Подорожуй по-новому: що треба знати про туристичне страхування в умовах COVID-19

Якщо жага до подорожей і бажання провести довгоочікувану відпустку у Турції, Єгипті чи Хорватії перемогли ваші побоювання щодо COVID-19, ми радимо рушати у подорож, маючи «правильний» страховий поліс. Як обирати його в нових умовах? Про що варто дізнатися перед поїздкою та як діяти, якщо медична допомога все ж потрібна? Фахівці УНІКА відповідають на поширені питання.

 

Я їду за кордон. Яка страховка тепер потрібна?

Така сама, як і в останні 3-4 роки – це поліс страхування на випадок медичних витрат. Ця страховка діє в країні перебування туриста і саме вона дозволить отримати невідкладну медичну допомогу, якщо це раптово знадобиться.
Зазвичай страхові програми для медичної допомоги за кордоном відрізняються за умовами та вартістю – у залежності від того, чим людина планує займатися під час поїздки. Існують страхові поліси для звичайних туристичних подорожей, для активного відпочинку та спорту, для навчання та роботи в іншій країні. І тут теж нічого не змінилося: перед поїздкою необхідно обрати правильний тип полісу та оформити його до того, як перетнути кордон.

 

Лікування від інфекцій, що спричиняють епідемію, завжди було виключенням з тревел-полісу. Що змінилося з появою COVID-19?

Дійсно, так було завжди. Інфекційні хвороби, що здатні спричинити епідемію, були і сьогодні є виключенням з абсолютної більшості програм страхування у подорожах. Але ситуація навколо COVID-19 змусила страхові компанії змінити свою практику і зробити «виключення з виключень». Тобто зараз існують страхові поліси, які надають мандрівнику можливість лікування від коронавірусу. Але таке покриття з’явилося не у всіх компаніях, не для всіх страхових полісів. Тож під час оформлення страховки варто звернути на цей пункт особливу увагу.

 

Оновлена програма тревел-страхування УНІКА на сайті uniqa.ua забезпечує нашим клієнтам покриття на випадок коронавірусної інфекції, відповідну опцію вже додано у полісі за замовчуванням. Все, що потрібно зробити – це самостійно оформити договір на сайті uniqa.ua та оплатити вартість розширеної страхової програми.

 

Що включає туристична страховка на випадок коронавірусу від УНІКА?

Турист, що придбав страховку від УНІКА на сайті uniqa.ua з опцією «Захист на випадок COVID-19», може розраховувати на такі медичні послуги:

  • діагностика коронавірусної інфекції за призначенням лікаря, включаючи лабораторні тести та комп’ютерну томографію легень,
  • екстрена невідкладна допомога, тобто виклик бригади «швидкої» і госпіталізація до клініки,
  • стаціонарна невідкладна допомога, або лікування COVID-19 в закордонній клініці,
  • амбулаторна невідкладна допомога, тобто лікування без необхідності перебування в клініці – візит до лікаря та забезпечення медикаментами для симптоматичного лікування (оплачуються препарати, які призначив лікар, та які мають доведену ефективність).

 

Важливо: у всіх складних випадках УНІКА організує та оплачує лікування від коронавірусу в межах усієї страхової суми, без будь-яких додаткових обмежень.

 

А от якщо мова іде про легкий перебіг хвороби, що не потребує госпіталізації, то медична допомога буде оплачена в межах 1 000 євро. Як показує практика наших партнерів – служб медичного асистансу за кордоном, цієї суми зазвичай цілком достатньо для повноцінної підтримки хворого з нетяжкими симптомами. Не всі компанії покривають лікування простих випадків COVID-19, але УНІКА оплачує і таку допомогу, просто в межах окремого ліміту.

 

Чи можна скористатися полісом для здачі тесту на COVID-19 в аеропорту або на вимогу готелю?

Ні, не можна. Ані ПЛР-тест, ані експрес-тестування на COVID-19, якщо воно не призначене лікарем, не оплачується страховою компанією.
УНІКА не компенсує витрати на організацію та оплату діагностичних процедур на вимогу самого туриста, працівників міжнародних аеропортів чи будь-яких уповноважених іноземних служб. Ми оплачуємо тести, коли наші клієнти-туристи звертаються по медичну допомогу і їх призначає саме лікар.

 

Зелений, жовтий, червоний. Як діє страхування для різних «зон небезпеки» за COVID-19?

У страхуванні є просте правило – наявність полісу не означає, що застрахована людина може дозволити собі вочевидь небезпечні вчинки. Це правило діє і для тревел-страхування в умовах COVID-19. Якщо клієнт вирушив у подорож до країни, щодо якої МЗС України радить утриматися від поїздок (на дату перетину кордону) – поліс від УНІКА не діятиме.

І, звичайно, ми забезпечимо страховий захист на 100%, якщо клієнт захворів під час мандрівки до «зеленої» або «жовтої» країни, або ж територія його перебування опинилася у «червоному списку» вже після того, як він розпочав свою подорож.

 

Що робити, якщо у поїздці я відчую тривожні симптоми: кашель, задуху, або матиму високу температуру?

Алгоритм для клієнтів УНІКА не змінився: за появи будь-яких тривожних симптомів необхідно зв’язатися зі службою медичного асистансу. Її контакти вказані у вашому страховому полісі. Усі подальші дії будуть координуватися саме цією службою. Ми тільки нагадаємо, що тревел-поліс краще завжди тримати під рукою – наприклад, зберегти його у смартфоні.

 

Чи змінилися інші умови страхування та перелік виключень для нових програм?

Жодних інших змін, окрім додаткового покриття для лікування коронавірусної інфекціїї у наших страхових програмах не відбулося. Як і раніше, клієнти УНІКА можуть придбати поліс для звичайних подорожей, активного відпочинку та аматорського спорту.

Як і завжди, стандартними виключеннями з тревел-полісу є травми або погіршення здоров’я через зловживання алкоголем, наркотичними речовинами або нехтування здоровим глуздом – наприклад, зайняття екстремальним спортом, якщо вони не передбачені полісом.

Як і раніше, ми не покриваємо лікування хронічних хвороб, самозвернення до лікарів без симптомів, «для профілактики», лікування алергічних реакцій, дерматологічних проблем та інших розладів здоров’я, що не потребують негайної медичної допомоги. Проте будь-який гострий стан – це привід для звернення у наш медичний асистанс, і у всіх таких ситуаціях УНІКА обов’язково допоможе. Подорожуйте безпечно!