UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Мій автомобіль

Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»

Міністерство цифрової трансформації України продовжує розширювати перелік електронних документів в мобільному додатку «Дія», відтепер там є і договори страхування. «Дія» - це спеціально розроблений для громадян України мобільний застосунок, в якому зберігаються оцифровані версії офіційних документів – вся інформація в електронному форматі у вашому смартфоні.

Поліси обов’язкової Автоцивілки вже в мобільному додатку «Дія»

На першому етапі впровадження в «Дія» відображались наступні документи: громадянський та закордонний паспорт, студентський квиток, технічний паспорт на авто та права водія. Починаючи з середини травня 2020 року в оновленій версії додатку для автовласників додаткво відображається інформація про договори обов’язкової Автоцивілки (ОСЦПВ).

Детальніше про єдиний портал державних послуг «Дія» та перелік наявних електронних документів – читайте тут https://diia.gov.ua/, а мобільний додаток встановлюйте за посиланням https://go.diia.app/

Так як сервіс ще новий та постійно допрацьовується, ми отримуємо питання від наших клієнтів, о ним користуються, щодо наявності договорів обов’язкової Автоцивілки від УНІКА в «Дія».

Відповідаємо що робити, якщо Ви не знайшли в сервісі вашого полісу:

1.

Перше, що може допомогти – це оновлення додатку. Переконайтесь, що у Вас остання версія − не на всіх телефонах автоматично оновилась остання версія додатку, що включає договори страхування.

2.

Важливим є початок дії вашого договору – перевіряється не наявність полісу як такого, а чи діє він на сьогоднішній день. Тобто – якщо Ваш поліс починає дію через кілька днів, сьогодні інформації щодо нього в «Дія» Ви не побачите.

3.

Також перевірте, чи не закінчився ваш поліс – якщо так, якомога швидше звертайтесь до Вашого персонального менеджера в УНІКА для пролонгації, або укладайте договір Автоцивілки на сайті https://uniqa.ua/private/auto/avtograzhdanka/.

4.

Що робити, якщо додаток оновлено, початок дії полісу вже настав і ще не закінчився, але його все ж немає в «Дія».

Перевірте, чи чинний Ваш поліс на основному ресурсі, де перевіряється чинність полісу Автоцивілки, в тому числі і поліцією, а саме – на сайті МТСБУ (Моторного транспортного страхового бюро України) https://policy-web.mtsbu.ua/, за номером автомобіля чи за номером полісу.

Якщо і тут поліс не діючий – увага, необхідно відразу ж звернутись до Вашої страхової компанії для уточнення проблеми, висока вірогідність того, що у вас – підробка.

Якщо ж Ваш поліс на ресурсі МТСБУ є, а в «Дія» його немає – перевірте правильність написання VIN-коду (номеру кузова автомобіля) на обох ресурсах. З нашого досвіду − це найпоширеніша проблема. І якщо Ви виявили помилку – звертайтесь або в страхову компанію, або до сервісного центру МСВ України, в залежності від того, де знайшли неточність.

Також ви можете стикнутись з проблемою, якщо у вас в техпаспорті вказані два VIN-коди. Така ситуація виникає в тому випадку, якщо автомобіль збирався окремо, тому один номер - це номер кузову, а інший - вже цілого транспортного засобу, та при цьому - обидва VIN-коди вірні. В "Дія" ж може бути вказано один VIN-код, а в МТСБУ - інший. В цьому випадку керуйтесь результатами перевірки на сайті МТСБУ - поліція також буде перевіряти валідність полісу саме там, а не на ресурсі "Дія".

Якщо у вас залишились додаткові питання щодо Автоцивілки від УНІКА та/або наявності Вашого полісу в «Дія» – пишіть у коментарях, будемо відповідати.

 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Ольга 21 червня 2020

Здравствуйте! А как мне найти мой полис если я не хочу устанавливать приложение 'дия'?

Спасибо!

УНИКА 22 червня 2020

Ольга, добрый день.

Информацию о валидности Вашего полиса вы можете найти на сайте МТСБУ (Моторного транспортного страхового бюро Украины) https://policy-web.mtsbu.ua/, по номеру автомобиля или по номеру полиса.

Если же вы застрахованы в УНИКА - то вы найдете ваш полис в Кабинете клиента по ссылке my.uniqa.ua.

Александра 26 травня 2020

на якій підставі відбувається завантаження особистих документів клієнта до цієї бази? чи несе уніка відповідальність за розголошення персональних даних таким чином? чи несе сервіс дія таку відповідальність? 

УНІКА 28 травня 2020

Олександро, доброго дня,

на Ваш запит в частині відображення в сервісі «Дія» інформації щодо договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВТЗ) надаємо наступну відповідь:

Ні страхові компанії, ні Моторне (траспортне) страхове бюро України (МТСБУ) не передають персональні дані клієнта до сервісу «Дія». У сервісі відображається лише інформація щодо наявності договору ОСЦПВВТЗ на певний автомобіль відповідно до даних ЦБД МТСБУ.

Згідно з Положенням про ЦБД МТСБУ, затвердженим Розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України 09.07.2010 № 566 (зі змінами та доповненнями) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0691-10 інформація щодо наявності договору ОСЦПВВТЗ та відомості про страховика, який уклав відповідний договір страхування, є відкритою та доступна, наприклад, через сайт МТСБУ за посиланням https://policy-web.mtsbu.ua/.

Підкреслюємо, що і Страхова компанія "УНІКА", і МТСБУ приділяють значну увагу питанням збереження та нерозголошення персональних даних клієнтів.

Ірина 25 травня 2020

Надсилала питання про відображення страхового полісу в Дії - все є, все працює)

УНІКА 03 червня 2020

Ірино, дякуємо за уточнення)

Останні статті
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Мій автомобіль
22. лютого 2024
Виплата без стресу: як працює врегулювання страхових подій в UNIQA
Страхова подія – завжди не лише стрес для клієнта, а й тест на якість обслуговування для страхової компанії. Про розвиток сервісу та про те, яких помилок слід уникати власникам полісу ОСЦПВ чи КАСКО, розповідає Ольга Зурабішвілі, директор Дирекції підтримки клієнтів з майнового страхування UNIQA.
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
Я та УНІКА
19. лютого 2024
Чому важливе критичне мислення під час війни та як його розвинути? Частина 1.
У воєнні часи майже кожен стикається з емоційним перевантаженням. І часто таке перевантаження викликано надмірною кількістю інформації, яку ми споживаємо. Чи допоможе критичне мислення знизити «інформаційний стрес» та як навчитися ним користуватися? Про це розмовляємо з експерткою Wellbeing Company Іриною Спаською.
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Я та УНІКА
12. лютого 2024
Не просто оцінка: як та для чого контролюється якість обслуговування в UNIQA
Постійна робота з клієнтським досвідом – важлива складова розвитку компанії. Як надходить зворотний зв’язок від клієнтів та для чого він використовується? Про це говоримо із Ларисою Зелінською, начальником Департаменту клієнтського досвіду та сервісів UNIQA, та Антоном Добровольським, Директором Дирекції підтримки клієнтів з особового страхування UNIQA.

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз