В наш час корпоративна соціальна відповідальність бізнесу стає все більш поширеною практикою в Україні. Ситуація з коронавірусом змінила та продовжує змінювати вимоги та ставлення великого бізнесу до соціальної відповідальності, в межах якої, питання екології постає одним з перших.
Страхова компанія «УНІКА» дотримуючись корпоративних програм соціальної відповідальності, в першу чергу спрямованих на захист навколишнього середовища, ініціювала відмову від використання пластикових карток (полісів) у медичному страхуванні.
Сьогодні практично кожен застрахований клєнт має страховий поліс у вигляді пластикової картки, яка використовується, по-перше, для ідентифікації клієнта страхової компанії під час звернення до лікувальних та медичних установ, а по-друге – виконує інформаційну функцію, оскільки містить дані про номер полісу, строк його дії, контактні телефони страховика.
Першою ініціативу Страхової компанії «УНІКА» підтримала компанія Нова пошта − трендсеттер у своїй галузі бізнесу та один з найбільших корпоративних клієнтів УНІКА. Відмова від використання пластикових карток для застрахованих співробітників компанії Нова пошта надасть можливість уникнути виробництва понад 23 тисяч карток, що дорівнює 115 кг пластику, який згодом потрібно буде утилізувати, а отже забруднювати навколишнє середовище. Окрім того, в даному проєкті реалізуються вимоги щодо безконтактної передачі інформації, що на сьогодні є також дуже важливим.
«Відповідальність великого бізнесу за процеси, що відбуваються у навколишньому середовищі стає сьогодні все більш актуальним питанням. Кожна компанія в будь-якій галузі повинна використовувати всі свої можливості щодо розумного використання ресурсів та збереження природи. Ми дуже раді, що саме компанії, які входять до групи Нова пошта першими відгукнулися на нашу пропозицію відмовитися від використання пластикових полісів. Сподіваємось, що наша ініціатива знайде відгук і в інших учасників українського бізнесу» − Олена Ульє, Голова Правління Страхової компанії «УНІКА».
«Турбота про навколишнє середовище для Нової пошти – не данина моді, а частина бізнес-стратегії компанії. Ми сортуємо вторсировину з 2016 року, а в минулому році запустили проєкт зі збору макулатури та поліетилену у клієнтській зоні наших відділень. Лише за 2019 рік Нова пошта зібрала понад 1 300 тон макулатури та понад 270 тон поліетилену. Тому, ми радо підтримали екологічну ініціативу нашого страхового партнера компанії УНІКА», - коментує Олександр Бульба, СЕО Нової пошти.
Задля впровадження рішення про відмову від пластикових карток, УНІКА перебудувала свої бізнес-процеси, провела переговори з мережами партнерських лікувальних закладів про перехід на іншу систему ідентифікації клієнтів та продовжує розвивати мобільний додаток myUNIQA, який є ефективною альтернативою пластиковим карткам для клієнтів, як з точки зору їх ідентифікації, так і з точки зору інформаційної підтримки, швидкості та якості обробки звернень клієнтів, наявності інших додаткових практичних сервісів (геолокація, медична карта тощо).
З 2018 року Страхова компанія «УНІКА» та група компаній Нова пошта є бізнес партнерами по страхуванню понад 23 тисяч співробітників за програмами добровільного медичного страхування.