський транспорт не функціонував.

За період пандемії у 2020 році УНІКА Україна збільшила чисельність співробітників на 7%. Окрім цього, 100% працівників компанії були застраховані за договором добровільного медичного страхування, та в разі необхідності, завжди отримують медичну допомогу при захворюванні на COVID-19 або інших критичних захворюваннях. Разом з тим, були створені додаткові канали інформаційної підтримки співробітників та істотно збільшилася кількість навчальних онлайн-заходів.

Згідно глобального дослідження бренду роботодавця  Randstad Employer Brand Research, проведеного компанією ANCOR Ukraine у 2020 році, група УНІКА Україна визнана лідером в секторі «Банківські та фінансові послуги» за ключовим критерієм «Дотримання балансу роботи і особистого життя». Також, УНІКА Україна увійшла до ТОП-20 найбажаніших роботодавців у регіональному розрізі за результатами дослідження міжнародного кадровового порталу grc.ua «Рейтинг роботодавців України 2019/2020».

Суспільно важливі ініціативи

Ще на початку коронавірусного карантину УНІКА Україна приєдналася до благодійного проєкту сервісу пасажирських перевезень Bolt з надання безкоштовних поїздок для медичних працівників.  Більше 3000 медичних працівників скористалися безкоштовними поїздками від УНІКА у 2020 році.

За ініціативи Львівської ОДА в рамках соціального проекту УНІКА забезпечила медичним страхуванням медиків Львівщини, що працювали із інфікованими пацієнтами вірусом COVID-19 в Україні. Під страховим захистом УНІКА також знаходилися лікарі у складі делегації МОЗ України, що перебували восени в Італії, де переймали досвід у лікуванні пацієнтів із коронавірусом.

УНІКА Україна продовжує працювати для Вас!


До списку новин
    Поширити
Дякуємо! Для підтвердження активуйте посилання в Вашій поштовій скриньці.
Підписка на новини

Дізнавайтесь першими про новини від УНІКА

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз