Загальні питання
Зверніться до нашого Асистансу та повідомте наступну інформацію:
- Ім'я та прізвище.
- Номер договору страхування або ІПН, за наявності
- Стислий опис обставин випадку.
- Наслідки випадку.
- Іншу інформацію на запит наших спеціалістів.
Наш Асистанс працює 24/7.
Страхові компанії УНІКА та УНІКА Життя продовжують працювати.
Ми забезпечуємо підтримку своїх клієнтів у звичайному режимі. Наші офіси працюють там, де це безпечно. Дізнатися, чи працює найближче до вас відділення, ви можете за посиланням Офіси UNIQA на нашому сайті.
Під час блекауту наші офіси працюють. У разі необхідності відвідати офіс, прохання попередньо зв'язатися з менеджером для уточнення актуального графіку роботи відділення.
Цілодобовий Асистанс UNIQA та UNIQA Life:
+38 (097) 170 03 73 (Київстар)
+38 (066) 170 03 73 (Vodafone)
+38 (093) 170 03 73 (Lifecell)
Щодо договорів, які придбані онлайн на сайті uniqa.ua - пишіть на електронну адресу online_boc@uniqa.ua
Бережіть себе і близьких та не нехтуйте сигналами тривоги!
Слава Україні!
Страховий захист не розповсюджується на випадки вилучення, конфіскації, реквізиції, арешту за розпорядженням влади та знищення або пошкодження автівки/майна через ураження мінами, бомбами та іншими засобами ведення війни, якщо інше прямо не передбачено договором страхування. Не компенсуються пошкодження, спричинені бойовими діями, наприклад, у зв’язку з пожежею, що виникла в результаті їх ведення. Випадки з цивільним населенням, які прямо або опосередковано пов’язані з воєнним діями та їх наслідками – ми розглядаємо та приймаємо рішення щодо відшкодування за умовами договору.
Дія договору не поширюється:
- на тимчасово окуповані території України, визначені нормативно-правовими актами України,
- на території нашої держави, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень,
- на населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення або перебувають у зоні військових дій будь-якого характеру, незалежно від офіційного визнання війни за нормами права.
Просимо повідомляти про всі страхові випадки. Ми збираємо інформацію про випадки. Після вивчення обставин усіх подій та аналізу кожної ситуації буде ухвалено рішення про виплату відшкодування.
Страхування забезпечує фінансову захищеність у разі непередбачених обставин, зменшуючи ризики та втрати. Воно надає впевненість у майбутньому, захищаючи ваші активи та здоров'я. Обираючи страхування, ви отримуєте спокій та стабільність для себе та своєї родини.
Оформити договір страхування можна самостійно онлайн прямо на нашому сайті. Також ви можете скористатися допомогою нашого менеджера онлайн або завітати до відділення. Це дуже зручно і швидко.
Особа, що укладає договір (Страхувальник) має бути старше 18 років.
Ви можете вказати свою електрону адресу на сторінки оплати і отримати на електронну пошту підтвердження від платіжної системи у вигляді електронної квитанції.
Також квітанцію про оплату ви можете отримати, звернувшись до свого банку.
Надішліть на online_boc@uniqa.ua інформацію про цю помилку і ми зв’яжемося з вами протягом 4 робочих годин.
Напишіть на online_boc@uniqa.ua і ми все владнаємо.
Щоб повернути кошти, надішліть на online_boc@uniqa.ua номер телефону, ПІБ Страхувальника, причину та дату припинення (але не раніше дати отримання листа на електронну пошту Страхової компанії). Ми зв'яжемося з вами протягом 4 робочих годин і уточнимо дані для повернення платежу.
Ви отримаєте договір страхування у pdf-форматі на електронну пошту, вказану під час укладення договору.