UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог

Зміни в роботі лікувальних закладів через карантин - на 14.04.2020

В зв’язку з введенням карантину на території України через коронавірус (COVID-19), лікувальні установи всіх форм власності почали перепрофільовувати свої заклади як на такі, що обслуговують осіб виключно у термінових та складних випадках. Тому не всі клініки, визначені програмами страхування, зможуть надавати послуги застрахованим особам.

Зміни в роботі лікувальних закладів через карантин - на 14.04.2020

УНІКА докладає всіх зусиль для організації якісної медичної послуги нашим клієнтам, проте в зв’язку зі змінами - медична послуга може бути надана в інший клініці ніж та, що передбачена договором страхування. Як альтернативу ми пропонуємо нашим клієнтам онлайн-консультації лікарів.

УНІКА розуміє, що не може вплинути на рішення медичних установ та органів державної влади, які забезпечують захист здоров’я населення країни. Ми робимо і будемо робити те, що залежить від нас та організовувати допомогу нашим застрахованим в існуючих форс-мажорних обставинах, піклуючись про безпеку наших клієнтів.

Нижче ми будемо актуалізувати інформацію щодо переліку клінік, які припиняють свою роботу на термін карантину. Ми оперативно моніторимо та перевіряємо інформацію, що нам надають партнери, проте просимо Вас зрозуміти, якщо раптово виникнуть невідповідності, адже ми всі зараз працюємо умовах, що постійно змінюються.

Найбільш оперативну інформацію щодо графіку роботи клінік, які не припинили, проте обмежили свою роботу на період карантину, наші застраховані будут отримувати при зверенні до асистансу для організації допомоги.

На 14.04.2020 р. наступні клініки припинили свою роботу на термін карантину: 

  • Одеський національний медичний універститет, м. Одеса
  • «Десна ЛТД», м. Київ
  • «Фенестра», м. Київ
  • «Аксон-Н», м. Миколаїв
  • «Базисмед», м. Чернівці
  • «ІСЩЛХ НАМН», м. Одеса
  • МЦ "Святої Параскеви", м. Львів, пр. Червоної калини, 64
  • «Медіпроф», м. Южноукраїнськ
  • ККЛ ЗТ №2 Філії "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця, м. Київ
  • ЛКЛ ЗТ Філії "ЦОЗ" ПАТ "Укрзалізниця", м. Львів
  • "КП ЛД Центр Здоров'я", м. Полтава
  • "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Кіровоградській обл.", м. Кропивницький
  • "Євромедсервіс", м. Чернівці
  • "Жіноча аптека", м. Львів
  • МЦ "Інтерсоно", м. Львів, вул. Ковалика, 1
  • "Благомед", м. Київ
  • "Медичний центр"Мавекс-Медицина", м. Чернівці
  • "Інтех-Мед"Медичний центр "Клініка доктора Манолова", м. Чернівці
  • "С-Клінік", м. Чернівці
  • "Чернівецький медичний центр", м. Чернівці
  • "Науково-медична фірма "Авіцена", м. Чернівці
  • "Перс", м. Чернівці
  • Чернівецький обласний медичний діагностичний центр, м. Чернівці
  • "Євролаб", м. Київ
  • "Медгарант К", м. Черкаси
  •  "Віра Надія Любов", м. Київ
  • "ОЛФАЛАЙН", м. Київ
  • "Олфарммед", м. Київ
  • "Сімедгруп", м. Івано-Франківськ
  • "Клініко-Діагностичний Центр", м. Івано-Франківськ
  • "Соломія Сервіс", м. Львів
  • "Повноділ", м. Львів
  • "Подорожник Черкаси", м. Черкаси
  • Міська клінічна лікарня №10, м. Одеса

Команда УНІКА

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз