Керівник на карантині: лідерство в умовах віддаленої роботи

Як це зробити? Пропонуємо вам кілька корисних порад.

 

Емпатія. Будьте співчутливі

  • Організовуйте регулярні зустрічі через Skype або Zoom: наприклад: «Ранкові зустрічі» або «Щоденні оновлення», або «Перерва на каву». Створіть разом з вашою командою новий робочий розпорядок та нові традиції спілкування.
  • Слідкуйте за тим, аби кожна онлайн зустріч починалась з невеличкої «розминки»− часу для того, аби запитати колег про їх особисті справи, настрій і стан здоров’я. Особисті стосунки є особливо важливими в кризові періоди.
  • Робіть віртуальні зустрічі "tet-a-tet" раз на тиждень. Обговорюйте з окремими членами команди що відбувається, чи є проблеми, потреби. Особливо тоді, коли особисті зустрічі неможливі, важливо свідомо та відповідально ставитись до соціальних контактів.

 

Будьте уважні до кожного

  • Приймайте приватність та автономність працівників у їх щоденній роботі із завданнями.
  • Зважайте на різні стилі роботи та види завдань ваших працівників. Хто може працювати цілком самостійно, а кому потрібно більше підтримки?
  • Орієнтуйтеся на результати роботи, а не на процес.
  • Залишайтеся у тісному віртуальному контакті зі своєю командою і тим самим забезпечте собі необхідну підтримку, а також впевненість у тому, що і вашою довірою не зловживають.

 

Створюйте «check-list»/ порядок денний перед кожною онлайн зустріччю

  • Кожна зустріч має мати порядок денний.
  • Домовтеся про чіткі правила поведінки один з одним під час онлайн зустрічі (робочий час, перерви тощо).
  • Усі члени команди повинні знати, про що йдеться. Надсилайте презентації та потрібну інформацію заздалегідь, щоб усі були поінформовані і мали єдиний рівень розуміння теми.

 

Своєчасне оновлення цілей команди − ясність для всіх

  • Переконайтесь, що всі члени команди знають, яким є поточний статус.
  • Що саме і у який строк має бути виконано, і ким?

 

Результат – ваше спільне досягнення

  • Регулярно представляйте результати та, за необхідності, повідомляйте їх у протоколі результатів робочої зустрічі.
  • Чітка комунікація та конструктивні відгуки.
  • Дуже важливо: цінуйте виконані завдання.

Ви повинні забезпечити, аби всі ваші співробітники знаходились у доступі. Переконайтеся, що у вас є також приватні номери телефонів та адреси електронної пошти усіх працівників, які не мають робочого мобільного телефону.

Мотивуйте ваших колег, будьте спокійні, впевнені у собі, мислить позитивно і будьте здорові!