Страхова компанія «УНІКА» стала володарем престижного міжнародного сертифікату та золотої медалі Customer’s Friend - Superior Excellence Міжнародної асоціації сертифікації ICERTIAS (Цюріх, Швейцарія) за зразкові відносини з клієнтами.
Право на отримання золотої медалі Customer’s Friend надається компаніям, які проходять суворий процес відбору, що включає кілька етапів перевірок і досліджень, проведених асоціацією ICERTIAS, та які фокусуються на партнерських відносинах зі своїми клієнтами та / або докладають усіх зусиль, щоб встановити такі відносини.
В рамках сертифікації Customer’s Friend, УНІКА пройшла детальну експертизу та перевірку, в ході яких були досліджені такі аспекти як: репутація компанії, комунікація та взаємовідносини з клієнтами, інновації, фінансова стабільність, якість продуктів та послуг, а також доступність, оперативність, довіра до компанії, її надійність, цілісність, прозорість і соціальна відповідальність.
За результатом проведеного аналізу, Страхова компанія «УНІКА» отримала високі оцінки за усіма параметрами та отримала право бути володарем золотої медалі Customer’s Friend і статусу Superior Excellence.
«Страхова компанія «УНІКА» отримала таке престижне визнання завдяки комплексному та ретельному підходу до обслуговування клієнтів. Впроваджуючи нові страхові продукти, що задовольняють потреби клієнтів, розвиваючи онлайн-сервіс та цифрові технології та фокусуючись на партнерстві, ми зуміли не лише утримати існуючих клієнтів, але і залучити нових. У центрі нашої уваги завжди був і залишається клієнт з його ризиками, очікуваннями і потребами в страховому захисті. Наше завдання − бути надійними й передбачуваними в хорошому сенсі цього слова, розвиватися та покращуватись для перевершення очікувань наших клієнтів» − Голова Правління Страхової компанії «УНІКА» Олена Ульє
Довідка: ICERTIAS - Міжнародна асоціація сертифікації GmbH, зі штаб-квартирою в Цюріху, Швейцарія, заснована у 2011 році, присутня у понад 40 країнах на 5 континентах. Оцінка (дослідження) номінованих компаній та організацій ґрунтується на дослідженнях вторинного ринку, як це передбачено Міжнародною торговою палатою та ESOMAR - міжнародною асоціацією, яка об'єднує провідні агенції, організації та фахівців у галузі дослідження ринку та опитування громадської думки (Міжнародний кодекс ICC / ESOMAR щодо ринку, думок та соціальних досліджень та аналізу даних).