UA
Закрыть

Контент на сторінці може відобразитися не повністю. Рекомендуємо оновити версію поточного або скористатись іншим браузером.

UA
UNIQAблог - фото
UNIQAблог
Я та УНІКА

Команда медичного асистансу УНІКА. Частина 3

Сьогодні - заключна частина блогу про експертів нашого медичного асистансу. Ми вже опублікували інтерв'ю з Людмилою Михайлівною Рогожиною, яка стояла біля джерел створення системи лікарських консультацій в УНІКА, та Валерієм Осташко, який прийшов в УНИКА після 20 років роботи в реанімаційному відділенні.

Команда медичного асистансу УНІКА. Частина 3

Сьогоднішня наша героїня - Ярослава Кречко, лікар-педіатр, яка поєднує роботу в УНІКА з активною медичною практикою.

Як починалася Ваша історія з медициною?

Мені завжди подобалося допомагати людям. Плюс у мене є маленький брат, і я проводила з ним багато часу, тому і вибрала педіатричний напрямок. У будь-якій іншій спеціальності були свої мінуси, щось не подобалося, а медицина мені здавалася дуже позитивною сферою, незважаючи ні на що. Адже тут ти отримуєш віддачу від людей, радість від того, що люди видужують і не хворіють.

Скільки років Ви працюєте в УНІКА?

Третього вересня буде три роки, як я вирішила розширити свої професійні межі. Стало зрозуміло, що хочеться займатися ще чимось, крім лікарської діяльності. З одного боку, у мене є ентузіазм розвиватися в медицині, як практикуючий лікар. Але з іншого - хотілося вибрати ще один шлях, який можна було б поєднувати з медициною. Лікар-координатор в страховій компанії - це оптимальне рішення, можливість постійно вдосконалювати свої вміння, і не тільки в педіатрії. Тут ти читаєш не тільки вузькопрофільну літературу - ти читаєш всі публікації, знайомишся з усіма протоколами, стикаєшся з різними медичними випадками. Таким чином можна стати більш кваліфікованим, причому не тільки в своїй вузькій сфері.

А як саме робота лікаря-координатора допомагає розширити професійний світогляд?

В компанії дуже багато професійного спілкування: це і комунікація із застрахованими особами, і спілкування з лікарями. Є два аспекти. Коли телефонують застраховані - потрібно ідентифікувати їхні скарги, щоб направити до потрібного лікаря. Пацієнта треба «розговорити». Наприклад, пацієнт думає, що йому потрібно до травматолога, якщо болить спина. Хоча це може бути неврологія, проблема з нирками і навіть прояви панкреатиту. Розібратися в ситуації - непросте завдання, і такий досвід дійсно багато чому тебе вчить.

Другий напрямок роботи - це коли до нас телефонує лікар з партнерської клініки після того, як він вже оглянув пацієнта, зробив свій висновок і хоче призначити лікування та надати рекомендації. Ми ці рекомендації фіксуємо. Тут потрібно знати всі стандарти лікування, щоб узгодити висновки лікаря. Зокрема, потрібно зорієнтуватися, що з призначеного відповідає прийнятій практиці, протоколам лікування, а що ні. Щоб вести таку роботу, потрібно багато знань із найрізноманітніших напрямів медицини.

Розповісте про найяскравіший випадок із практики?

Це був мій перший робочий день. Дзвонить клієнт, якому потрібнаа «швидка» у село під Києвом. Я погоджую виклик «швидкої», машина вже готується до виїзду, але я в останній момент вирішую ще раз передзвонити клієнтові. І виявляється, що на Київщині є два села з однаковими назвами, в абсолютно протилежних напрямках! І я, звісно ж, відправила медичну бригаду не в то село. Це був шок. На щастя, вдалося швидко зорієнтуватися і все виправити. Зараз таких ситуацій просто не буває, навіть коли я працюю на нічних змінах - а я працюю в цю пору регулярно.

Звичайно, у компанії є рекомендації для ведення бесіди з клієнтом. Але кожен фахівець адаптує їх під себе, адже мова йде про здоров'я людей, і кожна ситуація унікальна. У мене відпрацьована практика - уточнювати все до найдрібніших моментів, щоб потім не турбувати пацієнта зайвий раз.

Які нові технології і підходи використовуєте в роботі, щоб ефективніше допомагати клієнтам?

Нам в УНІКА доступні різні види підвищення кваліфікації. Наприклад, у нас є база знань, де розміщені протоколи МОЗ, їх не потрібно ніде шукати. Вона постійно оновлюється, плюс є  загальна інформація про те, як лікують ту чи іншу хворобу в Європі та світі.

Крім цього, у нас в компанії постійно відбувається оновлення ІТ-систем, щоб прискорити процес обслуговування. Усе спрямовано на те, щоб і лікарям і пацієнтам було зручно. Технічно це дає можливість ефективно працювати навіть в напруженому режимі. Наприклад, мій особистий рекорд - це 117 дзвінків за 8-годинну робочу зміну. Але, безумовно, це окремий випадок: просто видався складний день, в пік сезонних захворювань. Як правило, дзвінків менше і іноді необхідно витрачати на організацію допомоги більше часу: наприклад, щоб організувати стаціонарне лікування для клієнта, знадобиться не менше півгодини. Кожне звернення індивідуальне, і я не женуся за рекордами. Для кожного з нас, лікарів-координаторів, як і для всієї компанії, важлива якість медичної допомоги, адже від нього залежить найголовніше - здоров'я і благополуччя клієнтів УНІКА.

 

Залишити відгук
Підтвердіть, що Ви не робот
Останні статті
Щоб ділитися світлом, треба мати його в собі: чому під час війни важливо дбати про своє психологічне здоров’я?
Будемо здорові!
22. вересня 2023
Щоб ділитися світлом, треба мати його в собі: чому під час війни важливо дбати про своє психологічне здоров’я?
Велика війна триває вже більше, ніж півтора року, і це не може не відбиватися на психологічному стані українців. Які упередження заважають нам вчасно звертатися за допомогою і чому все ж таки важливо це робити? Про це сьогодні розмовляємо зі Світланою Підлипською, експерткою Wellbeing Company.
Безпечна осінь. Яке автострахування вам потрібне?
Мій автомобіль
20. вересня 2023
Безпечна осінь. Яке автострахування вам потрібне?
Осінь – відповідальна пора, коли наше життя стає більш динамічним. Щоб здійсненню планів не завадили прикрі несподіванки, варто подбати про безпеку, зокрема і фінансову. Огляд важливих страховок осені почнемо з потреб власників автомобілів. Їм важливо не лише застрахувати авто, а й захистити свою цивільну відповідальність за кермом.
Додаткові заняття для дитини: як обрати та розрахувати бюджет?
Я та УНІКА
14. вересня 2023
Додаткові заняття для дитини: як обрати та розрахувати бюджет?
Вересень – це не лише початок шкільних уроків, а й вибір закладу для позашкільної активності: спорту, хобі, мистецтва або музики. Та майже всі додаткові заняття дитини потребують витрат, і це не лише сама оплата за навчання. Як розрахувати бюджет на позашкільні «гуртки» і не зіткнутися ані з розчаруванням дитини, ані з фінансовим перевантаженням?

<< Вниз

Вгору >>

<< Вниз