28 липня 2016 року «СТРАХОВИЙ МЕДІАТОР» ТМ за підтримки Страхових компаній «УНІКА» та «УНІКА Життя» провів черговий Літній Страховий Клуб на тему «Якість персоналу в страхових компаніях: проблеми комунікацій, погляд з боку партнерів».
Страховий Клуб - це регулярні квартальні зустрічі представників страхових компаній (продавців, маркетологів, андеррайтерів, фахівців із супроводу клієнтів, керівників напрямків з каналами продажів та ін.), медичних установ, аптек, асистуючи компаній, представників HR-сфери (корпоративних клієнтів, що користуються послугами страхування персоналу).
З вітальним словом до гостей заходу звернувся Перший заступник голови правління Страхової компанії «УНІКА Життя» Вадим В'юн, з доповіддю виступила Директор з корпоративного страхування «СТРАХОВИЙ МЕДІАТОР» ТМ Тетяна Заворотько. Учасники клубу представили успішні кейси, обмінялися корисним досвідом у ході круглого столу, зіграли в коротку інтерактивну бізнес-гру, що виявляє і показує складності при комунікаціях в компаніях.
Представники Страхової компанії «УНІКА» організували екскурсію в свій департамент асистансу та підтримки клієнтів, де учасники Клубу змогли на власні очі побачити технічну частину роботи компанії із запитами клієнтів.
Вадим В'юн, Перший заступник голови правління Страхової компанії «УНІКА Життя»: «Подібні заходи дозволяють страховим компаніям і ринку в цілому не тільки ділитися успішним досвідом роботи, а й обговорювати проблеми, вирішення яких можна знайти у відкритих дискусіях, залучаючи всіх можливих учасників не тільки страхового ринку, а й партнерів, супутніх сфер, таких як медицина, фармацевтика і асистанс. Наша компанія завжди відкрита до подібних ініціатив і з радістю підтримує починання своїх партнерів, адже всі наші спільні дії спрямовані на надання клієнтам сервісу високого рівня ».