UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Страхування під час воєнного стану. Питання та відповіді

Минулий місяць докорінно змінив життя всієї України та кожного українця. Звичайно, змінилася і наша робота. Змінилася, але не припинилася! Страховий захист працює, але важливо зрозуміти – як саме? 

Страхування під час воєнного стану. Питання та відповіді
Чи продовжують працювати страхові компанії в Україні? 
Страховики продовжують працювати та надають усю можливу сервісну підтримку клієнтам. В умовах воєнного часу компанії намагаються максимально спростити процедури  врегулювання подій - документи та заяви приймаються дистанційно. Також у деяких компаніях продовжені терміни щодо оплати чергових страхових внесків та розширені можливості клієнтів отримати компенсацію у разі самостійної організації та оплати медичних послуг по ДМС.     
Страхова група “УНIКА Україна” продовжує працювати, виконуючи усі свої обов’язки перед клієнтами, державою та співробітниками. Ми забезпечуємо підтримку своїх клієнтів у звичному форматі - цілодобово та без вихідних. Асистанс УНІКА працює в режимі 24/7 підтримуючи всі канали комунікації:
 

1. Нам можна зателефонувати

 +38 (097) 170 03 73 (Київстар) 
 +38 (066) 170 03 73 (Vodafone) 
 +38 (093) 170 03 73 (Lifecell) 
 +38 (044) 225 60 00 
2. написати в месенджер Viber або Telegram
 
3. на електронну пошту - office@uniqa.ua
 
4. звернутися через мобільний додаток MyUNIQA  або через сайт www.uniqa.ua
 
Чи захищає страхування під час війни? 
Окрім воєнних ризиків, на наше життя продовжують впливати ті ж самі загрози, що й у мирні часи. І ось тут страховий захист продовжує працювати. Як свідчить статистика, ризики ДТП на дорогах не зменшились. Так само виникають пожежі та залиття помешкань через аварії або недбалість. В стресових умовах, на жаль, не стало менше захворювань та травм. В усіх цих випадках діє страхове покриття. Крім того, в Україні продовжують діяти вимоги до обов’язкових видів страхування.  
Страховий захист не розповсюджується на випадки вилучення, конфіскації, реквізиції, арешту за розпорядженням влади та знищення або пошкодження автівки/майна через ураження мінами, бомбами та іншими засобами ведення війни тощо. 
Ми закликаємо клієнтів УНІКА повідомляти нас про всі випадки, які можуть визнаватися страховими – а це будь-яке пошкодження застрахованого майна. Ми збираємо всю інформацію, будемо вивчати обставини та приймати зважене рішення щодо виплати страхового відшкодування по кожному конкретному випадку. 
 
Нагадуємо процедуру дій клієнта при настанні страхового випадку: 
При настанні випадку, в першу чергу про це необхідно негайно повідомити страхову компанію за одним з наступних номерів телефонів:  
+38 (097) 170 03 73 (Київстар) 
+38 (066) 170 03 73 (Vodafone) 
+38 (093) 170 03 73 (Lifecell) 
+38 (044) 225 60 00 
Детальна та актуальна інформація про дії в наслідок події доступні за посиланням https://uniqa.ua/case/ 
 
Як можна оплачувати договори страхування? 
За більшістю договорів страхування ви отримаєте від нас смс з посиланням, перейшовши за яким ви можете сплатити черговий платіж. Задля вашого комфорту варіанти як здійснити оплату: 
    1. Через Кабінет клієнта MyUNIQA
В кабінеті є можливість подивитись свій графік платежів, необхідну суму до сплати та відразу зробити необхідний платіж. 
   2. Через сервіс оплата онлайн на нашому сайті  www.uniqa.ua 
За прямим посиланням - УНІКА, або УНІКА Життя на сторінці наших партнерів easypay  та portmone оплатити свій договір. Сервіс доступний як з України, так і поза її межами. 
   3. Через банк
Оплатити новий або діючий договір ви можете через мобільний додаток вашого банку або через касу працюючих банків. За реквізитами звертайтеся у Viber або Telegram нашої компанії. Ще один спосіб отримати реквізити - написати на електронну пошту або зв’язатися з Асистансом УНІКА.  
 
Якщо я не внесу черговий платіж, договір перестає діяти? 
Ми, звичайно, будемо вдячні за вчасну сплату чергових страхових платежів. Це дозволить нам максимально швидко здійснювати страхові виплати та підтримати клієнтів у скрутному становищі.
УНІКА також надає декілька варіантів відстрочки платежу під час воєнного стану в країні. Зверніться до свого менеджера або в Асистанс УНІКА для отримання детальної інформації.
 
Віримо в перемогу, продовжуємо працювати і тримаємося разом! 
Слава Україні! 
 
#допомагатикращеразом! 
Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз