UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Страхування під час воєнного стану. Питання та відповіді

Минулий місяць докорінно змінив життя всієї України та кожного українця. Звичайно, змінилася і наша робота. Змінилася, але не припинилася! Страховий захист працює, але важливо зрозуміти – як саме? 

Страхування під час воєнного стану. Питання та відповіді
Чи продовжують працювати страхові компанії в Україні? 
Страховики продовжують працювати та надають усю можливу сервісну підтримку клієнтам. В умовах воєнного часу компанії намагаються максимально спростити процедури  врегулювання подій - документи та заяви приймаються дистанційно. Також у деяких компаніях продовжені терміни щодо оплати чергових страхових внесків та розширені можливості клієнтів отримати компенсацію у разі самостійної організації та оплати медичних послуг по ДМС.     
Страхова група “УНIКА Україна” продовжує працювати, виконуючи усі свої обов’язки перед клієнтами, державою та співробітниками. Ми забезпечуємо підтримку своїх клієнтів у звичному форматі - цілодобово та без вихідних. Асистанс УНІКА працює в режимі 24/7 підтримуючи всі канали комунікації:
 

1. Нам можна зателефонувати

 +38 (097) 170 03 73 (Київстар) 
 +38 (066) 170 03 73 (Vodafone) 
 +38 (093) 170 03 73 (Lifecell) 
 +38 (044) 225 60 00 
2. написати в месенджер Viber або Telegram
 
3. на електронну пошту - office@uniqa.ua
 
4. звернутися через мобільний додаток MyUNIQA  або через сайт www.uniqa.ua
 
Чи захищає страхування під час війни? 
Окрім воєнних ризиків, на наше життя продовжують впливати ті ж самі загрози, що й у мирні часи. І ось тут страховий захист продовжує працювати. Як свідчить статистика, ризики ДТП на дорогах не зменшились. Так само виникають пожежі та залиття помешкань через аварії або недбалість. В стресових умовах, на жаль, не стало менше захворювань та травм. В усіх цих випадках діє страхове покриття. Крім того, в Україні продовжують діяти вимоги до обов’язкових видів страхування.  
Страховий захист не розповсюджується на випадки вилучення, конфіскації, реквізиції, арешту за розпорядженням влади та знищення або пошкодження автівки/майна через ураження мінами, бомбами та іншими засобами ведення війни тощо. 
Ми закликаємо клієнтів УНІКА повідомляти нас про всі випадки, які можуть визнаватися страховими – а це будь-яке пошкодження застрахованого майна. Ми збираємо всю інформацію, будемо вивчати обставини та приймати зважене рішення щодо виплати страхового відшкодування по кожному конкретному випадку. 
 
Нагадуємо процедуру дій клієнта при настанні страхового випадку: 
При настанні випадку, в першу чергу про це необхідно негайно повідомити страхову компанію за одним з наступних номерів телефонів:  
+38 (097) 170 03 73 (Київстар) 
+38 (066) 170 03 73 (Vodafone) 
+38 (093) 170 03 73 (Lifecell) 
+38 (044) 225 60 00 
Детальна та актуальна інформація про дії в наслідок події доступні за посиланням https://uniqa.ua/case/ 
 
Як можна оплачувати договори страхування? 
За більшістю договорів страхування ви отримаєте від нас смс з посиланням, перейшовши за яким ви можете сплатити черговий платіж. Задля вашого комфорту варіанти як здійснити оплату: 
    1. Через Кабінет клієнта MyUNIQA
В кабінеті є можливість подивитись свій графік платежів, необхідну суму до сплати та відразу зробити необхідний платіж. 
   2. Через сервіс оплата онлайн на нашому сайті  www.uniqa.ua 
За прямим посиланням - УНІКА, або УНІКА Життя на сторінці наших партнерів easypay  та portmone оплатити свій договір. Сервіс доступний як з України, так і поза її межами. 
   3. Через банк
Оплатити новий або діючий договір ви можете через мобільний додаток вашого банку або через касу працюючих банків. За реквізитами звертайтеся у Viber або Telegram нашої компанії. Ще один спосіб отримати реквізити - написати на електронну пошту або зв’язатися з Асистансом УНІКА.  
 
Якщо я не внесу черговий платіж, договір перестає діяти? 
Ми, звичайно, будемо вдячні за вчасну сплату чергових страхових платежів. Це дозволить нам максимально швидко здійснювати страхові виплати та підтримати клієнтів у скрутному становищі.
УНІКА також надає декілька варіантів відстрочки платежу під час воєнного стану в країні. Зверніться до свого менеджера або в Асистанс УНІКА для отримання детальної інформації.
 
Віримо в перемогу, продовжуємо працювати і тримаємося разом! 
Слава Україні! 
 
#допомагатикращеразом! 
Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Моя домівка
02. грудня 2022
Ціна спокою. Страхування житла під час війни
Під час війни кожному з нас дуже важливо зберегти свої тили. Дедалі більше українців цікавляться страхуванням житла, про яке раніше мало хто замислювався. Що потрібно врахувати тим, хто хоче фінансово захистити свою квартиру чи будинок? Про це розмовляємо з Діаною Коченковою, директором Дирекції розвитку роздрібних продуктів та сервісів УНІКА.
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Будемо здорові!
26. листопада 2022
Як розмовляти на важкі теми, не знецінюючи почуттів?
Складні часи створюють свої теми спілкування – теж не прості. Чи вміємо ми розмовляти про важкі ситуації? Чому варто дбайливо ставитись до близьких і до себе та як це робити, щоб не збільшити травму? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Світланою Підлипською.
Доказова медицина: як лікуватися не «рецептами з бабусиної скрині»
Будемо здорові!
17. листопада 2022
Доказова медицина: як лікуватися не «рецептами з бабусиної скрині»
Ми знову спілкуємось з Оксаною Руденко, керівником Дирекції особистих видів страхування УНІКА та в минулому лікарем, на теми медицини та медичного страхування. Сьогодні мова піде про доказову медицину, її принципи та розвиток в Україні, а також практичні поради пацієнтам, які хочуть отримувати ефективне лікування.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз